Sodexo łączy siły z Xpenditure i iAlbatros, by zaoferować najlepsze rozwiązanie w zakresie podróży i wydatków służbowych

Sodexo łączy siły z Xpenditure i iAlbatros, by zaoferować najlepsze rozwiązanie w zakresie podróży i wydatków służbowych

Opublikowany

Nowa oferta Sodexo usprawni sposób zarządzania podróżami i wydatkami służbowymi przez firmy.

Sodexo, światowy lider w dostarczaniu usług polepszających jakość życia, wydajność oraz samopoczucie pracowników, ogłosił połączenie swoich sił z dwiema innowacyjnymi spółkami - Xpenditure i iAlbatros. Celem tej fuzji jest stworzenie kompleksowej i przyjaznej dla użytkowników oferty zarządzania podróżami i wydatkami służbowymi w firmach.

Łącząc uzupełniające się atuty spółki iAlbatros, która specjalizuje się w obsłudze podróży z Xpenditure, elektronicznym systemem zarządzania wydatkami, Sodexo chce zbudować mocną pozycję na rozwijającym się rynku podróży służbowych. Łatwe w użyciu mobilne platformy ulepszą monitorowanie przez firmy kosztów podróży oraz poprawią wygodę osób podróżujących służbowo. Dzięki obecności Sodexo na światowych rynkach, ta kompleksowa oferta będzie stopniowo udostępniana zarówno dużym korporacjom jak i małym i średnim przedsiębiorstwom.

Dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek nasi klienci szukają zintegrowanych rozwiązań, które pozwolą na zwiększenie wydajności
pracowników i zapewnienie im wyższego poziomu satysfakcji.
Xpenditure i iAlbatros właśnie to oferują – nieskomplikowane
technologicznie, przyjazne dla użytkownika systemy dla osób
podróżujących służbowo, podnoszące ich poziom satysfakcji z
podróży. Rozpoczynamy współpracę z zespołami Xpenditure
i iAlbatros, których wiedza i innowacyjny sposób myślenia
pomogą wzmocnić naszą ofertę dla klienta.

Denis Machuel, Dyrektor Generalny Benefits & Rewards Service

Bardzo się cieszymy ze współpracy z Sodexo. Dzięki niej mamy możliwość stania się globalnym graczem w tym  segmencie rynku. Łączy nas wspólna wizja, że to pracownicy powinni zarządzać podróżami i wydatkami służbowymi.

Boris Bogaert, Dyrektor Generalny Xpenditure

Współpraca z Sodexo pomoże nam osiągnąć cel, jakim jest podniesienie poziomu satysfakcji z obsługi podróży służbowych w wielu firmach na całym świecie. Jesteśmy przygotowani do potencjału tego ważnego rynku.

Moncef Khanfir, Dyrektor Generalny iAlbatros

Xpenditure automatyzuje i ułatwia proces zarządzania wydatkami biznesowymi przedsiębiorstw. Aplikacja mobilna tej spółki zmienia przestarzały proces raportowania w zakresie wydatków, poprzez umożliwienie pracownikom wpisywania czy fotografowania rachunków i zarządzania nimi w dowolnym miejscu w czasie rzeczywistym. Automatyzacja wykluczająca stosowanie papieru, zwiększa efektywność pracowników i eliminuje ukryte koszty związane z obecnymi systemami.Tysiące firm w 60 krajach zdobyło zaufanie Xpenditure, która pozwala pracownikom i pracodawcom oszczędzać czas i pieniądze. Firma ma swoją główną siedzibę w Belgii, a oddziały w Amsterdamie, Londynie, Nowym Jorku i Sao Paulo.

iAlbatros to firma, która opracowała swą własną innowacyjną platformę do rezerwacji, a także bazę danych rezerwacji hotelowych dla ponad 300 000 hoteli na całym świecie, zapewniając przejrzystość procesu planowania podróży. Wraz z nowym, w pełni mobilnym narzędziem do rezerwacji, spółka wdrożyła najlepsze praktyki z popularnych stron internetowych zajmujących się rezerwacjami turystycznymi z interfejsem stworzonym dla osób podróżujących służbowo. iAlbatros, z siedzibą w Polsce, działa na rynku światowym, mając swoje zespoły we Francji, Polsce, Włoszech i Hiszpanii.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Sodexo_laczy_sily_16_03_2017.doc

doc | 120 KB

Pobierz
Sodexo_laczy_sily_16_03_2017.txt

txt | 4,81 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Karta z Pajacykiem nowoczesna i innowacyjna

temu

Karta Podarunkowa z Pajacykiem, czyli Karta Podarunkowa Sodexo Stop Hunger wydawana we współpracy z Alior Bankiem została uznana za „Najbardziej innowacyjny polski instrument płatniczy w 2017 roku”. Wyróżnienie to przyznało jury konkursu towarzyszącemu jednemu z najbardziej prestiżowych wydarzeń dla rynku płatności - konferencji Central European Digital Payments.
Wszyscy jesteśmy Mikołajami - nawet pracownicy!

temu

Jak pokazują wyniki badania aż 79% pracowników angażuje się w akcje charytatywne. W pomoc innym włączyłoby się o 10% więcej zatrudnionych, gdyby pracodawca organizował takie akcje (1). Poznajmy współczesnych pomocników Świętego Mikołaja, którzy obdarowują prezentami nie tylko swoją rodzinę i bliskich, ale także nie zapominają o potrzebujących. 
Wszyscy jesteśmy Mikołajami – nawet pracodawcy!

temu

Święta Bożego Narodzenia nierozerwalnie łączą się z prezentami i obdarowywaniem – zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. To właśnie z tej okazji pracodawcy stają się Świętymi Mikołajami i nie tylko wręczają upominki wszystkim zatrudnionym, ale także chętnie angażują się w akcje charytatywne.
20 000 posiłków dla dzieci objętych programem Pajacyk

temu

Kolejny rekord pomagania chce w tym roku pobić Sodexo Benefits and Rewards Servicesi ufundować 20 000 posiłków dla potrzebujących wsparcia dzieci. To wyzwanie może się udać dzięki firmom, które zdecydują się wręczyć swoim pracownikom bożonarodzeniowy prezentw postaci wyjątkowej i limitowanej edycji Karty Podarunkowej z Pajacykiem.

Prologis Sprzedaje Prologis Park Galanta-Gáň firmie CNIC

Prologis, globalny lider nieruchomości logistycznych, poinformował dziś o sprzedaży Prologis Park Galanta-Gáň na Słowacji firmie CNIC Corporation Limited („CNIC”).Prologis Park Galanta-Gáň składa się z czterech budynków klasy A o łącznej powierzchni 240 000 metrów kwadra