Pan Groszek & Mięta - kolejna nowość od Pan Pomidor&Co.
Pan Groszek & Mięta - kolejna nowość od Pan Pomidor&Co.

Pan Groszek & Mięta - kolejna nowość od Pan Pomidor&Co.

Opublikowany

Pan Pomidor & Co., producent świeżych zup oraz sosów, wprowadził do sprzedaży nowe wakacyjne danie. Pan Groszek & Mięta - zupa krem z dodatkiem orzeźwiających ziół to sezonowa oferta nie tylko dla tych, którzy nie mają czasu na gotowanie. To również propozycja kulinarna dla zapracowanych, podróżujących i wczasowiczów, którzy szukają smacznych, naturalnych oraz wysokiej jakości dań gotowych. Szczególnie, że nowa zupa jest doskonała nie tylko na gorąco, ale również może być podawana na zimno.

Pan Groszek & Mięta to letnia, limitowana edycja zup, kolejna pozycja na liście dań gotowych - „ready to eat” marki Pan Pomidor & Co. Firma aktualnie, poza trzema sosami, oferuje już 13 zup smakowych: pięć świeżych kremów, pięć zup tradycyjnych oraz trzy egzotyczne zupy świata. Nowość, podobnie jak pozostałe dania marki Pan Pomidor& Co. powstaje z najwyższej jakości naturalnych składników, nie zawiera glutenu, barwników, konserwantów oraz stabilizatorów smaku. Bazę do jej przygotowania stanowią warzywa z wyselekcjonowanych, głównie lokalnych upraw. Walory smakowe i odżywcze zup uzupełnia bogata gama naturalnych przypraw i ziół a świeżość zapewnia tradycyjne pakowanie na gorąco.
Pan Groszek z mieta - etykieta - 400ml 300dpi.png
Pan Groszek z mieta - kontretykieta - 400ml 300dpi.png

Na ciepło i na zimno

Pan Groszek & Mięta to idealna propozycja na smaczny i zdrowy posiłek, gotowy do zjedzenia od razu po wyjęciu z lodówki. Zupę można jeść lub pić na zimno lub podgrzać (np. 3- 4 minuty w mikrofali przy 850 W). Bazę zupy stanowi zielony groszek występujący w towarzystwie cebuli, ziemniaków, korzeni selera i pietruszki oraz marchewki. Słodycz zielonych strączków wzbogacono orzeźwiającymi listkami mięty oraz gamą specjalnie skomponowanej mieszanki przypraw. To obowiązkowa pozycja w wakacyjnym menu także dla osób ograniczających spożycie mięsa jak również dla wegetarian. Danie jest świetnym źródłem białka.
Pan Groszek & Mięta jest zupą z letniej edycji limitowanej Pan Pomidor&Co. Wymaga przechowywania w lodówce w temperaturze od +2°C do +6°C. Waga produktu to 400 g, a sugerowana cena detaliczna - 7,99 zł. Zupy będą w sprzedaży do końca sierpnia w sklepach sieci Carrefour, Piotr i Paweł oraz supermarketach online - Frisco.pl i Polski Koszyk.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Pan Groszek z mieta - kontretykieta.png

grafika | 2,17 MB

Pobierz
Pan Groszek z mieta - etykieta.png

grafika | 2,25 MB

Pobierz
Pan_GroszekMieta_Kolejna_Nowosc_od_Pan_PomidorCo_13_06_2018.docx

docx | 127 KB

Pobierz
Pan_GroszekMieta_Kolejna_Nowosc_od_Pan_PomidorCo_13_06_2018.txt

txt | 3,42 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Pan Groszek & Mięta - doskonała zupa na letnie upały

temu

W letnim menu warto wykorzystywać bogactwo sezonowych owoców, warzyw i świeżych ziół, które można jeść na surowo lub przyrządzać na wiele sposobów. Skupieni na korzystaniu z uroków wakacyjnej pogody zwykle szukamy prostych przepisów na lekkie i smaczne posiłki. Sięgamy także po gotowe rozwiązania, wśród których są także zdrowe i pożywne dania, szczególnie te na bazie zielonych jarzyn.
Uwielbiasz warzywa, Italia Cię wzywa! Sfotografuj swój przydomowy ogródek i pojedź do Włoch

temu

Na świecie coraz silniejszy jest trend miejskiego ogrodnictwa, który dotarł również nad Wisłę. W polskich miastach możemy odnaleźć coraz więcej miejsc, które społeczni ogrodnicy przekształcili z nieużytków w kwitnące rabatki. Każdy, kto marzy o  własnych warzywach i ziołach, może także urządzić swój mały ogród przed domem lub blokiem czy warzywniak lub zieleniak na parapecie, balkonie.
Pan Pomidor&Co. z Bankiem Żywności w muzeum edukują dzieci jak chronić planetę

temu

Już w najbliższą niedzielę, 22 kwietnia br. w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie, podczas obchodów Dnia Ziemi, najmłodsze pokolenie Polaków uczyć się będzie, jak oszczędzając jedzenie dbać o planetę. Niecodzienną inicjatywę Banku Żywności wsparł Pan Pomidor&Co., polski producent świeżych dań gotowych.
Pan Pomidor & Company nowym klientem ConTrust Communication

temu

Do grona klientów agencji ConTrust Communication dołączył Pan Pomidor&Co., polski producent dań gotowych, świeżych zup i sosów. 

Continental Opony Polska rozwija dział marketingu

Polski oddział koncernu Continental poinformował, że Łukasz Kusiak objął nowe stanowisko Product Managera. W ramach powierzonych obowiązków będzie odpowiedzialny za wykorzystanie potencjału komunikacyjnego na linii marketing – zespół techniczny, rozwijanie oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także prowadzenie szkoleń dla  klientów i pracowników.