Firma w wielkanocnych nastroju

Firma w wielkanocnych nastroju

Opublikowany

Zbliżająca się Wielkanoc to druga po Bożym Narodzeniu okazja wykorzystywana przez firmy do dodatkowej gratyfikacji pracowników. Jak wynika z badań Sodexo Benefits and Rewards Services, w tym roku aż 44% przedsiębiorstw zamierza podarować zatrudnionym wielkanocny upominek.

Jakie potrzeby, takie nagrody

W ciągu roku jest wiele okazji do docenienia wysiłku pracowników. Ale w polskiej tradycji najważniejsze są święta Bożego Narodzenia i Wielkiejnocy. I choć bożonarodzeniowe obdarowywanie pracowników jest już niemal powszechne (90%), to tradycja wielkanocnego zajączka zyskuje na popularności. Z badań Sodexo Benefits and Rewards Services wynika, że celebruje ją 44% przedsiębiorstw.
Cieszy to pracowników, bo właśnie wtedy mają najwięcej potrzeb i wydatków. Dlatego zatrudnieni powinni mieć możliwość wyboru świadczenia. Na taką swobodę pozwalają np. karty i kupony podarunkowe. Dzięki nim wielkanocne koszyki i stoły pracowników mogą być jeszcze bogatsze.

Pracownicy przed świętami bardzo liczą na podarunek od pracodawcy. Ale czy każda nagroda zadziała motywująco? Inwestycja w nietrafiony prezent może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego - zamiast radości rozczarowanie, a zamiast zapału zniechęcenie. Karty i kupony podarunkowe umożliwiają spełnienie potrzeby każdego obdarowanego, a na dodatek pozwalają skorzystać z wielu promocji i atrakcyjnych ofert specjalnych. Zniżki  sięgają nawet 55%, co sprawia, że są one dla pracowników zdecydowanie atrakcyjniejszą formą, niż dodana do pensji gotówka

Magdalena Słomczewska – Klimiuk, Kierownik Marketingu, Sodexo Benefits and Rewards Services

Prezenty jak na tacy

Karty i kupony podarunkowe są sprawdzonym i wygodnym dla pracodawców rozwiązaniem. Przede wszystkim uwalniają działy HR od czasochłonnych poszukiwań idealnych podarunków, nie wymagają konfekcjonowania i można je zamówić nawet w ostatniej chwili. Ponadto, w przypadku kart, dedykowana aplikacja mobilna pozwala obdarowywanym sprawdzić saldo i historię swoich wydatków. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że karty podarunkowe finansowane z ZFŚS, jako świadczenia pieniężne są zwolnione z podatku dochodowego do kwoty 380 zł na pracownika,  a opłaty związane z zakupem, zasileniem i obsługą  z podatku VAT.

Tak jak jałowa jest dyskusja o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad wielkanocnymi, tak pracodawcy nie powinni mieć wątpliwości czy urządzać dla pracowników, podobnie jak przed gwiazdką, wielkanocne spotkanie. Święta to idealny moment na integrację zespołu oraz pokazanie pracownikom jak bardzo są dla firmy cenni i ważni. Wielkanocne, firmowe jajeczko i podarunek z pewnością ich ucieszy.  

grafika_okolicznosci_przyznawania_swiadczen.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Firma_ w_ wielkanocnym nastroju_29_03_2017.doc

doc | 119 KB

Pobierz
Firma_ w_ wielkanocnym nastroju_29_03_2017.txt

txt | 5,04 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Karta z Pajacykiem nowoczesna i innowacyjna

temu

Karta Podarunkowa z Pajacykiem, czyli Karta Podarunkowa Sodexo Stop Hunger wydawana we współpracy z Alior Bankiem została uznana za „Najbardziej innowacyjny polski instrument płatniczy w 2017 roku”. Wyróżnienie to przyznało jury konkursu towarzyszącemu jednemu z najbardziej prestiżowych wydarzeń dla rynku płatności - konferencji Central European Digital Payments.
Wszyscy jesteśmy Mikołajami - nawet pracownicy!

temu

Jak pokazują wyniki badania aż 79% pracowników angażuje się w akcje charytatywne. W pomoc innym włączyłoby się o 10% więcej zatrudnionych, gdyby pracodawca organizował takie akcje (1). Poznajmy współczesnych pomocników Świętego Mikołaja, którzy obdarowują prezentami nie tylko swoją rodzinę i bliskich, ale także nie zapominają o potrzebujących. 
Wszyscy jesteśmy Mikołajami – nawet pracodawcy!

temu

Święta Bożego Narodzenia nierozerwalnie łączą się z prezentami i obdarowywaniem – zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym. To właśnie z tej okazji pracodawcy stają się Świętymi Mikołajami i nie tylko wręczają upominki wszystkim zatrudnionym, ale także chętnie angażują się w akcje charytatywne.
20 000 posiłków dla dzieci objętych programem Pajacyk

temu

Kolejny rekord pomagania chce w tym roku pobić Sodexo Benefits and Rewards Servicesi ufundować 20 000 posiłków dla potrzebujących wsparcia dzieci. To wyzwanie może się udać dzięki firmom, które zdecydują się wręczyć swoim pracownikom bożonarodzeniowy prezentw postaci wyjątkowej i limitowanej edycji Karty Podarunkowej z Pajacykiem.

Sodexo serwuje motywację na Wielkanoc

Pod hasłem „Świąteczna motywacja podana na tacy” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują gotowych, ale i zróżnicowanych pod kątem potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych. Kampania obejmuje działania onlinowe, direct marketingowe oraz reklamę w prasie biznesowej i magazynach branżowych.