Ho, ho, ho! Czy są tu grzeczni pracownicy?
Ho, ho, ho! Czy są tu grzeczni pracownicy?

Ho, ho, ho! Czy są tu grzeczni pracownicy?

Opublikowany

Mimo że pracownicy nie piszą listów do Świętego Mikołaja to 9 na 10 pracodawców docenia całoroczną pracę zatrudnionych i wręcza im świąteczne prezenty[i]. Najbardziej pracowników cieszą te podarunki, które mogą wybrać sami i te, które są wsparciem dla domowych budżetów. 

Boże Narodzenie jest aż dla 87%[i] firm okazją do obdarowania swoich pracowników. To miły gest, który integruje, buduje przyjazną atmosferę, poczucie więzi z firmą i wspiera wizerunek dobrego pracodawcy. Zanim jednak prezenty trafią pod firmową choinkę warto lepiej poznać oczekiwania obdarowanych i wręczyć im to, co naprawdę chcieliby dostać.    

Lista pracowniczych życzeń

Z badania „O czym marzą pracownicy na święta?” [i]  przeprowadzonego na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, wynika, że wśród pozagotówkowych świadczeń najbardziej pożądanym prezentem są bony i kupony podarunkowe. Chciałaby je otrzymać ponad połowa ankietowanych. Są ulubionym upominkiem wszystkich zatrudnionych bez względu na ich  wiek, płeć czy wykształcenie. Natłok przedświątecznych zajęć powoduje,  że 35% marzy o dodatkowych dniach wolnych od pracy. Wysoko w rankingu  firmowych upominków jest także dofinansowanie sportu i rekreacji,  które wybrało 32% pracowników. Z kolei dla 29% dobrym podarunkiem byłoby  dofinansowanie kultury, czyli biletów do kina, teatru czy na koncerty.  Co czwarty aktywny zawodowo Polak oczekuje kart przedpłaconych, które  podobnie jak kupony podarunkowe zaspokajają ich indywidualne potrzeby.  

O czym marzą pracownicy na święta?<br>

O czym marzą pracownicy na święta?

Zastanawiając się nad wyborem idealnego prezentu warto wziąć pod uwagę oczekiwania i potrzeby osób, które chcemy obdarować.  Najbardziej trafionymi prezentami są kupony i karty podarunkowe, a to dlatego, że pozwalają, by każdy osobiście zdecydował jaki upominek dla siebie wybrać. Pracownicy cenią je za możliwość zrobienia zakupów bez gotówki, ale przede wszystkim za wsparcie ich świątecznych, mocno nadwyrężonych w grudniu, budżetów

Magdalena Słomczewska – Klimiuk, Kierownik Marketingu w Sodexo Benefits and
Rewards Services w Polsce

Takie firmowe podarunki gwiazdkowe mogą okazać się szczególnie istotnym wsparciem, bo według szacunków firmy Deloitte, Polacy jak co roku nie zamierzają zaciskać pasa w święta. Na tegoroczne prezenty, jedzenie oraz spotkania z najbliższymi polska rodzina planuje wydać średnio 882 zł, to o 2 % więcej niż wydali w ubiegłym roku.

  [i] Badanie „Drogowskaz Motywacyjny 2017” Instytut Kantar Millward  Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services Polska  

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

O_czym_marza_pracownicy_na_swieta_04_12_2017.jpg

grafika | 130 KB

Pobierz
O_czym_marza_pracownicy_na_swieta_04_12_2017.doc

doc | 136 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Paczki dla dzieci zamień na karty podarunkowe

temu

Pracodawcy nie szczędzą pieniędzy na świadczenia pozapłacowe. Na Wielkanoc niemal co druga firma[1] szykuje dla pracowników świąteczne podarunki, wśród których znajdą się również upominki dla ich dzieci. 
Wielkanocny zajączek zaskakuje pracowników

temu

Najnowsze badanie „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje, że coraz więcej firm wręcza zatrudnionym podarunki z okazji Wielkanocy. Niemal dla połowy pracodawców jest to dobra okazja, by mile zaskoczyć pracowników.
1000 złotych na świadczenia bez podatku!

temu

Od stycznia 2018 roku ponad dwuipółkrotnie, do kwoty 1.000 złotych, wzrósł limit zwolnienia z podatku dochodowego PIT od wartości  konkretnych świadczeń pozapłacowych finansowanych ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Warto o tym pamiętać planując tegoroczny budżet socjalny i wydatki przeznaczone na motywację  pracowników.
Daj się zaskoczyć Sodexo

temu

Pod hasłem „Daj się zaskoczyć najlepszą ofertą podarunkową” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują efektywnych, dopasowanych do potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych, jednocześnie wspierających ich domowe budżety. Kampania obejmie działania digitalowe, public relations, direct marketingowe oraz reklamę w prasie i w Internecie.

Shell wprowadza na rynek nowy olej syntetyczny

Shell rozszerza swoją ofertę niskopopiołowych olejów silnikowych o syntetyczny produkt Shell Helix HX8 ECT 5W-30. Nowy olej, przeznaczony do samochodów osobowych wyposażonych w silniki benzynowe, Diesla i zasilane gazem LPG, zapewnia optymalną ochronę jednostki napędowej w różnych warunkach jazdy. Produkt otrzymał aprobatę Volkswagen 504.00/507.00.