Shell Helix z Laurem Konsumenta Grand Prix 2018
Shell Helix z Laurem Konsumenta Grand Prix 2018

Shell Helix z Laurem Konsumenta Grand Prix 2018

Opublikowany

Marka Shell Helix zdobyła srebrny „Laur Konsumenta” w kategorii oleje silnikowe w XIV edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności „Laur Konsumenta/Klienta”. Po raz czwarty z rzędu stanęła na podium i tym samym została uhonorowana godłem ,,Laur Konsumenta – Grand Prix 2018”, którym mogą poszczycić się tylko nieliczni producenci środków smarnych.

Tytuł „Laur Konsumenta” jest przyznawany przez klientów w ogólnopolskim badaniu konsumenckim. O przyznaniu tego wyróżnienia decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz przez ankieterów działających w najważniejszych punktach miast na terenie całego kraju. Wskazują oni najbardziej wyróżniające się na rynku produkty i marki, które są godne polecenia. Godło „Laur Konsumenta - Grand Prix” otrzymują produkty i marki, które odniosły sukces w minimum trzech kolejnych edycjach plebiscytu w swojej kategorii produktowej.

Laur Konsumenta jest dla nas bardzo cennym odznaczeniem, bo przyznawany jest przez samych klientów, a ich opinia jest najważniejsza. Jesteśmy dumni, że Shell Helix już od 4 lat znajduje się w gronie marek, które wyróżniają się innowacyjnością, cieszą się niesłabnącym uznaniem wśród konsumentów i konsekwentnie utrzymują czołową pozycję w tym prestiżowym plebiscycie popularności. Potwierdza to mocną pozycję marki Shell Helix
na Polskim rynku, rozpoznawalność produktów, a przede wszystkim świadomość klientów, że mają do czynienia z najwyższą jakością i produktami godnymi polecenia.

Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży Shell Polska Sp. z o.o.

Do tej pory marka Shell Helix została doceniona już ośmioma prestiżowymi wyróżnieniami przyznawanymi przez konsumentów i ekspertów branżowych. Oprócz srebrnego ,,Lauru Konsumenta” oraz godła „Laur Konsumenta – Grand Prix 2018”, są to „Laur Konsumenta – Grand Prix 2017”, „Top Marka 2016”, certyfikat „Produkt Optymalny” w plebiscycie „Price Quality” oraz „Laur Konsumenta – Grand Prix 2015”, „Innowacja 2014 Roku” oraz godło „Laur Konsumenta” w kategorii „Odkrycie Roku 2014”.
GRANDPRIXkonsumenta2018_Shell.jpgLaur_Konsumenta_srebro_2018_Shell.jpg

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Laur_Konsumenta_srebro_2018_Shell.jpg

grafika | 630 KB

Pobierz
GRANDPRIXkonsumenta2018_Shell.jpg

grafika | 1,12 MB

Pobierz
Shell_Helix_z_Laurem_Konsumenta_05_02_2018.doc

doc | 150 KB

Pobierz
Shell_Helix_z_Laurem_Konsumenta_05_02_2018.txt

txt | 2,83 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Shell i Hyundai w wyścigu do doskonałości

temu

- Thierry Neuville oraz Dani Sordo o mocy i wydajności silnika -
Shell i Ferrari – partnerstwo na torze i drodze

temu

W ciągu trzech ostatnich sezonów Formuły 1 oleje silnikowe Shell Helix Ultra i paliwo Shell V-Power Racing przyczyniły się do wzrostu wydajności silników bolidów zespołu Scuderia Ferrari łącznie o 23,3%. Oznacza to, że auta na tej samej ilości paliwa mogą przejechać jedno okrążenie o ponad pół sekundy szybciej!
Urlop na czterech kółkach, czyli auto dobrze przygotowane

temu

Wraz z nadejściem lata rozpoczyna się okres częstszych i dłuższych podróży samochodem – na Mazury, w góry, nad morze czy zagranicę. By mieć pewność, że bezpiecznie oraz bez pośpiechu i stresu dotrzemy na miejsce, warto wcześniej zatroszczyć się o auto. Ekspert Shell Helix podpowiada, o czym należy pamiętać przed wyruszeniem w trasę.
Shell Helix Top Marką 2018

temu

Pozytywna opinia konsumentów, ich zaufanie i rekomendacje to najcenniejsze nagrody jakie może otrzymać firma oraz jej produkty. Syntetyczne oleje silnikowe do samochodów osobowych Shell Helix zostały wyróżnione w ogólnopolskim programie konsumenckim Laur Konsumenta, otrzymując tytuł Top Marka 2018 w kategorii jakość i innowacyjność – oleje silnikowe. To już drugie wyróżnienie przyznane produktom Shell Helix w tym roku i dziesiąte w ciągu ostatnich czterech lat!

Barbie On The Go – nowa linia zabawek od Mattel

Mattel, światowy lider branży dziecięcej, wprowadził na polski rynek nową linię zabawek -  BarbieTM On The Go. Nowość to zestawy torów z myjnią samochodową, pocztą lub wesołym miasteczkiem, które można ze sobą dowolnie łączyć i uzupełniać innymi modelami z kolekcji. Gamę produktów dopełniają samodzielnie jeżdżące samochodziki i skutery z napędem na baterie z dołączonymi laleczkami oraz tory do wyścigów konnych w kompletach z kucykami i małymi dżokejkami.