Daj się zaskoczyć Sodexo

Daj się zaskoczyć Sodexo

Opublikowany

Pod hasłem „Daj się zaskoczyć najlepszą ofertą podarunkową” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują efektywnych, dopasowanych do potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych, jednocześnie wspierających ich domowe budżety. Kampania obejmie działania digitalowe, public relations, direct marketingowe oraz reklamę w prasie i w Internecie.

Sodexo od lat oferuje pracodawcom kompleksowe usługi motywacyjne, które wspierają pracodawców w budowaniu efektywnych i lojalnych zespołów pracowniczych. W tegorocznej, wielkanocnej kampanii chce zaskoczyć klientów najlepszą ofertą i porusza istotny, zwłaszcza przed świętami temat oszczędności jakie generuje korzystanie z kuponów i kart podarunkowych Sodexo.
Karty i kupony Sodexo sprawdzają się jako wielkanocne podarunki dla pracowników nie tylko ze względu na zaspokajanie ich różnorodnych potrzeb poprzez możliwość samodzielnego wyboru ostatecznego podarunku. Ich dodatkowym atutem są oferowane przez Sodexo rabaty i promocje w najbardziej popularnych sieciach sklepów takich jak Biedronka, Zalando, YES, Go Sport, Cirlce K, Smyk i wielu innych.
Nowością w tegorocznej kampanii jest nowa karta podarunkowa dla dzieci, dzięki której pracownicy wraz ze swoimi pociechami mogą wybrać prezenty, które dadzą radość najmłodszym. Kartą Podarunkową dla Dzieci można płacić m.in. w sklepach z zabawkami, dziecięcym obuwiem i odzieżą, grami, w księgarniach, parkach rozrywki, cukierniach i kinach.
Dodatkowo obdarowani kuponami i kartami Sodexo mogą skorzystać z PromoSklepu na DlaCiebie.sodexo.pl, w którym znajdą wyjątkowe, limitowane oferty rabatowe na karty upominkowe oraz eVouchery do najbardziej znanych i lubianych sieci handlowych w Polsce.
Komunikacja do przedsiębiorców podkreśla również, że użytkownicy kart podarunkowych Sodexo dzięki aplikacji Android Pay mogą realizować płatności zbliżeniowe telefonem.
Graficznym motywem przewodnim wielkanocnej kampanii Sodexo jest wielkanocny zajączek oraz wiosenne elementy. Istotnym jej elementem jest komunikacja z potencjalnymi klientami za pośrednictwem mediów drukowanych – magazynów biznesowych oraz z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w których pojawią się reklamy i materiały eksperckie. Kampania jest prowadzona również w internecie – display, mailingi, lead generation. Ponadto do kluczowych klientów trafi dedykowany mailing świąteczny. 
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Peppermint, za komunikację digitalową iPorspect, natomiast działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Daj_sie_zaskoczyc_Sodexo_07_02_2018.docx

docx | 95,7 KB

Pobierz
Sodexo_daj_sie_zaskoczyc.jpg

grafika | 1,88 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Bliżej lojalnych klientów dzięki karcie

temu

Wprowadzenie kart zbliżeniowych było przełomem na polskim rynku płatności bezgotówkowych. Trwająca od ponad dekady rewolucja zatacza coraz szersze kręgi, z roku na rok w naszym kraju przybywa entuzjastów tej technologii. Polacy mają już w swoich portfelach ponad 30 mln kart z funkcją płatności zbliżeniowych[1]. To nie tylko tradycyjne karty wydawane przez banki, ale też m.in. karty premiowe, które są nowoczesną formą nagradzania sił sprzedaży, partnerów biznesowych czy klientów.
Dofinansowanie posiłków antidotum na L4

temu

Zamiast garnituru piżama, zamiast biurka w pracy – własne łóżko. Jak wynika z danych ZUS, Polacy coraz więcej czasu spędzają na zwolnieniu lekarskim. Międzynarodowe badania nie pozostawiają tymczasem wątpliwości – wskaźnik absencji można zredukować m.in. dzięki ćwiczeniom i właściwemu odżywianiu. A o właściwe odżywianie pracowników mogą i powinni zadbać również pracodawcy.
Małgorzata Kroh na czele Działu Marketingu i Rozwoju Sodexo

temu

Od lipca 2018 roku obowiązki Dyrektora Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych, pełni Małgorzata Kroh.
Wakacyjny prezent od szefa

temu

W portfelach większości wczasowiczów nie znajdziemy „prezentów” od ich pracodawców. Jak pokazują wyniki badania „Drogowskaz Motywacyjny 2018”, dodatkowe świadczenia w okresie wakacyjnym przyznaje swoim pracownikom tylko 1 na 5 firm działających w Polsce. Czy warto motywować urlopowiczów i jak to zrobić najlepiej?