Paczki dla dzieci zamień na karty podarunkowe
Paczki dla dzieci zamień na karty podarunkowe

Paczki dla dzieci zamień na karty podarunkowe

Opublikowany

Pracodawcy nie szczędzą pieniędzy na świadczenia pozapłacowe. Na Wielkanoc niemal co druga firma[1] szykuje dla pracowników świąteczne podarunki, wśród których znajdą się również upominki dla ich dzieci. 

W okresie przedświątecznym wielu pracodawców zastanawia się w jaki sposób nagrodzić pracowników. Firmy przyjazne rodzinie często przygotowują niespodzianki również dla dzieci zatrudnionych. Organizują rodzinne eventy, dni integracyjne lub oferują dzieciom pracowników świąteczne paczki, w których najczęściej znajdują się słodycze. Alternatywą dla tych rozwiązań jest Karta Podarunkowa Sodexo Dla Dzieci, dzięki której obdarowani nią pracownicy wraz ze swoimi pociechami mogą sami wybrać odpowiednie prezenty w zależności od swoich potrzeb i preferencji. Ponadto samodzielny wybór najmłodszym sprawi dużą niespodziankę i radość, a samodzielne płacenie kartą z pewnością będzie emocjonującą chwilą nawet dla nastolatków.

Edukacja pod kontrolą

Kartą Podarunkową dla Dzieci Sodexo można płacić m.in. w sklepach z zabawkami, dziecięcym obuwiem i odzieżą, grami, w księgarniach, parkach rozrywki, cukierniach i kinach. Karta oferuje także dostęp do szeregu rabatów, a przede wszystkim ma zalety edukacyjne – uczy dzieci gospodarowania pieniędzmi pod okiem rodzica, który na bieżąco może sprawdzać saldo karty w każdym bankomacie, poprzez infolinię, mobilną aplikację lub stronę www.DlaCiebie.sodexo.pl. Strona ta pozwala również na zastrzeżenie karty oraz zmianę PIN. Wszystkie te usługi są dostępne przez całą dobę.

Wygodnie i bez podatku

Karty Podarunkowe dla Dzieci są bardzo wygodnym rozwiązaniem dla działów HR, które do tej pory poświęcały wiele czasu na zakupy i pakowanie podarunków. Łatwy jest również sposób ich zamawiania, a czas oczekiwania na realizację zamówienia wynosi maksimum 72 godziny. 
Warto również pamiętać, że świąteczne prezenty dla pracowników i ich dzieci mogą być finansowane z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, dzięki czemu są zwolnione z oskładkowania ZUS.
Okazji do wzmacniania więzi między firmą a zespołem, motywowania pracowników lub budowania ich zaangażowania nigdy nie jest zbyt wiele. Karta podarunkowa skierowana specjalnie do potrzeb dzieci i ich rodziców to wyjątkowy benefit, nie tylko z okazji Wielkanocy.

[1] Badanie Sodexo Benefits and Rewards Services „Drogowskaz Motywacyjny 2018”.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Sodexo_karta_dla_dzieci_3D_front.png

grafika | 580 KB

Pobierz
Sodexo_karta_dla_dzieci_front.png

grafika | 90,3 KB

Pobierz
Karta_zamiast_paczki_22_03_2018.docx

docx | 97,1 KB

Pobierz
Karta_zamiast_paczki_22_03_2018.txt

txt | 4,66 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Małgorzata Kroh na czele Działu Marketingu i Rozwoju Sodexo

temu

Od lipca 2018 roku obowiązki Dyrektora Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych, pełni Małgorzata Kroh.
Wakacyjny prezent od szefa

temu

W portfelach większości wczasowiczów nie znajdziemy „prezentów” od ich pracodawców. Jak pokazują wyniki badania „Drogowskaz Motywacyjny 2018”, dodatkowe świadczenia w okresie wakacyjnym przyznaje swoim pracownikom tylko 1 na 5 firm działających w Polsce. Czy warto motywować urlopowiczów i jak to zrobić najlepiej?
Sodexo ujawnia trendy kształtujące miejsca pracy przyszłości

temu

Sodexo ogłosiło tegoroczną edycję Global Workplace Trends, zawierającą analizę trendów kształtujących miejsca pracy w 2018 roku. Publikacja dedykowana jest liderom biznesu oraz osobom decyzyjnym w organizacjach. Raport opisuje czynniki, jakie będą kształtować przyszłość rynku pracy oraz pokazuje jak samopoczucie pracownika wpływa na jego zaangażowanie, a także na wyniki finansowe przedsiębiorstwa.
Złote czasy motywacji - już jest raport rynku świadczeń pozapłacowych Drogowskaz Motywacyjny 2018

temu

Kwoty przeznaczane przez firmy na świadczenia pozapłacowe niezmiennie rosną, co pokazuje ich rolę w przyciąganiu i zatrzymywaniu pracowników. Pracodawcy coraz częściej wychodzą poza standard oferowanych świadczeń i dostrzegają potrzebę informowania ich o finansowej wartości benefitów, jako elemencie całkowitego wynagrodzenia. Rekordowo niskie bezrobocie to dobry czas dla pracowników, bo ich szanse na zdobycie satysfakcjonującego zatrudnienia znacznie wzrastają. Dlatego pracodawcy muszą spodziewać się dalszej rywalizacji o najlepszych kandydatów i wciąż szukać sposobów na zatrzymanie zatrudnionych. Najnowsze, cykliczne badanie Sodexo Benefits and Rewards Services „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje pięć trendów, którymi powinny kierować się firmy, aby przyciągnąć, utrzymać, zmotywować i zwiększyć lojalność oraz zaangażowanie pracowników.