Pan Pomidor & Company rozszerza kategorię dań gotowych o dwie nowe zupy krem - Pana Red i Panią Green

Pan Pomidor & Company rozszerza kategorię dań gotowych o dwie nowe zupy krem - Pana Red i Panią Green

Opublikowany

Pan Pomidor & Co., producent świeżych zup oraz sosów, wzbogacił ofertę o dwie nowości.  Pan Red - zupa krem z buraka z białym pieprzem oraz Pani Green - zupa krem z zielonych warzyw, to pozycje kulinarne dla wszystkich, którzy nie mają czasu na gotowanie i szukają smacznych, naturalnych oraz wysokiej jakości dań gotowych.

Debiutujący na sklepowych półkach Pan Red i Pani Green to kolejne propozycje marki Pan Pomidor & Co.- zup z kategorii dań gotowych tzw. „ready to eat”. Dotychczas klienci mieli już okazję poznać pięć rodzajów świeżych zup kremów, pięć zup tradycyjnych, trzy egzotyczne zupy świata oraz trzy smaki włoskich sosów. Nowości, podobnie jak pozostałe dania marki Pan Pomidor & Co., przygotowywane są z najwyższej jakości składników, bez dodatku barwników i konserwantów. Bazę do ich przygotowania stanowią warzywa z wyselekcjonowanych, głównie lokalnych upraw. Walory smakowe i odżywcze zup i sosów uzupełnia bogata gama naturalnych przypraw i ziół a świeżość zapewnia tradycyjne pakowanie na gorąco.

Pan Red – zupa krem z buraka z białym pieprzem

To idealna propozycja na smaczny i zdrowy posiłek, gotowy do zjedzenia w 4 minuty. Bazą zupy jest burak ćwikłowy (37,5%) - jedno z najbardziej popularnych warzyw w polskiej tradycji kulinarnej, które kryje w sobie wiele zalet. Burak jest lekkostrawny, niskokaloryczny i nie wywołuje alergii. Ma przy tym sporo witamin i składników mineralnych, a co najważniejsze można go serwować każdemu, od dzieci poprzez rekonwalescentów aż po seniorów. Poza burakiem ćwikłowym walory odżywcze i smakowe zupy Pan Red uzupełniają jabłka, cebula, ziemniaki oraz korzeń pietruszki, selera, chrzanu i pora. Danie zawiera także niewielkie ilości masła (z mleka), olej rzepakowy oraz sól, czosnek i koperek. Wytrawni smakosze odkryją w nim także nutę miodu lipowego, sok z limonki oraz pieprz biały (0,05%).

Pani Green – zupa krem z zielonych warzyw

To oferta kulinarna dla wszystkich, którzy nie zawsze mają czas na gotowanie i szukają smacznych zup o sprawdzonym i naturalnym składzie. Podstawowym składnikiem Pani Green są przede wszystkim zielone warzywa (40%), bogate w odżywcze substancje, witaminy i minerały niezbędne do prawidłowej pracy organizmu. Zawarty w nich chlorofil – zielony pigment - pomaga zachować równowagę kwasowo-zasadową, pełni ważną funkcję w detoksykacji organizmu, a nawet wspiera odbudowę flory bakteryjnej czy regenerację wątroby.

Nowość - świeża zupa krem od Pana Pomidora & Co., to gama zielonych warzyw (fasola szparagowa, brokuł, szpinak, groszek, por i szczaw) wzbogacona cebulą, marchewką, korzeniem pietruszki oraz tradycyjnymi ziemniakami. Ważne nuty smakowe uzupełniają czosnek, sól, pieprz i sok z limonki a także niewielkie ilości masła i oleju rzepakowego.
Nowe zupy – Pan Red i Pani Green wymagają przechowywania w lodówce w temperaturze od +2°C do +7°C. Ich waga to 400 g, a sugerowana cena detaliczna - 7,99 zł. Można je nabyć w sklepach sieci Carrefour, Piotr i Paweł oraz supermarkecie online - Frisco.pl.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Pan_Pomidor_rozszerza_kategorie_dan_gotowych_26_03_2018.txt

txt | 4,29 KB

Pobierz
Pan_Pomidor_rozszerza_kategorie_dan_gotowych_26_03_2018.docx

docx | 127 KB

Pobierz
Pan Red - kontretykieta.pdf

pdf | 550 KB

Pobierz
Pani Green - kontretykieta.pdf

pdf | 542 KB

Pobierz
Pan_Red_Pani_Green.png

grafika | 3,75 MB

Pobierz
Pani_Green_ (1).png

grafika | 1,62 MB

Pobierz
Pani_Green_ (2).png

grafika | 1,69 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Pan Pomidor z porcją ciepła na warszawskich ulicach

temu

20 lutego br. Pan Pomidor - właściciel marki świeżych zup, rozpoczął misję zimowego rozgrzewania Warszawiaków. Akcję samplingową „Porcja ciepła od Pana Pomidora” zainicjowano wśród łyżwiarzy na lodowisku na Rynku Starego Miasta. Gorące degustacje potrwają w centrum Warszawy do 8 marca, a w tym czasie mieszkańcy stolicy, w drodze do pracy, będą mogli spróbować świeżych, zdrowych i gorących zup tej marki.
Intensywne dwa dni na „Food Service Summit"

temu

Dwa dni, piąta jubileuszowa edycja, 20 prelegentów, 250 uczestników – tak w liczbach zapowiada się Food Service Summit, jedna z najważniejszych konferencji polskiej branży HoReCa, realizowana przez miesięcznik „Food Service”. W dniach 23-24 kwietnia 2018 roku w Łodzi eksperci szukać będą odpowiedzi na pytanie jak zwiększyć sprzedaż.
Porcja ciepła od Pana Pomidora dla wolontariuszy MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy

temu

W tym roku, na warszawskim Autodromie na Bemowie, emocje i gorącą atmosferę wśród wolontariuszy MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy podgrzewał Pan Pomidor & Company.
Pan Pomidor&Co. z Bankiem Żywności w muzeum edukują dzieci jak chronić planetę

temu

Już w najbliższą niedzielę, 22 kwietnia br. w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie, podczas obchodów Dnia Ziemi, najmłodsze pokolenie Polaków uczyć się będzie, jak oszczędzając jedzenie dbać o planetę. Niecodzienną inicjatywę Banku Żywności wsparł Pan Pomidor&Co., polski producent świeżych dań gotowych.

Alstom dostarczy 54 dodatkowe pociągi regionalne Coradia Stream „Pop” dla Trenitalia

Kontrakt we Włoszech wart 330 mln euro