Shell Helix z Laurem Konsumenta Grand Prix 2018
Shell Helix z Laurem Konsumenta Grand Prix 2018

Shell Helix z Laurem Konsumenta Grand Prix 2018

Opublikowany

Marka Shell Helix zdobyła srebrny „Laur Konsumenta” w kategorii oleje silnikowe w XIV edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności „Laur Konsumenta/Klienta”. Po raz czwarty z rzędu stanęła na podium i tym samym została uhonorowana godłem ,,Laur Konsumenta – Grand Prix 2018”, którym mogą poszczycić się tylko nieliczni producenci środków smarnych.

Tytuł „Laur Konsumenta” jest przyznawany przez klientów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim. O przyznaniu tego wyróżnienia decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz przez ankieterów działających w najważniejszych punktach miast na terenie całego kraju. Wskazują oni najbardziej wyróżniające się na rynku produkty i marki, które są godne polecenia. Godło „Laur Konsumenta - Grand Prix” otrzymują produkty i marki, które odniosły sukces w minimum trzech kolejnych edycjach plebiscytu w swojej kategorii produktowej.

Laur Konsumenta jest dla nas bardzo cennym odznaczeniem, bo przyznawany jest przez samych klientów, a ich opinia jest najważniejsza. Jesteśmy dumni, że Shell Helix już od 4 lat znajduje się w gronie marek, które wyróżniają się innowacyjnością, cieszą się niesłabnącym uznaniem wśród konsumentów i konsekwentnie utrzymują czołową pozycję w tym prestiżowym plebiscycie popularności. Potwierdza to mocną pozycję marki Shell Helix
na Polskim rynku, rozpoznawalność produktów, a przede wszystkim świadomość klientów, że mają do czynienia z najwyższą jakością i produktami godnymi polecenia.

Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży Shell Polska Sp. z o.o.

Do tej pory marka Shell Helix została doceniona już ośmioma prestiżowymi wyróżnieniami przyznawanymi przez konsumentów i ekspertów branżowych. Oprócz srebrnego ,,Lauru Konsumenta” oraz godła „Laur Konsumenta – Grand Prix 2018”, są to „Laur Konsumenta – Grand Prix 2017”, „Top Marka 2016”, certyfikat „Produkt Optymalny” w plebiscycie „Price Quality” oraz „Laur Konsumenta – Grand Prix 2015”, „Innowacja 2014 Roku” oraz godło „Laur Konsumenta” w kategorii „Odkrycie Roku 2014”.
GRANDPRIXkonsumenta2018_Shell.jpgLaur_Konsumenta_srebro_2018_Shell.jpg

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Laur_Konsumenta_srebro_2018_Shell.jpg

grafika | 630 KB

Pobierz
GRANDPRIXkonsumenta2018_Shell.jpg

grafika | 1,12 MB

Pobierz
Shell_Helix_z_Laurem_Konsumenta_05_02_2018.doc

doc | 150 KB

Pobierz
Shell_Helix_z_Laurem_Konsumenta_05_02_2018.txt

txt | 2,83 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Syntetyki królują na rynku olejów silnikowych

temu

Polski rynek olejów silnikowych dla motoryzacji jest zdominowany przez oleje do samochodów osobowych, które stanowią aż 58% jego wartości. Największą dynamikę wzrostu w ciągu ostatnich 10 lat odnotowały oleje syntetyczne o najniższych klasach lepkości z 5,49% do 16,29% w 2017[1]. Rosnące oczekiwania producentów aut, coraz większa świadomość kierowców oraz rozwój technologiczny to główne czynniki wyznaczające kierunki rozwoju środków smarnych. 
Drogowa dżungla, czyli Polak za kierownicą

temu

Dla większości Polaków jazda samochodem to nie tylko podróż z punktu A do B. To także sposób na pokazanie swojego charakteru i wyrażenie emocji za kierownicą. Wyniki badania przeprowadzonego przez Kantar TNS na zlecenie Shell, pokazują jakimi typami zwierząt jesteśmy w polskiej drogowej dżungli.
Co warto skontrolować w aucie po zimie?

temu

Wraz z nadejściem wiosny warto sprawdzić stan techniczny pojazdu i wyeliminować wszelkie uszkodzenia powstałe po zimie. Ekspert Shell Helix radzi o co warto zadbać oraz w jakich sytuacjach należy odwiedzić warsztat.
Autem w góry

temu

Sezon narciarski nadal trwa! Ponad połowa polskich narciarzy i snowboardzistów zaplanowała zimowe szaleństwo w naszym kraju[1]. Wielu z nas, niezmiennie od lat, w podróż wyrusza własnym samochodem. Ważne, by do celu dojechać bezpiecznie i bezproblemowo. Dlatego warto skorzystać z rad eksperta Shell Helix, który podpowiada o czym należy pamiętać zanim wyruszymy w zimową trasę. 

Barbie On The Go – nowa linia zabawek od Mattel

Mattel, światowy lider branży dziecięcej, wprowadził na polski rynek nową linię zabawek -  BarbieTM On The Go. Nowość to zestawy torów z myjnią samochodową, pocztą lub wesołym miasteczkiem, które można ze sobą dowolnie łączyć i uzupełniać innymi modelami z kolekcji. Gamę produktów dopełniają samodzielnie jeżdżące samochodziki i skutery z napędem na baterie z dołączonymi laleczkami oraz tory do wyścigów konnych w kompletach z kucykami i małymi dżokejkami.