Continental z Superbrands 2018

Continental z Superbrands 2018

Opublikowany

24 maja 2018 roku w hotelu Raffles Europejski Warsaw w Warszawie odbyła się XII Gala Finałowa Konkursu Superbrands Polska, w czasie której spotkali się przedstawiciele świata biznesu, marketingu, kultury oraz show biznesu, by uczcić sukces najsilniejszych marek na polskim rynku. Statuetkę Superbrands 2018 dla marki Continental odebrał Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska.

Superbrands_Polska_2018_rekomendacja_konsumentow_logo.jpg
Tytułu Superbrands nie da się kupić. Otrzymują go wyłącznie najlepsze i najsilniejsze marki na danym rynku. Nagrody przyznawane są na świecie od ponad dwudziestu lat, a w Polsce od dwunastu. O przyznaniu tytułu Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci, oceniając na ile znają i polecają poszczególne marki. Łącznie w największym niezależnym badaniu marek w Polsce wzięło udział ponad 10000 konsumentów, a ocenionych zostało prawie 2000 marek. Continental, producent opon oraz wiodący dostawca rozwiązań dla motoryzacji, otrzymał tytuł Superbrands 2018 w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”.

Tytuł Superbrands 2018 jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ nie tylko potwierdza silną pozycję marki Continental na polskim rynku, ale przede wszystkim jest wyrazem opinii konsumentów – to od nich po raz pierwszy w 100% zależała ocena marek. To kolejny dowód na to, że klienci nam ufają, doceniają jakość naszych produktów i polecają je innym. Rekomendacja zadowolonego konsumenta to najcenniejsza nagroda jaką możemy otrzymać. Dziękujemy wszystkim za pozytywną ocenę marki Continental.

Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska

Statuetkę Superbrands 2018 dla marki Continental odebrał Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska.

Statuetkę Superbrands 2018 dla marki Continental odebrał Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska.

Podczas Gali przyznano Nagrodę Honorową Superbrands, którą otrzymała Janina Ochojska za budowanie pozytywnego wizerunku Polski w świecie niezauważanym. Po raz siódmy w historii Superbrands w Polsce rozdano również nagrody Culture.pl Superbrands, ustanowione przez Instytut Adama Mickiewicza we współpracy z Superbrands Polska z myślą o twórcach i instytucjach kultury, które najskuteczniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą. Olga Tokarczuk została wyróżniona za konsekwencję w łączeniu wysokiej jakości artystycznej z aktualnym przekazem emocjonalnym, a Cyfrowa Biblioteka Narodowa POLONA za tworzenie przestrzeni do spotkań z polskim dziedzictwem i kulturą.
O silnej pozycji oraz renomie marki Continental świadczą nie tylko wyniki badania Superbrands, ale także opinie ekspertów. Od 10 lat opony Continental otrzymują najlepsze oceny niemal w każdym liczącym się teście ogumienia. Ponad 700 rekomendacji niezależnych instytucji i magazynów branżowych dowodzą, że produkty tego wiodącego dostawcy rozwiązań dla branży motoryzacyjnej zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa, komfort jazdy i właściwości jezdne, a także sprawdzają się nawet w najtrudniejszych warunkach drogowych. Marka jest jedną z najczęściej wybieranych przez producentów aut w Europie – obecnie niemal co trzeci samochód wytwarzany na starym kontynencie opuszcza fabrykę na oponach Continental.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Superbrands_2018_dla_Continental.jpg

grafika | 18,5 MB

Pobierz
Superbrands_2018.jpg

grafika | 11,8 MB

Pobierz
Superbrands_Polska_2018_rekomendacja_konsumentow_logo.jpg

grafika | 482 KB

Pobierz
Continental_z_Superbrands_2018_25_05_2018.txt

txt | 4,75 KB

Pobierz
Continental_z_Superbrands_2018_25_05_2018.docx

docx | 136 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Continental numerem 1 w rankingu „Wybór kierowców 2018”

temu

Opony Continental zajęły pierwsze miejsce w rankingu „Wybór kierowców 2018” w kategorii opony. To pierwsze w Polsce badanie satysfakcji klientów branży motoryzacyjnej. W tegorocznej edycji padł rekordowy wynik - zebrano ponad 144 tys. ankiet.
Continental oraz Volvo Trucks wspólnie stawiają na rozwój kierowców

temu

Continental Opony Polska, oddział globalnego koncernu Continental, jest partnerem Volvo Trucks przy organizacji dwóch ogólnopolskich akcji edukacyjnych skierowanych do młodych kierowców zawodowych. W ramach współpracy Continental angażuje się w największą w Polsce akcję CSR-ową „Profesjonalni kierowcy” oraz konkurs „Volvo Trucks Driver Challenge 2018”. Celem projektu jest wsparcie i rozwój młodych kierowców zawodowych, a także promocja bezpiecznej i ekologicznej jazdy.
Continental Opony Polska rozwija dział marketingu

temu

Polski oddział koncernu Continental poinformował, że Łukasz Kusiak objął nowe stanowisko Product Managera. W ramach powierzonych obowiązków będzie odpowiedzialny za wykorzystanie potencjału komunikacyjnego na linii marketing – zespół techniczny, rozwijanie oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także prowadzenie szkoleń dla  klientów i pracowników.
Nowości Continental dla transportu portowego na targach TOC Europe 2018

temu

Podczas targów TOC Europe 2018, które odbędą się w dniach 12-14 czerwca w Rotterdamie w Holandii, Continental przedstawi ofertę rozwiązań dla pojazdów i maszyn portowych. Pod hasłem ,,Niezawodne opony. Inteligentne rozwiązania. Nowoczesne terminale” zostanie zaprezentowana nowa mieszanka Port Plus w gamie opon V.ply, a także nowoczesne systemy ContiPressureCheck i ContiConnect zwiększające wydajność oraz bezpieczeństwo maszyn i urządzeń pracujących w portach i terminalach.

Prologis Najsilniejszą Marką Wśród Deweloperów Nieruchomości Logistycznych w Europie

Badanie przeprowadzone wśród 94 868 wybitnych specjalistów z branży nieruchomości