Daj się zaskoczyć Sodexo

Daj się zaskoczyć Sodexo

Opublikowany

Pod hasłem „Daj się zaskoczyć najlepszą ofertą podarunkową” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują efektywnych, dopasowanych do potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych, jednocześnie wspierających ich domowe budżety. Kampania obejmie działania digitalowe, public relations, direct marketingowe oraz reklamę w prasie i w Internecie.

Sodexo od lat oferuje pracodawcom kompleksowe usługi motywacyjne, które wspierają pracodawców w budowaniu efektywnych i lojalnych zespołów pracowniczych. W tegorocznej, wielkanocnej kampanii chce zaskoczyć klientów najlepszą ofertą i porusza istotny, zwłaszcza przed świętami temat oszczędności jakie generuje korzystanie z kuponów i kart podarunkowych Sodexo.
Karty i kupony Sodexo sprawdzają się jako wielkanocne podarunki dla pracowników nie tylko ze względu na zaspokajanie ich różnorodnych potrzeb poprzez możliwość samodzielnego wyboru ostatecznego podarunku. Ich dodatkowym atutem są oferowane przez Sodexo rabaty i promocje w najbardziej popularnych sieciach sklepów takich jak Biedronka, Zalando, YES, Go Sport, Cirlce K, Smyk i wielu innych.
Nowością w tegorocznej kampanii jest nowa karta podarunkowa dla dzieci, dzięki której pracownicy wraz ze swoimi pociechami mogą wybrać prezenty, które dadzą radość najmłodszym. Kartą Podarunkową dla Dzieci można płacić m.in. w sklepach z zabawkami, dziecięcym obuwiem i odzieżą, grami, w księgarniach, parkach rozrywki, cukierniach i kinach.
Dodatkowo obdarowani kuponami i kartami Sodexo mogą skorzystać z PromoSklepu na DlaCiebie.sodexo.pl, w którym znajdą wyjątkowe, limitowane oferty rabatowe na karty upominkowe oraz eVouchery do najbardziej znanych i lubianych sieci handlowych w Polsce.
Komunikacja do przedsiębiorców podkreśla również, że użytkownicy kart podarunkowych Sodexo dzięki aplikacji Android Pay mogą realizować płatności zbliżeniowe telefonem.
Graficznym motywem przewodnim wielkanocnej kampanii Sodexo jest wielkanocny zajączek oraz wiosenne elementy. Istotnym jej elementem jest komunikacja z potencjalnymi klientami za pośrednictwem mediów drukowanych – magazynów biznesowych oraz z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w których pojawią się reklamy i materiały eksperckie. Kampania jest prowadzona również w internecie – display, mailingi, lead generation. Ponadto do kluczowych klientów trafi dedykowany mailing świąteczny. 
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Peppermint, za komunikację digitalową iPorspect, natomiast działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Daj_sie_zaskoczyc_Sodexo_07_02_2018.docx

docx | 95,7 KB

Pobierz
Sodexo_daj_sie_zaskoczyc.jpg

grafika | 1,88 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Sodexo ujawnia trendy kształtujące miejsca pracy przyszłości

temu

Sodexo ogłosiło tegoroczną edycję Global Workplace Trends, zawierającą analizę trendów kształtujących miejsca pracy w 2018 roku. Publikacja dedykowana jest liderom biznesu oraz osobom decyzyjnym w organizacjach. Raport opisuje czynniki, jakie będą kształtować przyszłość rynku pracy oraz pokazuje jak samopoczucie pracownika wpływa na jego zaangażowanie, a także na wyniki finansowe przedsiębiorstwa.
Złote czasy motywacji - już jest raport rynku świadczeń pozapłacowych Drogowskaz Motywacyjny 2018

temu

Kwoty przeznaczane przez firmy na świadczenia pozapłacowe niezmiennie rosną, co pokazuje ich rolę w przyciąganiu i zatrzymywaniu pracowników. Pracodawcy coraz częściej wychodzą poza standard oferowanych świadczeń i dostrzegają potrzebę informowania ich o finansowej wartości benefitów, jako elemencie całkowitego wynagrodzenia. Rekordowo niskie bezrobocie to dobry czas dla pracowników, bo ich szanse na zdobycie satysfakcjonującego zatrudnienia znacznie wzrastają. Dlatego pracodawcy muszą spodziewać się dalszej rywalizacji o najlepszych kandydatów i wciąż szukać sposobów na zatrzymanie zatrudnionych. Najnowsze, cykliczne badanie Sodexo Benefits and Rewards Services „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje pięć trendów, którymi powinny kierować się firmy, aby przyciągnąć, utrzymać, zmotywować i zwiększyć lojalność oraz zaangażowanie pracowników.
Wszystkie dzieci nasze są! Także pracodawców!

temu

Dzień Dziecka to doskonały moment, aby pokazać pracownikom, że nie tylko oni, ale także ich rodziny i dzieci są ważni dla organizacji. Dlatego firmy coraz częściej wykorzystują tę okazję do organizacji firmowych pikników rodzinnych czy obdarowywania najmłodszych upominkami. Warto wybrać uniwersalny prezent, który pomoże spełnić marzenia dzieciaków w różnym wieku i sprawi im radość.
Paczki dla dzieci zamień na karty podarunkowe

temu

Pracodawcy nie szczędzą pieniędzy na świadczenia pozapłacowe. Na Wielkanoc niemal co druga firma[1] szykuje dla pracowników świąteczne podarunki, wśród których znajdą się również upominki dla ich dzieci. 

Multiscreen Day po raz trzeci!

Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP). O przyszłości telewizji bez telewizora, o starzeniu się widowni, popularności platform internetowych i wyzwaniach dla marketerów dyskutować będą wybitni eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym konferencji będzie Tom Frazer z Viacom International Media Networks UK.