Dwa światy, jedno rozwiązanie: Conti CrossTrac dla branży budowlanej

Dwa światy, jedno rozwiązanie: Conti CrossTrac dla branży budowlanej

Continental rozpoczął produkcję opon Conti CrossTrac klasy premium przeznaczonych do najtrudniejszych zastosowań budowlanych, zarówno na drogach utwardzanych, jak i w terenie. Nowa linia łączy wyjątkową wytrzymałość, trwałość i trakcję w terenie oraz doskonałe parametry użytkowe na drodze.

Transport na plac budowy i z placu budowy stanowi duże wyzwanie dla kierowców oraz maszyn. W trudnych warunkach wytrzymałość i trakcja to podstawowe cechy opon, które mają kluczowe znaczenie w zastosowaniach budowlanych. Jednak bieżnik z szerokimi rowkami, zoptymalizowany pod kątem uzyskania jak najlepszej przyczepności w terenie, powoduje szybsze i większe zużywanie się opony na suchych utwardzonych nawierzchniach. Rozwiązaniem tego problemu jest opracowana przez dział badawczo-rozwojowy Continental w Hanowerze nowa linia opon Conti CrossTrac.

Nowe opony Conti CrossTrac stanowią idealne uzupełnienie szerokiej oferty ogumienia dla branży budowlanej. Te opony łączą najlepsze cechy dwóch światów – są wytrzymałe i niezawodne na placu budowy oraz oferują maksymalny przebieg, doskonałą trwałość i płynne prowadzenie na drodze

Constantin Batsch,Continental Vice President Truck Tyres Replacement EMEA

Dwa światy, jedno dobrze przemyślane rozwiązanie 

Innowacyjny wzór bieżnika i najnowocześniejsze mieszanki zastosowane w nowych oponach Conti CrossTrac zapewniają idealną równowagę pomiędzy wydajnością na nawierzchniach nieutwardzonych i utwardzonych, a przy tym wyjątkową wytrzymałość oraz odporność na odpryski, wykruszenia i przecięcia. Wszystko po to, aby spełnić wysokie wymagania sektora budowlanego, zachowując kluczowe właściwości użytkowe opon drogowych i terenowych.
W ofercie Conti CrossTrac w 2018 rok dostępne będą następujące rozmiary:
Tabela.JPG

Inteligencja na wysokim poziomie 

Wybrane opony nowej serii Conti CrossTrac są fabrycznie wyposażone w zintegrowane czujniki monitorujące ciśnienie i temperaturę opon. Informacje te są przekazywane w czasie rzeczywistym do systemów monitorowania stanu ogumienia ContiPressureCheck i ContiConnect.
Continental_CrossTrac_Productline.jpg

Dłuższe życie opon

Dodatkowo wybrane rozmiary opon będą dostępne w usłudze ContiRe, czyli bieżnikowania na gorąco. Jest to proces przebiegający analogicznie do produkcji nowych opon – stosowane są w nim te same profile bieżnika oraz mieszanki gumowe. W ten sposób nadaje się im nowe życie przy zachowaniu wysokich parametrów użytkowych.
Tabela 2.JPG
Seria opon Conti CrossTrac jest uzupełnieniem kompleksowej oferty rozwiązań, produktów i usług oferowanych przez Continental dla przemysłu budowlanego.
Załączniki

Pobierz wszystkie

Continental_Construction_Innovation_Day.jpg

grafika | 2,41 MB

Pobierz
Continental_CrossTrac_Productline.jpg

grafika | 2,36 MB

Pobierz
Conti_CrossTruc.jpg

grafika | 363 KB

Pobierz
Continental_ContiCross_Trac_7_05_2018.docx

docx | 41,4 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Continental prezentuje nową ulepszoną wersję ContiConnect™

Continental, koncern technologiczny i producent opon klasy premium, udostępnił pierwszą aktualizację cyfrowej platformy monitorowania opon ContiConnect™. Narzędzie zyskało nowe funkcje oraz zmieniony wygląd aplikacji. Wprowadzone udoskonalenia pozwalają jeszcze bardziej
Continental Opony Polska w nowej siedzibie

Continental Opony Polska, oddział koncernu Continental, światowego producenta opon i wiodącego dostawcy rozwiązań dla motoryzacji, zmienił lokalizację biura. Firma przeniosła się z Alei Krakowskiej 2A do kompleksu biurowego Business Garden Warszawa, zlokalizowanego przy ul. Żwirki i Wigury 16C. W nowym biurze o powierzchni 1566 metrów kwadratowych przygotowano ponad 120 stanowisk pracy dla obecnych pracowników oraz kilka nowoczesnych i przestronnych sal konferencyjnych.
Opony polecane na zimę

Według Raportu Komisji Europejskiej używanie opon zimowych w okresie zimowym zmniejsza ryzyko wypadku aż o 46 procent[1]! Dlatego, kiedy średnia dobowa temperatura powietrza utrzymuje się długotrwale na poziomie poniżej 7°C, kierowcy powinni zmienić ogumienie z letniego na zimowe. Jakie opony wybrać? Najlepiej takie, które wykorzystują nowoczesne rozwiązania technologiczne, a ich jakość potwierdzają testy ogumienia. 
Minęło 90 lat od pojawienia się na rynku pierwszej opony rolniczej Continental

W 1928 roku firma Continental wprowadziła na rynek pierwszą w Europie pneumatyczną oponę do ciągników. Na przestrzeni 90 lat wdrażane były kolejne innowacje, które zapewniły oponom rolniczym Continental międzynarodowy sukces. W najbliższych latach firma planuje rozszerzyć ofertę dla tego segmentu.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.