Dwa światy, jedno rozwiązanie: Conti CrossTrac dla branży budowlanej

Dwa światy, jedno rozwiązanie: Conti CrossTrac dla branży budowlanej

Opublikowany

Continental rozpoczął produkcję opon Conti CrossTrac klasy premium przeznaczonych do najtrudniejszych zastosowań budowlanych, zarówno na drogach utwardzanych, jak i w terenie. Nowa linia łączy wyjątkową wytrzymałość, trwałość i trakcję w terenie oraz doskonałe parametry użytkowe na drodze.

Transport na plac budowy i z placu budowy stanowi duże wyzwanie dla kierowców oraz maszyn. W trudnych warunkach wytrzymałość i trakcja to podstawowe cechy opon, które mają kluczowe znaczenie w zastosowaniach budowlanych. Jednak bieżnik z szerokimi rowkami, zoptymalizowany pod kątem uzyskania jak najlepszej przyczepności w terenie, powoduje szybsze i większe zużywanie się opony na suchych utwardzonych nawierzchniach. Rozwiązaniem tego problemu jest opracowana przez dział badawczo-rozwojowy Continental w Hanowerze nowa linia opon Conti CrossTrac.

Nowe opony Conti CrossTrac stanowią idealne uzupełnienie szerokiej oferty ogumienia dla branży budowlanej. Te opony łączą najlepsze cechy dwóch światów – są wytrzymałe i niezawodne na placu budowy oraz oferują maksymalny przebieg, doskonałą trwałość i płynne prowadzenie na drodze

Constantin Batsch,Continental Vice President Truck Tyres Replacement EMEA

Dwa światy, jedno dobrze przemyślane rozwiązanie 

Innowacyjny wzór bieżnika i najnowocześniejsze mieszanki zastosowane w nowych oponach Conti CrossTrac zapewniają idealną równowagę pomiędzy wydajnością na nawierzchniach nieutwardzonych i utwardzonych, a przy tym wyjątkową wytrzymałość oraz odporność na odpryski, wykruszenia i przecięcia. Wszystko po to, aby spełnić wysokie wymagania sektora budowlanego, zachowując kluczowe właściwości użytkowe opon drogowych i terenowych.
W ofercie Conti CrossTrac w 2018 rok dostępne będą następujące rozmiary:
Tabela.JPG

Inteligencja na wysokim poziomie 

Wybrane opony nowej serii Conti CrossTrac są fabrycznie wyposażone w zintegrowane czujniki monitorujące ciśnienie i temperaturę opon. Informacje te są przekazywane w czasie rzeczywistym do systemów monitorowania stanu ogumienia ContiPressureCheck i ContiConnect.
Continental_CrossTrac_Productline.jpg

Dłuższe życie opon

Dodatkowo wybrane rozmiary opon będą dostępne w usłudze ContiRe, czyli bieżnikowania na gorąco. Jest to proces przebiegający analogicznie do produkcji nowych opon – stosowane są w nim te same profile bieżnika oraz mieszanki gumowe. W ten sposób nadaje się im nowe życie przy zachowaniu wysokich parametrów użytkowych.
Tabela 2.JPG
Seria opon Conti CrossTrac jest uzupełnieniem kompleksowej oferty rozwiązań, produktów i usług oferowanych przez Continental dla przemysłu budowlanego.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Continental_ContiCross_Trac_7_05_2018.docx

docx | 41,4 KB

Pobierz
Continental_Construction_Innovation_Day.jpg

grafika | 2,41 MB

Pobierz
Continental_CrossTrac_Productline.jpg

grafika | 2,36 MB

Pobierz
Conti_CrossTruc.jpg

grafika | 363 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
CES Azja 2018: Continental prezentuje technologie przyszłości

temu

Podczas Targów Elektroniki Użytkowej CES Azja 2018 w Szanghaju, spółka technologiczna Continental zaprezentowała m.in. system wykrywania pieszych w oparciu o sztuczną inteligencję oraz rozwiązania pozwalające na skuteczne i bezpieczne tworzenie sieci wymiany informacji pomiędzy pojazdami. Swoją premierę w Chinach miał także Continental AllCharge, uniwersalny system ładowania pojazdów elektrycznych. 
Continental partnerem cyklu szkoleń bezpiecznej jazdy Mercedes-Benz Safety Experience

temu

Continental Opony Polska został partnerem cyklu szkoleń Mercedes-Benz Safety Experience. Jednodniowe kursy będą odbywać się w lipcu oraz w sierpniu, w trzech lokalizacjach - na Torze Autodrom Jastrząb, Torze Bednary i Torze Modlin. W pilotażowej edycji weźmie udział blisko 530 osób.
Dział opon Continental z nowym kierownictwem

temu

Z początkiem lipca w dziale opon Continental nastąpiły zmiany personalne na szczeblu kierowniczym. Nowym szefem działu opon do samochodów użytkowych został Christian Koetz. Jego miejsce, jako dyrektora działu opon do samochodów osobowych i lekkich pojazdów ciężarowych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) zajął Philipp von Hirschheydt, wcześniej odpowiedzialnym za regiony Azji i Pacyfiku (APAC). Tym rynkiem w wyniku reorganizacji działu zarządza teraz Ferdinand Hoyos.
Continental nagrodzony za opony z kauczuku z mniszka lekarskiego

temu

Continental oraz prof. Dirk Prüfer zostali wyróżnieni przez Uniwersytet w Münster prestiżową nagrodą „Transfer”. Grono ekspertów doceniło projekt badawczy „Taraxagum – opony z kauczuku z mniszka lekarskiego”, którego celem jest pozyskiwanie na skalę przemysłową gumy naturalnej z soku mlecznego znajdującego się w korzeniach mniszka kok-sagiz. Jeszcze w tym roku Continental planuje poszerzyć projekt o nową placówkę naukową.

Alstom dostarczy 17 dodatkowych pociągów Metropolis do obsługi linii metra Circle Line i North East Line w Singapurze

Kontrakt wart około 150 mln euro w Singapurze