Jazda #bezObaw z Uniroyal

Jazda #bezObaw z Uniroyal

Opublikowany

Uniroyal, marka opon należącą do koncernu Continental[1], rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjną #bezObaw, która ma na celu pokonywanie obaw przed prowadzeniem samochodu. Akcja jest skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale jest skoncentrowana przede wszystkim na kobietach. Kampania jest kolejnym elementem realizowanej przez Continental Wizji Zero, która zakłada zredukowanie do zera wypadków drogowych, rannych i ofiar śmiertelnych. 

Fora internetowe i grupy tematyczne są pełne dyskusji na temat obaw przed wsiadaniem za kierownicę. Choć statystyki pokazują, że sprawcami wypadków zdecydowanie częściej są mężczyźni (73,2%)[2], autorkami większości tych postów są kobiety. Panie jeżdżą ostrożniej i bezpieczniej, w dodatku chętniej respektują przepisy drogowe. Niestety nie wierzą w swoje umiejętności – zaledwie 28% z nich uznaje się za lepszych kierowców niż płeć przeciwna. Z kolei tylko 13% mężczyzn palmę pierwszeństwa przyznaje kobietom[3].  
  
bez_obaw_logo.jpg

Dobry kierowca to odpowiedzialny kierowca, który ma świadomość swoich niedoskonałości i obaw. Poprzez akcję chcemy pomóc, zwłaszcza kobietom, pokonać lęk przed prowadzeniem auta. Mam nadzieję, że dzięki naszej akcji kierowcy poczują się bezpieczniej i bardziej komfortowo za kółkiem i będą prowadzić samochód #bezObaw.

Ewa Krajewska, On-line Marketing Manager w Continental Opony Polska

Organizatorzy akcji wierzą, że pokonanie obaw przed prowadzeniem auta to sposób na to, by niepewni swoich umiejętności kierowcy – zarówno kobiety, jak i mężczyźni - poczuli się bezpieczniej za kierownicą. W tym celu zostanie przeprowadzona ogólnopolska ankieta pozwalająca stwierdzić, czego najbardziej boimy się za kółkiem. Na podstawie wyników powstanie cykl materiałów poradnikowych, na temat tego w jaki sposób pokonać te obawy i stać się pewnym siebie, odpowiedzialnym kierowcą.

W kampanię #bezObaw zaangażowały się: Magda Danaj prowadząca blog ,,Porysunki” oraz Natalia Tur autorka bloga ,,Nishka”. Akcja będzie widoczna na portalach i fanpage’ach Edipresse oraz na łamach tytułów motoryzacyjnych i kobiecych. Za koncepcję kreatywną odpowiada Edipresse. Działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.

Szczegółowe informacje dostępne na stronach www.uniroyal.pl i www.akcje.polki.pl/bezobaw

[1] Wyłącznie w Europie.
[2] Wypadki drogowe w Polsce w 2016 roku, Komenda Główna Policji – Biuro Ruchu Drogowego  
[3] http://www.newsweek.pl/wiedza/nauka/naukowcy-kobiety-sa-lepszymi-kierowcami-niz-mezczyzni,artykuly,363443,1.html   

Wizja_Zero_logo1.pnguniroyal_logo.pngbez_obaw_logo.jpg

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Bez_Obaw_13_03_2018.docx

docx | 31,8 KB

Pobierz
Bez_Obaw_13_03_2018.txt

txt | 4,77 KB

Pobierz
bez_obaw_logo.jpg

grafika | 25,7 KB

Pobierz
Wizja_Zero_logo1.png

grafika | 37,2 KB

Pobierz
uniroyal_logo.png

grafika | 21,4 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Nowoczesne technologie, które ratują życie

temu

Na współczesny, bardzo szybki, a jednocześnie wygodny oraz bezpieczny samochód składają się tysiące rozwiązań technologicznych wdrażanych od ponad 100 lat. W XXI wieku w świecie motoryzacji nastąpiła rewolucja. Producenci na masową skalę zaczęli instalować w autach inteligentne systemy bezpieczeństwa, które nie tylko umożliwiają lokalizację, komunikację z Internetem czy wymianę danych między pojazdami, ale przede wszystkim ratują życie.
ContiEarth – opony do zadań specjalnych w przemyśle budowlanym

temu

ContiEarth to specjalistyczna seria opon terenowych zaprojektowanych do maszyn pracujących w trudnych warunkach, szczególnie do ładowarek, wywrotek i spycharek wykorzystywanych w pracach wydobywczych i budowlanych. Ogumienie obejmuje dwie linie – EM-Master i RDT-Master. Wszystkie modele są fabrycznie wyposażone w czujnik monitorujący ciśnienie i temperaturę w oponie.
Dwa światy, jedno rozwiązanie: Conti CrossTrac dla branży budowlanej

temu

Continental rozpoczął produkcję opon Conti CrossTrac klasy premium przeznaczonych do najtrudniejszych zastosowań budowlanych, zarówno na drogach utwardzanych, jak i w terenie. Nowa linia łączy wyjątkową wytrzymałość, trwałość i trakcję w terenie oraz doskonałe parametry użytkowe na drodze.
Continental z kompleksową ofertą rozwiązań dla branży budowlanej

temu

Podczas Continental Construction Innovation Day, które odbyły się w połowie kwietnia w Maladze w Hiszpanii, Continental zaprezentował kompleksową ofertę rozwiązań dla pojazdów i maszyn budowlanych. Wśród nowości znalazły się opony do samochodów ciężarowych Conti CrossTrac, ogumienie terenowe ContiEarth oraz usługi cyfrowe umożliwiające monitorowanie ciśnienia i temperatury w oponach.

Wielkanocny zajączek zaskakuje pracowników

Najnowsze badanie „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje, że coraz więcej firm wręcza zatrudnionym podarunki z okazji Wielkanocy. Niemal dla połowy pracodawców jest to dobra okazja, by mile zaskoczyć pracowników.