Wszystkie dzieci nasze są! Także pracodawców!

Wszystkie dzieci nasze są! Także pracodawców!

Opublikowany

Dzień Dziecka to doskonały moment, aby pokazać pracownikom, że nie tylko oni, ale także ich rodziny i dzieci są ważni dla organizacji. Dlatego firmy coraz częściej wykorzystują tę okazję do organizacji firmowych pikników rodzinnych czy obdarowywania najmłodszych upominkami. Warto wybrać uniwersalny prezent, który pomoże spełnić marzenia dzieciaków w różnym wieku i sprawi im radość.

Dzieciaki najczęściej dostają zabawki, słodycze, pluszaki, gry planszowe, książki czy przybory szkolne. Wyzwaniem dla pracodawcy jest znalezienie upominku, który zadowoli wszystkich, bo ile dzieci tyle preferencji, oczekiwań i marzeń. Chłopcy, dziewczynki, niemowlaki, przedszkolaki, nastolatki. Każde dziecko woli co innego. Dlatego Sodexo przygotowało Kartę Podarunkową dla Dzieci, dzięki której dzieciaki same wybierają sobie prezent – taki, który sprawi im najwięcej radości.  

Spełnienie dziecięcych marzeń

Wejście choć na chwilę w skórę dorosłego i samodzielne podjęcie decyzji w sprawie wyboru upominku może być dla dziecka doskonałą zabawą. Dzięki własnej karcie podarunkowej dzieci mogą kupić co tylko chcą w sklepach z zabawkami, dziecięcym obuwiem i odzieżą, grami, w księgarniach, parkach rozrywki, cukierniach i kinach. Dodatkowo na Dzień Dziecka, przy płatności Kartą Podarunkową dla Dzieci Sodexo, można skorzystać z rabatów w sklepach partnerskich, np. 33% rabatu w popularnym sklepie internetowym endo.pl z ubraniami i akcesoriami dla dzieci czy 5% rabatu na zakup biletu do Energylandii, największego Parku Rozrywki w Polsce.

Prezent edukacyjny

Karta Podarunkowa dla Dzieci Sodexo, to nie tylko zastrzyk gotówki i możliwość sfinansowania dowolnego prezentu, ale także ważna lekcja gospodarowania pieniędzmi pod okiem rodzica. Rodzic może na bieżąco sprawdzać saldo karty w bankomacie, poprzez infolinię, mobilną aplikację lub stronę www.DlaCiebie.sodexo.pl, na której można również zastrzec kartę oraz zmienić PIN. Wszystkie te usługi są dostępne przez całą dobę.

Wygodnie i bez podatku

Karty Podarunkowe dla Dzieci to bardzo wygodne rozwiązanie dla firm, które szukają nowoczesnych narzędzi budowania relacji z pracownikami. Można je łatwo zamówić, a czas oczekiwania na realizację zamówienia wynosi maksymalnie 72 godziny. Istotny jest także fakt, ich zakup może być finansowany z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, dzięki czemu jest zwolniony z oskładkowania ZUS oraz z podatku dochodowego do wysokości 1000 złotych rocznie na jednego pracownika.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Karta_na_Dzien_Dziecka_16_05_2018.docx

docx | 96 KB

Pobierz
Karta_na_Dzien_Dziecka_16_05_2018.txt

txt | 4,83 KB

Pobierz
Karta_Dla_Dzieci_Sodexo_front.png

grafika | 90,3 KB

Pobierz
Karta_Dla_Dzieci_Sodexo_3D_front.png

grafika | 580 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Paczki dla dzieci zamień na karty podarunkowe

temu

Pracodawcy nie szczędzą pieniędzy na świadczenia pozapłacowe. Na Wielkanoc niemal co druga firma[1] szykuje dla pracowników świąteczne podarunki, wśród których znajdą się również upominki dla ich dzieci. 
Wielkanocny zajączek zaskakuje pracowników

temu

Najnowsze badanie „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje, że coraz więcej firm wręcza zatrudnionym podarunki z okazji Wielkanocy. Niemal dla połowy pracodawców jest to dobra okazja, by mile zaskoczyć pracowników.
1000 złotych na świadczenia bez podatku!

temu

Od stycznia 2018 roku ponad dwuipółkrotnie, do kwoty 1.000 złotych, wzrósł limit zwolnienia z podatku dochodowego PIT od wartości  konkretnych świadczeń pozapłacowych finansowanych ze środków zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Warto o tym pamiętać planując tegoroczny budżet socjalny i wydatki przeznaczone na motywację  pracowników.
Daj się zaskoczyć Sodexo

temu

Pod hasłem „Daj się zaskoczyć najlepszą ofertą podarunkową” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują efektywnych, dopasowanych do potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych, jednocześnie wspierających ich domowe budżety. Kampania obejmie działania digitalowe, public relations, direct marketingowe oraz reklamę w prasie i w Internecie.

Syntetyki królują na rynku olejów silnikowych

Polski rynek olejów silnikowych dla motoryzacji jest zdominowany przez oleje do samochodów osobowych, które stanowią aż 58% jego wartości. Największą dynamikę wzrostu w ciągu ostatnich 10 lat odnotowały oleje syntetyczne o najniższych klasach lepkości z 5,49% do 16,29% w 2017[1]. Rosnące oczekiwania producentów aut, coraz większa świadomość kierowców oraz rozwój technologiczny to główne czynniki wyznaczające kierunki rozwoju środków smarnych.