Pan Pomidor & Company nowym klientem ConTrust Communication
Pan Pomidor & Company nowym klientem ConTrust Communication

Pan Pomidor & Company nowym klientem ConTrust Communication

Opublikowany

Do grona klientów agencji ConTrust Communication dołączył Pan Pomidor&Co., polski producent dań gotowych, świeżych zup i sosów. 

ConTrust Communication odpowiada za doradztwo i działania w zakresie komunikacji z mediami oraz współpracę z ambasadorami marki, w tym przedstawicielami środowiska eksperckiego oraz influencerami. Agencja jest odpowiedzialna również za wsparcie komunikacyjne wydarzeń i akcji specjalnych mających na celu umocnienie pozycji marki wśród kluczowych grup docelowych.
Za realizację działań odpowiada Marta Kaczorowska, Specjalista ds. PR w zespole zarządzanym przez Katarzynę Czechowską, PR Managera.  
Obecnie ConTrust Communication prowadzi działania komunikacyjne dla takich firm i marek jak: Alstom, Continental, Mattel, Prologis, Shell Helix, Sodexo.
Agencja wspiera realizację celów biznesowych klientów, korzystając między innymi z monitoringu i analityki Instytutu Monitorowania Mediów oraz Prowly - aplikacji CRM do efektywnego zarządzania contentem, na bazie, której funkcjonuje biuro prasowe www.media.contrust.pl.
Agencja została wybrana w drodze rekomendacji.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Pan_Pomidor_z_ConTrust_Communication_infomacja_prasowa_17_04_2018.docx

docx | 190 KB

Pobierz
Pan_Pomidor_z_ConTrust_Communication_infomacja_prasowa_17_04_2018.txt

txt | 2,03 KB

Pobierz
ConTrust_Logo.jpg

grafika | 1,55 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Pasteryzacja – hit sezonu czy nieprzemijająca moda

temu

Weki, powidła, soki czy ogórki oraz zapach domu, kiedy nasze mamy i babcie przygotowywały zapasy na zimę, to dla wielu z nas jedno z najmilszych wspomnień z dzieciństwa. Wekowanie, czyli metoda pasteryzacji na ciepło, powraca jednak do wielu domów i co najważniejsze jest także coraz częściej wykorzystywana przez producentów. Dzięki takiej konserwacji, firmy oferują zdrowe produkty bez konserwantów, barwników i stabilizatorów smaku.
Sezon na ogórki

temu

Choć Polacy coraz chętniej sięgają po egzotyczne warzywa, takie jak bataty czy taro, to pozycja ogórków w menu Polaków jest niezachwiana. To wciąż najczęściej, po ziemniakach i pomidorach, wybierane warzywo. A jego popularność rośnie właśnie w lipcu, kiedy zaczyna się sezon ogórkowy.
Jej wysokość zupa

temu

Chociaż Polacy podczas wakacyjnych podróży szczególnie chętnie sięgają po kabanosy, to prawdziwą królową wakacyjnego menu może okazać się zupa. Gotowe, świeże zupy, takich marek jak Pan Pomidor & Co. z powodzeniem konkurują z mięsnymi przekąskami szczególnie, że te zdrowe i pełnowartościowe dania urlopowicze mogą znaleźć w lodówkach prawie wszystkich sieci handlowych.
Pan Groszek & Mięta - doskonała zupa na letnie upały

temu

W letnim menu warto wykorzystywać bogactwo sezonowych owoców, warzyw i świeżych ziół, które można jeść na surowo lub przyrządzać na wiele sposobów. Skupieni na korzystaniu z uroków wakacyjnej pogody zwykle szukamy prostych przepisów na lekkie i smaczne posiłki. Sięgamy także po gotowe rozwiązania, wśród których są także zdrowe i pożywne dania, szczególnie te na bazie zielonych jarzyn.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.