Jazda #bezObaw z Uniroyal

Jazda #bezObaw z Uniroyal

Opublikowany

Uniroyal, marka opon należącą do koncernu Continental[1], rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjną #bezObaw, która ma na celu pokonywanie obaw przed prowadzeniem samochodu. Akcja jest skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale jest skoncentrowana przede wszystkim na kobietach. Kampania jest kolejnym elementem realizowanej przez Continental Wizji Zero, która zakłada zredukowanie do zera wypadków drogowych, rannych i ofiar śmiertelnych. 

Fora internetowe i grupy tematyczne są pełne dyskusji na temat obaw przed wsiadaniem za kierownicę. Choć statystyki pokazują, że sprawcami wypadków zdecydowanie częściej są mężczyźni (73,2%)[2], autorkami większości tych postów są kobiety. Panie jeżdżą ostrożniej i bezpieczniej, w dodatku chętniej respektują przepisy drogowe. Niestety nie wierzą w swoje umiejętności – zaledwie 28% z nich uznaje się za lepszych kierowców niż płeć przeciwna. Z kolei tylko 13% mężczyzn palmę pierwszeństwa przyznaje kobietom[3].  
  
bez_obaw_logo.jpg

Dobry kierowca to odpowiedzialny kierowca, który ma świadomość swoich niedoskonałości i obaw. Poprzez akcję chcemy pomóc, zwłaszcza kobietom, pokonać lęk przed prowadzeniem auta. Mam nadzieję, że dzięki naszej akcji kierowcy poczują się bezpieczniej i bardziej komfortowo za kółkiem i będą prowadzić samochód #bezObaw.

Ewa Krajewska, On-line Marketing Manager w Continental Opony Polska

Organizatorzy akcji wierzą, że pokonanie obaw przed prowadzeniem auta to sposób na to, by niepewni swoich umiejętności kierowcy – zarówno kobiety, jak i mężczyźni - poczuli się bezpieczniej za kierownicą. W tym celu zostanie przeprowadzona ogólnopolska ankieta pozwalająca stwierdzić, czego najbardziej boimy się za kółkiem. Na podstawie wyników powstanie cykl materiałów poradnikowych, na temat tego w jaki sposób pokonać te obawy i stać się pewnym siebie, odpowiedzialnym kierowcą.

W kampanię #bezObaw zaangażowały się: Magda Danaj prowadząca blog ,,Porysunki” oraz Natalia Tur autorka bloga ,,Nishka”. Akcja będzie widoczna na portalach i fanpage’ach Edipresse oraz na łamach tytułów motoryzacyjnych i kobiecych. Za koncepcję kreatywną odpowiada Edipresse. Działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.

Szczegółowe informacje dostępne na stronach www.uniroyal.pl i www.akcje.polki.pl/bezobaw

[1] Wyłącznie w Europie.
[2] Wypadki drogowe w Polsce w 2016 roku, Komenda Główna Policji – Biuro Ruchu Drogowego  
[3] http://www.newsweek.pl/wiedza/nauka/naukowcy-kobiety-sa-lepszymi-kierowcami-niz-mezczyzni,artykuly,363443,1.html   

Wizja_Zero_logo1.pnguniroyal_logo.pngbez_obaw_logo.jpg

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Bez_Obaw_13_03_2018.docx

docx | 31,8 KB

Pobierz
Bez_Obaw_13_03_2018.txt

txt | 4,77 KB

Pobierz
bez_obaw_logo.jpg

grafika | 25,7 KB

Pobierz
Wizja_Zero_logo1.png

grafika | 37,2 KB

Pobierz
uniroyal_logo.png

grafika | 21,4 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
CES Azja 2018: Continental prezentuje technologie przyszłości

temu

Podczas Targów Elektroniki Użytkowej CES Azja 2018 w Szanghaju, spółka technologiczna Continental zaprezentowała m.in. system wykrywania pieszych w oparciu o sztuczną inteligencję oraz rozwiązania pozwalające na skuteczne i bezpieczne tworzenie sieci wymiany informacji pomiędzy pojazdami. Swoją premierę w Chinach miał także Continental AllCharge, uniwersalny system ładowania pojazdów elektrycznych. 
Continental partnerem cyklu szkoleń bezpiecznej jazdy Mercedes-Benz Safety Experience

temu

Continental Opony Polska został partnerem cyklu szkoleń Mercedes-Benz Safety Experience. Jednodniowe kursy będą odbywać się w lipcu oraz w sierpniu, w trzech lokalizacjach - na Torze Autodrom Jastrząb, Torze Bednary i Torze Modlin. W pilotażowej edycji weźmie udział blisko 530 osób.
Dział opon Continental z nowym kierownictwem

temu

Z początkiem lipca w dziale opon Continental nastąpiły zmiany personalne na szczeblu kierowniczym. Nowym szefem działu opon do samochodów użytkowych został Christian Koetz. Jego miejsce, jako dyrektora działu opon do samochodów osobowych i lekkich pojazdów ciężarowych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) zajął Philipp von Hirschheydt, wcześniej odpowiedzialnym za regiony Azji i Pacyfiku (APAC). Tym rynkiem w wyniku reorganizacji działu zarządza teraz Ferdinand Hoyos.
Continental nagrodzony za opony z kauczuku z mniszka lekarskiego

temu

Continental oraz prof. Dirk Prüfer zostali wyróżnieni przez Uniwersytet w Münster prestiżową nagrodą „Transfer”. Grono ekspertów doceniło projekt badawczy „Taraxagum – opony z kauczuku z mniszka lekarskiego”, którego celem jest pozyskiwanie na skalę przemysłową gumy naturalnej z soku mlecznego znajdującego się w korzeniach mniszka kok-sagiz. Jeszcze w tym roku Continental planuje poszerzyć projekt o nową placówkę naukową.

Wielkanocny zajączek zaskakuje pracowników

Najnowsze badanie „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje, że coraz więcej firm wręcza zatrudnionym podarunki z okazji Wielkanocy. Niemal dla połowy pracodawców jest to dobra okazja, by mile zaskoczyć pracowników.