Sodexo serwuje motywację na Wielkanoc

Sodexo serwuje motywację na Wielkanoc

Pod hasłem „Świąteczna motywacja podana na tacy” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują gotowych, ale i zróżnicowanych pod kątem potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych. Kampania obejmuje działania onlinowe, direct marketingowe oraz reklamę w prasie biznesowej i magazynach branżowych.

Sodexo Benefits and Rewards Services od prawie 20 lat oferuje i rozwija kompleksowe rozwiązania i usługi motywacyjne, które są realnym wsparciem pracodawców w budowaniu lojalności i  zaangażowania  pracowników. W wiosennej kampanii Sodexo Benefits and Rewards Services „serwuje pracodawcom jak na tacy”  świąteczne prezenty gotowe do obdarowania nimi pracowników, uwalniając tym samym działy HR od czasochłonnych poszukiwań idealnego podarunku. Pracodawca może sięgnąć po Kupony lub Karty Podarunkowe – uniwersalne i sprawdzone rozwiązania, dzięki którym pracownik sam wybierze najlepszy dla siebie prezent, a dodatkowo skorzysta z Pakietu Promocji i zaoszczędzi na świątecznych zakupach. Działy HR zostaną odciążone od czasochłonnych obowiązków, a pracownicy docenią indywidualne podejście do ich potrzeb.

Skierowana do pracodawców kampania, podkreśla korzyści z gotowych rozwiązań, które stanowią jednocześnie odpowiedź na zróżnicowane oczekiwania pracowników.
Reklamy i materiały eksperckie ukażą się w kluczowych mediach biznesowych oraz branżowych podejmujących tematykę zarządzania zasobami ludzkimi. Szczególowe informacje można znaleźć również na stronie www.SodexoMotywacja.pl.
 
Za kreację materiałów direct marketingowych oraz reklamę w prasie i Internecie odpowiada agencja Peppermint. Media plan opracował dom mediowy Mindshare, natomiast działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.

Załączniki

Pobierz wszystkie

Motywacja_podana_na_tacy_03_03_2017.doc

doc | 116 KB

Pobierz
Motywacja_podana_na_tacy_03_03_2017.txt

txt | 4,23 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Wakacyjny prezent od szefa

W portfelach większości wczasowiczów nie znajdziemy „prezentów” od ich pracodawców. Jak pokazują wyniki badania „Drogowskaz Motywacyjny 2018”, dodatkowe świadczenia w okresie wakacyjnym przyznaje swoim pracownikom tylko 1 na 5 firm działających w Polsce. Czy warto motywować urlopowiczów i jak to zrobić najlepiej?
1000 złotych na świadczenia bez podatku!

Od stycznia 2018 roku ponad dwuipółkrotnie, do kwoty 1.000 złotych, wzrósł limit zwolnienia z podatku dochodowego PIT od wartości  konkretnych świadczeń pozapłacowych finansowanych ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Warto o tym pamiętać planując tegoroczny budżet socjalny i wydatki przeznaczone na motywację  pracowników.
Karta z Pajacykiem nowoczesna i innowacyjna

Karta Podarunkowa z Pajacykiem, czyli Karta Podarunkowa Sodexo Stop Hunger wydawana we współpracy z Alior Bankiem została uznana za „Najbardziej innowacyjny polski instrument płatniczy w 2017 roku”. Wyróżnienie to przyznało jury konkursu towarzyszącemu jednemu z najbardziej prestiżowych wydarzeń dla rynku płatności - konferencji Central European Digital Payments.
Wszyscy jesteśmy Mikołajami - nawet pracownicy!

Jak pokazują wyniki badania aż 79% pracowników angażuje się w akcje charytatywne. W pomoc innym włączyłoby się o 10% więcej zatrudnionych, gdyby pracodawca organizował takie akcje (1). Poznajmy współczesnych pomocników Świętego Mikołaja, którzy obdarowują prezentami nie tylko swoją rodzinę i bliskich, ale także nie zapominają o potrzebujących. 
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.