Nowości Continental dla transportu portowego na targach TOC Europe 2018

Nowości Continental dla transportu portowego na targach TOC Europe 2018

Opublikowany

Podczas targów TOC Europe 2018, które odbędą się w dniach 12-14 czerwca w Rotterdamie w Holandii, Continental przedstawi ofertę rozwiązań dla pojazdów i maszyn portowych. Pod hasłem ,,Niezawodne opony. Inteligentne rozwiązania. Nowoczesne terminale” zostanie zaprezentowana nowa mieszanka Port Plus w gamie opon V.ply, a także nowoczesne systemy ContiPressureCheck i ContiConnect zwiększające wydajność oraz bezpieczeństwo maszyn i urządzeń pracujących w portach i terminalach.

Większa wytrzymałość oraz dłuższa żywotność to główne właściwości nowej mieszanki Port Plus opracowanej przez firmę Continental na potrzeby gamy opon do pojazdów i maszyn portowych, której premiera odbędzie się podczas zbliżających się targów TOC Europe 2018. Ponadto goście odwiedzający stoisko Continental z oponami specjalistycznymi (CST) będą mieli okazję poznać działanie cyfrowych systemów monitorowania ciśnienia i temperatury w oponach – ContiPressureCheck oraz ContiConnect.

Port Plus: Wytrzymałe opony V.ply o dłuższej żywotności

Ciągniki, wózki, suwnice oraz reach stackery pracujące w portach, które muszą zapewnić zdolność załadunku i transportu ciężkich towarów są większe, wyższe i szybsze, a przez to bardziej wymagające pod względem ogumienia. Przy podnoszeniu i układaniu kontenerów w porcie, pojazdy te często skręcają oraz zawracają w miejscu, co powoduje szybkie nagrzewanie się opon i większe ich zużycie. Nowa mieszanka Continental Port Plus redukuje ilość wytwarzanego ciepła, minimalizuje zużycie i wydłuża żywotność opony.

W ciągu ostatniego roku testowaliśmy nową mieszankę wśród naszych klientów i w niektórych przypadkach osiągnęliśmy nawet dwukrotnie dłuższą żywotność opon.

Julian Alexander, Product Line Manager Material Handling, Continental CST

Inteligentne rozwiązania ContiPressureCheck oraz ContiConnect

Bezpieczeństwo i wydajność to kluczowe czynniki sukcesu w branży portowej. Niestety częstą przyczyną awarii maszyn jest zbyt niskie ciśnienie opon. Rozwiązaniem tego problemu są opracowane przez Continental cyfrowe systemy monitorowania temperatury i ciśnienia w oponach: ContiPressureCheck dla pojedynczych pojazdów oraz ContiConnect dla całych flot. Zamontowane wewnątrz opon inteligentne czujniki nieustannie mierzą temperaturę oraz ciśnienie i przekazują dane, które mogą być wyświetlane w kabinie kierowcy, urządzeniu przenośnym lub w portalu internetowym osobom nadzorującym flotę w czasie rzeczywistym. Wysyłane w ten sposób alerty i ostrzeżenia mają umożliwić im natychmiastową reakcję i podjęcie działań naprawczych, aby uniknąć uszkodzenia opon. Wszystko po to, aby usprawnić pracę w porcie, uniknąć nieplanowanych przestojów oraz poprawić bezpieczeństwo.
Continental aktywnie rozwija dział opon specjalistycznych (CST) i rozbudowuje swoją ofertę dotyczącą opon oraz cyfrowych rozwiązań o bardzo wąskiej specjalizacji przeznaczonych do różnego rodzaju pojazdów wykorzystywanych w przemyśle, w tym dla sektora portowego.
Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia stoiska Continental (nr C26 w hali 1 Rotterdam Ahoy) podczas targów TOC Europe 2018.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Continental_mieszanka_Port_Plus_dla_opon_V.ply.jpg

grafika | 414 KB

Pobierz
Continental_dla_transportu_portowego_TOC Europe_2018.docx

docx | 40,8 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Opony polecane na zimę

temu

Według Raportu Komisji Europejskiej używanie opon zimowych w okresie zimowym zmniejsza ryzyko wypadku aż o 46 procent[1]! Dlatego, kiedy średnia dobowa temperatura powietrza utrzymuje się długotrwale na poziomie poniżej 7°C, kierowcy powinni zmienić ogumienie z letniego na zimowe. Jakie opony wybrać? Najlepiej takie, które wykorzystują nowoczesne rozwiązania technologiczne, a ich jakość potwierdzają testy ogumienia. 
Minęło 90 lat od pojawienia się na rynku pierwszej opony rolniczej Continental

temu

W 1928 roku firma Continental wprowadziła na rynek pierwszą w Europie pneumatyczną oponę do ciągników. Na przestrzeni 90 lat wdrażane były kolejne innowacje, które zapewniły oponom rolniczym Continental międzynarodowy sukces. W najbliższych latach firma planuje rozszerzyć ofertę dla tego segmentu.
Sezon na bezpieczeństwo!

temu

Aż 94% polskich kierowców zmienia opony na zimowe pomimo, że w Polsce nie ma prawnego obowiązku sezonowej wymiany ogumienia[1]. Większość zmotoryzowanych zdaje sobie sprawę, że dostosowanie rodzaju opon do warunków atmosferycznych ma kluczowy wpływ na bezpieczeństwo jazdy. 
Opony Continental w ciągnikach rolniczych Valtra

temu

Continental nawiązał współpracę z firmą Valtra, fińskim producentem ciągników rolniczych. To pierwsza marka, która w montażu fabrycznym będzie stosować opony radialne Continental. Już od października br. nowe ciągniki Valtra serii A będą dostępne z oponami Tractor70 oraz Tractor85. Obecnie produkty Continental oferowane są przez Valta Unlimited Studio.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.