Continental z kompleksową ofertą rozwiązań dla branży budowlanej

Continental z kompleksową ofertą rozwiązań dla branży budowlanej

Opublikowany

Podczas Continental Construction Innovation Day, które odbyły się w połowie kwietnia w Maladze w Hiszpanii, Continental zaprezentował kompleksową ofertę rozwiązań dla pojazdów i maszyn budowlanych. Wśród nowości znalazły się opony do samochodów ciężarowych Conti CrossTrac, ogumienie terenowe ContiEarth oraz usługi cyfrowe umożliwiające monitorowanie ciśnienia i temperatury w oponach.

Conti CrossTrac – nowa seria opon do zastosowań mieszanych

W kwietniu 2018 roku Continental rozpoczął produkcję Conti CrossTrac, opon klasy premium przeznaczonych do najtrudniejszych zastosowań budowlanych, zarówno na drogach utwardzanych jak i w terenie.

Prognozowany rozwój branży budowlanej przyczyni się do wzrostu zapotrzebowania na maszyny budowlane, a w rezultacie również na specjalistyczne opony. Nasza nowa seria Conti CrossTrac stanowi doskonałe uzupełnienie szerokiej oferty opon do zastosowań w trudnych warunkach panujących na placu budowy. Została opracowana w celu zapewnienia bezpiecznej, produktywnej, wydajnej i zrównoważonej logistyki budowlanej

Constantin Batsch, Vice President Truck Tyres Replacement EMEA

Najwyższej jakości komponenty zastosowane w Conti CrossTrac, innowacyjny wzór bieżnika oraz wytrzymały karkas chronią oponę przed uszkodzeniami, wyjątkową wytrzymałość, trwałość i trakcję w terenie oraz doskonałe parametry użytkowe na drodze.
Continental_CrosTrac.jpg

ContiEarth – opony terenowe dostosowane do różnych rodzajów nawierzchni

Błoto, piasek, skały, drogi nieutwardzone – na tak trudnych nawierzchniach musi radzić sobie ogumienie pojazdów i maszyn budowlanych. Do takich zastosowań Continental opracował serię ContiEarth – opony terenowe (OTR), z których każda ma specjalny wzór bieżnika dostosowany do specyficznych potrzeb oraz wymogów ładowarek, wywrotek czy spycharek wykorzystywanych w pracach wydobywczych i budowlanych. Seria ContiEarth obejmuje dwie linie opon: EM-Master i RDT-Master, które są fabrycznie wyposażone w zintegrowane czujniki gotowe do współpracy z systemami monitorowania ciśnienia w oponach ContiPressureCheck i ContiConnect.
Continental_Construction_Innovation_Day_ContiEarth.jpg

Cyfrowe systemy monitorowania ciśnienia w oponach

Jedną z głównych przyczyn awarii pojazdów budowlanych jest niedopompowanie opon. Rozwiązaniem tego problemu są opracowane przez Continental cyfrowe systemy monitorowania ciśnienia w oponach: ContiPressureCheck dla indywidualnych pojazdów oraz ContiConnect dla flot. Inteligentne czujniki przez cały czas mierzą temperaturę i ciśnienie od wewnątrz opony oraz przekazują dane, które wyświetlane są na pulpicie – na urządzeniu podręcznym, w kabinie kierowcy lub w portalu internetowym dostępnym dla nadzorujących flotę. Ponadto Continental oferuje ContiFleetCheck, czyli system monitorujący oprócz ciśnienia w oponach również głębokość bieżnika, przebieg, a także uszkodzenia ogumienia i stopień zużycia. Dopełnieniem oferty jest system ContiFleetReporting, który zapewnia pełną analizę parametrów użytkowych opon całej floty.
Continental_Construction_Digital_Solutions.jpg

ContiLifeCycle – dłuższa żywotność opon

Opony do samochodów ciężarowych Continental, w tym także nowej serii Conti CrossTrac, mają zapewniać efektywność kosztową przez cały okres eksploatacji, a nawet później – dotyczy to w szczególności karkasu. Cykl eksploatacji ContiLifeCycle rozpoczyna się od nowej opony i trwa dłużej dzięki najwyższej klasy rozwiązaniom w zakresie bieżnikowania na zimno i na gorąco – odpowiednio ContiRe i ContiTread – które dają oponom nowe życie przy zachowaniu wysokich parametrów użytkowych. Oprócz tego Continental zajmuje się również zarządzaniem karkasami: od kontroli i przechowywania przez zakup oraz transport, do ostatecznej utylizacji, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Continental_Malaga_informacja_prasowa_25_04_2018.docx

docx | 40,1 KB

Pobierz
Continental_CrosTrac.jpg

grafika | 23,4 MB

Pobierz
Continental_CST__ContiEarth_Construction_EM-Master_E3-L3.png

grafika | 12 MB

Pobierz
Continental_Construction_Digital_Solutions.jpg

grafika | 13,7 MB

Pobierz
Continental_CST_ContiEarth_ Construction_EM-Master_E4-L4.png

grafika | 10,9 MB

Pobierz
Continental_CST_ContiEarth_Construction_RDT-Master.png

grafika | 9,83 MB

Pobierz
Continental_Construction_Innovation_Day_Constantin_Batsch.jpg

grafika | 5 MB

Pobierz
Continental_CrossTrac_Productline.jpg

grafika | 2,36 MB

Pobierz
Continental_Construction_Innovation_Day_2.jpg

grafika | 1,46 MB

Pobierz
Continental_Construction_Innovation_Day_ContiEarth.jpg

grafika | 2,55 MB

Pobierz
Continental_Construction_Innovation_Day.jpg

grafika | 3,12 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
CES Azja 2018: Continental prezentuje technologie przyszłości

temu

Podczas Targów Elektroniki Użytkowej CES Azja 2018 w Szanghaju, spółka technologiczna Continental zaprezentowała m.in. system wykrywania pieszych w oparciu o sztuczną inteligencję oraz rozwiązania pozwalające na skuteczne i bezpieczne tworzenie sieci wymiany informacji pomiędzy pojazdami. Swoją premierę w Chinach miał także Continental AllCharge, uniwersalny system ładowania pojazdów elektrycznych. 
Continental partnerem cyklu szkoleń bezpiecznej jazdy Mercedes-Benz Safety Experience

temu

Continental Opony Polska został partnerem cyklu szkoleń Mercedes-Benz Safety Experience. Jednodniowe kursy będą odbywać się w lipcu oraz w sierpniu, w trzech lokalizacjach - na Torze Autodrom Jastrząb, Torze Bednary i Torze Modlin. W pilotażowej edycji weźmie udział blisko 530 osób.
Dział opon Continental z nowym kierownictwem

temu

Z początkiem lipca w dziale opon Continental nastąpiły zmiany personalne na szczeblu kierowniczym. Nowym szefem działu opon do samochodów użytkowych został Christian Koetz. Jego miejsce, jako dyrektora działu opon do samochodów osobowych i lekkich pojazdów ciężarowych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) zajął Philipp von Hirschheydt, wcześniej odpowiedzialnym za regiony Azji i Pacyfiku (APAC). Tym rynkiem w wyniku reorganizacji działu zarządza teraz Ferdinand Hoyos.
Continental nagrodzony za opony z kauczuku z mniszka lekarskiego

temu

Continental oraz prof. Dirk Prüfer zostali wyróżnieni przez Uniwersytet w Münster prestiżową nagrodą „Transfer”. Grono ekspertów doceniło projekt badawczy „Taraxagum – opony z kauczuku z mniszka lekarskiego”, którego celem jest pozyskiwanie na skalę przemysłową gumy naturalnej z soku mlecznego znajdującego się w korzeniach mniszka kok-sagiz. Jeszcze w tym roku Continental planuje poszerzyć projekt o nową placówkę naukową.

Prologis Develops in Brno

First speculative facility at Prologis Park Brno to be completed in third quarter