Wielkanocny zajączek zaskakuje pracowników
Wielkanocny zajączek zaskakuje pracowników

Wielkanocny zajączek zaskakuje pracowników

Opublikowany

Najnowsze badanie „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje, że coraz więcej firm wręcza zatrudnionym podarunki z okazji Wielkanocy. Niemal dla połowy pracodawców jest to dobra okazja, by mile zaskoczyć pracowników.

Święta to najbardziej oczywisty moment docenienia pracowników i obdarowania ich prezentami. Z okazji Bożego Narodzenia dodatkowe benefity przyznaje zatrudnionym blisko 90% pracodawców, ale rośnie odsetek firm wykorzystujących do nagradzania personelu również Wielkanoc. Z badania „Drogowskaz motywacyjny 2018” przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits nad Rewards Services, wynika, że taki zwyczaj ma już 48% przedsiębiorstw. To o 4 p.p. więcej niż przed rokiem. Wielkanocny zajączek przychodzi do pracowników firm polskich, międzynarodowych, prywatnych i państwowych, bez względu na ich wielkość.

Dla każdego coś innego

Podarunki z okazji świąt są szczególnie cenione przez pracowników, bo jest to czas spiętrzenia potrzeb i wydatków. Ale dlatego właśnie warto pamiętać, że nie każda nagroda wywoła zadowolenie i wdzięczność.

Obdarowanie pracowników z okazji świąt jest jednym z najprostszych sposobów motywowania i budowania lojalności. Kluczem do sukcesu jest jednak prezent, który spełni oczekiwania wszystkich, czyli umożliwiający swobodę wyboru konkretnej, najbardziej w danym momencie potrzebnej rzeczy lub usługi. Takim podarunkiem są karty i kupony.

Magdalena Słomczewska-Klimiuk, Kierownik Marketingu, Sodexo Benefits and Rewards Services

Wsparcie HR

Kupony i karty podarunkowe to nie tylko sprawdzone i korzystne rozwiązanie dla pracowników, lecz także dla przedsiębiorstw, których działy HR nie muszą się martwić o odpowiedni podarunek dla każdej osoby, bo każdy sam coś dla siebie wybierze. Ponadto nie wymagają konfekcjonowania, sposób ich zamówienia jest intuicyjny, a czas oczekiwania krótki. Szczególnie istotny jest fakt, że Karta Sodexo sfinansowana z ZFŚS jako świadczenie pieniężne jest wolna od podatku dochodowego do wysokości 1.000 zł w roku podatkowym.
Warto pamiętać o zindywidualizowanym wręczaniu świątecznych podarunków. Każdy z pewnością doceni, gdy prezent w postaci karty lub kuponu będzie mu wręczony w eleganckiej kopercie lub etui wraz z jego imieniem i nazwiskiem oraz świątecznymi życzeniami od firmy.

Wielkanocne oszczędności

Dodatkowym, miłym zaskoczeniem może być dołączona do kart czy kuponów podarunkowych wyjątkowa oferta rabatowa dopasowana do świątecznych potrzeb pracowników, dzięki której można  zaoszczędzić nawet do 2.221 złotych za zakupy w takich sklepach jak np. Biedronka, Carrefour, YES, Empik.com Zalando, Go Sport czy na stacjach benzynowych Circle K. Ponadto dostęp do PromoSklepu na DlaCiebie.sodexo.pl, gdzie znajdują się wyjątkowe limitowane oferty rabatowe na karty prezentowe oraz eVouchery do najbardziej znanych i lubianych sieci handlowych w Polsce.
Święta to idealny moment dla pracodawców, by powiedzieć pracownikom, że są ważni i cenni dla firmy. Podarunek z tej okazji spełni swój cel jeśli będzie atrakcyjny, a najlepiej wybrany przez samych zatrudnionych, bo kto, jak nie oni najlepiej wiedzą, co motywuje ich do lojalności i efektywniejszej pracy.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Okazjedoobdarowywania_02a.png

grafika | 129 KB

Pobierz
Zaskocz_pracownika_z_okazji_Wielkanocy_15_03_2018.docx

docx | 117 KB

Pobierz
Zaskocz_pracownika_z_okazji_Wielkanocy_15_03_2018.txt

txt | 5,66 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Małgorzata Kroh na czele Działu Marketingu i Rozwoju Sodexo

temu

Od lipca 2018 roku obowiązki Dyrektora Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych, pełni Małgorzata Kroh.
Wakacyjny prezent od szefa

temu

W portfelach większości wczasowiczów nie znajdziemy „prezentów” od ich pracodawców. Jak pokazują wyniki badania „Drogowskaz Motywacyjny 2018”, dodatkowe świadczenia w okresie wakacyjnym przyznaje swoim pracownikom tylko 1 na 5 firm działających w Polsce. Czy warto motywować urlopowiczów i jak to zrobić najlepiej?
Sodexo ujawnia trendy kształtujące miejsca pracy przyszłości

temu

Sodexo ogłosiło tegoroczną edycję Global Workplace Trends, zawierającą analizę trendów kształtujących miejsca pracy w 2018 roku. Publikacja dedykowana jest liderom biznesu oraz osobom decyzyjnym w organizacjach. Raport opisuje czynniki, jakie będą kształtować przyszłość rynku pracy oraz pokazuje jak samopoczucie pracownika wpływa na jego zaangażowanie, a także na wyniki finansowe przedsiębiorstwa.
Złote czasy motywacji - już jest raport rynku świadczeń pozapłacowych Drogowskaz Motywacyjny 2018

temu

Kwoty przeznaczane przez firmy na świadczenia pozapłacowe niezmiennie rosną, co pokazuje ich rolę w przyciąganiu i zatrzymywaniu pracowników. Pracodawcy coraz częściej wychodzą poza standard oferowanych świadczeń i dostrzegają potrzebę informowania ich o finansowej wartości benefitów, jako elemencie całkowitego wynagrodzenia. Rekordowo niskie bezrobocie to dobry czas dla pracowników, bo ich szanse na zdobycie satysfakcjonującego zatrudnienia znacznie wzrastają. Dlatego pracodawcy muszą spodziewać się dalszej rywalizacji o najlepszych kandydatów i wciąż szukać sposobów na zatrzymanie zatrudnionych. Najnowsze, cykliczne badanie Sodexo Benefits and Rewards Services „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje pięć trendów, którymi powinny kierować się firmy, aby przyciągnąć, utrzymać, zmotywować i zwiększyć lojalność oraz zaangażowanie pracowników.