Continental z Superbrands 2018

Continental z Superbrands 2018

Opublikowany

24 maja 2018 roku w hotelu Raffles Europejski Warsaw w Warszawie odbyła się XII Gala Finałowa Konkursu Superbrands Polska, w czasie której spotkali się przedstawiciele świata biznesu, marketingu, kultury oraz show biznesu, by uczcić sukces najsilniejszych marek na polskim rynku. Statuetkę Superbrands 2018 dla marki Continental odebrał Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska.

Superbrands_Polska_2018_rekomendacja_konsumentow_logo.jpg
Tytułu Superbrands nie da się kupić. Otrzymują go wyłącznie najlepsze i najsilniejsze marki na danym rynku. Nagrody przyznawane są na świecie od ponad dwudziestu lat, a w Polsce od dwunastu. O przyznaniu tytułu Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci, oceniając na ile znają i polecają poszczególne marki. Łącznie w największym niezależnym badaniu marek w Polsce wzięło udział ponad 10000 konsumentów, a ocenionych zostało prawie 2000 marek. Continental, producent opon oraz wiodący dostawca rozwiązań dla motoryzacji, otrzymał tytuł Superbrands 2018 w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”.

Tytuł Superbrands 2018 jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ nie tylko potwierdza silną pozycję marki Continental na polskim rynku, ale przede wszystkim jest wyrazem opinii konsumentów – to od nich po raz pierwszy w 100% zależała ocena marek. To kolejny dowód na to, że klienci nam ufają, doceniają jakość naszych produktów i polecają je innym. Rekomendacja zadowolonego konsumenta to najcenniejsza nagroda jaką możemy otrzymać. Dziękujemy wszystkim za pozytywną ocenę marki Continental.

Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska

Statuetkę Superbrands 2018 dla marki Continental odebrał Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska.

Statuetkę Superbrands 2018 dla marki Continental odebrał Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska.

Podczas Gali przyznano Nagrodę Honorową Superbrands, którą otrzymała Janina Ochojska za budowanie pozytywnego wizerunku Polski w świecie niezauważanym. Po raz siódmy w historii Superbrands w Polsce rozdano również nagrody Culture.pl Superbrands, ustanowione przez Instytut Adama Mickiewicza we współpracy z Superbrands Polska z myślą o twórcach i instytucjach kultury, które najskuteczniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą. Olga Tokarczuk została wyróżniona za konsekwencję w łączeniu wysokiej jakości artystycznej z aktualnym przekazem emocjonalnym, a Cyfrowa Biblioteka Narodowa POLONA za tworzenie przestrzeni do spotkań z polskim dziedzictwem i kulturą.
O silnej pozycji oraz renomie marki Continental świadczą nie tylko wyniki badania Superbrands, ale także opinie ekspertów. Od 10 lat opony Continental otrzymują najlepsze oceny niemal w każdym liczącym się teście ogumienia. Ponad 700 rekomendacji niezależnych instytucji i magazynów branżowych dowodzą, że produkty tego wiodącego dostawcy rozwiązań dla branży motoryzacyjnej zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa, komfort jazdy i właściwości jezdne, a także sprawdzają się nawet w najtrudniejszych warunkach drogowych. Marka jest jedną z najczęściej wybieranych przez producentów aut w Europie – obecnie niemal co trzeci samochód wytwarzany na starym kontynencie opuszcza fabrykę na oponach Continental.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Superbrands_2018_dla_Continental.jpg

grafika | 18,5 MB

Pobierz
Superbrands_2018.jpg

grafika | 11,8 MB

Pobierz
Superbrands_Polska_2018_rekomendacja_konsumentow_logo.jpg

grafika | 482 KB

Pobierz
Continental_z_Superbrands_2018_25_05_2018.txt

txt | 4,75 KB

Pobierz
Continental_z_Superbrands_2018_25_05_2018.docx

docx | 136 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Dobre warunki drogowe mogą być niebezpieczne!

temu

Często prosimy bliskich, by zachowali szczególną ostrożność w czasie jazdy, kiedy drogi są mokre, jest mglisto, pochmurnie czy deszczowo. Statystki policyjne pokazują jednak, że wbrew powszechnej opinii, najwięcej wypadków drogowych zdarza się w okresach najlepszych warunków atmosferycznych. Dlatego o bezpiecznym i ostrożnym prowadzeniu samochodu powinniśmy przypominać kierowcom przede wszystkim wiosną oraz latem, kiedy ruch na drogach jest duży, warunki do jazdy są idealne, a widoczność doskonała.
Kobiety prowadzą #bezObaw – podsumowanie akcji Uniroyal

temu

Ogólnopolska kampania edukacyjna #bezObaw, mająca na celu pokonanie obaw przed prowadzeniem samochodu, dobiegła końca. Akcja zorganizowana przez Uniroyal, markę opon należącą do koncernu Continental[1], była skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale skoncentrowano się w niej przede wszystkim na kobietach. W projekt zaangażowało się niemal półtora tysiąca Polek, które odpowiedziały na pytania dotyczące tego, jak czują się w roli kierowców. 
CES Azja 2018: Continental prezentuje technologie przyszłości

temu

Podczas Targów Elektroniki Użytkowej CES Azja 2018 w Szanghaju, spółka technologiczna Continental zaprezentowała m.in. system wykrywania pieszych w oparciu o sztuczną inteligencję oraz rozwiązania pozwalające na skuteczne i bezpieczne tworzenie sieci wymiany informacji pomiędzy pojazdami. Swoją premierę w Chinach miał także Continental AllCharge, uniwersalny system ładowania pojazdów elektrycznych. 
Continental partnerem cyklu szkoleń bezpiecznej jazdy Mercedes-Benz Safety Experience

temu

Continental Opony Polska został partnerem cyklu szkoleń Mercedes-Benz Safety Experience. Jednodniowe kursy będą odbywać się w lipcu oraz w sierpniu, w trzech lokalizacjach - na Torze Autodrom Jastrząb, Torze Bednary i Torze Modlin. W pilotażowej edycji weźmie udział blisko 530 osób.