Paczki dla dzieci zamień na karty podarunkowe
Paczki dla dzieci zamień na karty podarunkowe

Paczki dla dzieci zamień na karty podarunkowe

Opublikowany

Pracodawcy nie szczędzą pieniędzy na świadczenia pozapłacowe. Na Wielkanoc niemal co druga firma[1] szykuje dla pracowników świąteczne podarunki, wśród których znajdą się również upominki dla ich dzieci. 

W okresie przedświątecznym wielu pracodawców zastanawia się w jaki sposób nagrodzić pracowników. Firmy przyjazne rodzinie często przygotowują niespodzianki również dla dzieci zatrudnionych. Organizują rodzinne eventy, dni integracyjne lub oferują dzieciom pracowników świąteczne paczki, w których najczęściej znajdują się słodycze. Alternatywą dla tych rozwiązań jest Karta Podarunkowa Sodexo Dla Dzieci, dzięki której obdarowani nią pracownicy wraz ze swoimi pociechami mogą sami wybrać odpowiednie prezenty w zależności od swoich potrzeb i preferencji. Ponadto samodzielny wybór najmłodszym sprawi dużą niespodziankę i radość, a samodzielne płacenie kartą z pewnością będzie emocjonującą chwilą nawet dla nastolatków.

Edukacja pod kontrolą

Kartą Podarunkową dla Dzieci Sodexo można płacić m.in. w sklepach z zabawkami, dziecięcym obuwiem i odzieżą, grami, w księgarniach, parkach rozrywki, cukierniach i kinach. Karta oferuje także dostęp do szeregu rabatów, a przede wszystkim ma zalety edukacyjne – uczy dzieci gospodarowania pieniędzmi pod okiem rodzica, który na bieżąco może sprawdzać saldo karty w każdym bankomacie, poprzez infolinię, mobilną aplikację lub stronę www.DlaCiebie.sodexo.pl. Strona ta pozwala również na zastrzeżenie karty oraz zmianę PIN. Wszystkie te usługi są dostępne przez całą dobę.

Wygodnie i bez podatku

Karty Podarunkowe dla Dzieci są bardzo wygodnym rozwiązaniem dla działów HR, które do tej pory poświęcały wiele czasu na zakupy i pakowanie podarunków. Łatwy jest również sposób ich zamawiania, a czas oczekiwania na realizację zamówienia wynosi maksimum 72 godziny. 
Warto również pamiętać, że świąteczne prezenty dla pracowników i ich dzieci mogą być finansowane z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, dzięki czemu są zwolnione z oskładkowania ZUS.
Okazji do wzmacniania więzi między firmą a zespołem, motywowania pracowników lub budowania ich zaangażowania nigdy nie jest zbyt wiele. Karta podarunkowa skierowana specjalnie do potrzeb dzieci i ich rodziców to wyjątkowy benefit, nie tylko z okazji Wielkanocy.

[1] Badanie Sodexo Benefits and Rewards Services „Drogowskaz Motywacyjny 2018”.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Sodexo_karta_dla_dzieci_3D_front.png

grafika | 580 KB

Pobierz
Sodexo_karta_dla_dzieci_front.png

grafika | 90,3 KB

Pobierz
Karta_zamiast_paczki_22_03_2018.docx

docx | 97,1 KB

Pobierz
Karta_zamiast_paczki_22_03_2018.txt

txt | 4,66 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Wszystkie dzieci nasze są! Także pracodawców!

temu

Dzień Dziecka to doskonały moment, aby pokazać pracownikom, że nie tylko oni, ale także ich rodziny i dzieci są ważni dla organizacji. Dlatego firmy coraz częściej wykorzystują tę okazję do organizacji firmowych pikników rodzinnych czy obdarowywania najmłodszych upominkami. Warto wybrać uniwersalny prezent, który pomoże spełnić marzenia dzieciaków w różnym wieku i sprawi im radość.
Wielkanocny zajączek zaskakuje pracowników

temu

Najnowsze badanie „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje, że coraz więcej firm wręcza zatrudnionym podarunki z okazji Wielkanocy. Niemal dla połowy pracodawców jest to dobra okazja, by mile zaskoczyć pracowników.
1000 złotych na świadczenia bez podatku!

temu

Od stycznia 2018 roku ponad dwuipółkrotnie, do kwoty 1.000 złotych, wzrósł limit zwolnienia z podatku dochodowego PIT od wartości  konkretnych świadczeń pozapłacowych finansowanych ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Warto o tym pamiętać planując tegoroczny budżet socjalny i wydatki przeznaczone na motywację  pracowników.
Daj się zaskoczyć Sodexo

temu

Pod hasłem „Daj się zaskoczyć najlepszą ofertą podarunkową” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują efektywnych, dopasowanych do potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych, jednocześnie wspierających ich domowe budżety. Kampania obejmie działania digitalowe, public relations, direct marketingowe oraz reklamę w prasie i w Internecie.

Pan Pomidor & Company rozszerza kategorię dań gotowych o dwie nowe zupy krem - Pana Red i Panią Green

Pan Pomidor & Co., producent świeżych zup oraz sosów, wzbogacił ofertę o dwie nowości.  Pan Red - zupa krem z buraka z białym pieprzem oraz Pani Green - zupa krem z zielonych warzyw, to pozycje kulinarne dla wszystkich, którzy nie mają czasu na gotowanie i szukają smacznych, naturalnych oraz wysokiej jakości dań gotowych.