Continental Opony Polska rozwija dział marketingu
Continental Opony Polska rozwija dział marketingu

Continental Opony Polska rozwija dział marketingu

Opublikowany

Polski oddział koncernu Continental poinformował, że Łukasz Kusiak objął nowe stanowisko Product Managera. W ramach powierzonych obowiązków będzie odpowiedzialny za wykorzystanie potencjału komunikacyjnego na linii marketing – zespół techniczny, rozwijanie oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także prowadzenie szkoleń dla  klientów i pracowników.

Łukasz Kusiak, Product Manager w Continental Opony Polska 

Łukasz Kusiak, Product Manager w Continental Opony Polska 

Łukasz Kusiak, posiada 12-letnie doświadczenie w pracy związanej z zarządzaniem jakością, które zbierał m.in. pracując dla spółki z sektora farmaceutycznego oraz importera i producenta specjalistycznych taśm. Swoją karierę w Continental Opony Polska rozpoczął w 2015 roku, jako Technical Customer Service Specialist. Na tym stanowisku był odpowiedzialny m.in. za monitoring jakości produktów, rozpatrywanie reklamacji oraz doradztwo techniczne względem klientów i partnerów biznesowych firmy. Wspierał również działy sprzedaży i marketingu w zakresie informacji technicznej oraz w organizacji i prowadzeniu szkoleń dla pracowników, dystrybutorów i kluczowych klientów. W ramach rozwoju zespołu marketingu objął nowo powstałe stanowisko Product Managera.

Najważniejszym i zarazem najtrudniejszym zadaniem Product Managera jest konsolidowanie informacji z zakresu portfolio produktowego, strategii firmy, handlu, marketingu czy kwestii technicznych oraz tworzenie na tej podstawie efektywnej komunikacji do partnerów handlowych i konsumentów. Powołanie Łukasza Kusiaka na to stanowisko to kolejny krok w rozwoju Continental Opony Polska oraz wyraźny sygnał dla naszych klientów i partnerów biznesowych, że mają wsparcie najlepszych ekspertów w dziedzinie zarządzania jakością. Jestem przekonany, że techniczna wiedza, kompetencje i doświadczenie Łukasza przyczynią się do rozwoju i doskonalenia oferty.

Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska

Łukasz Kusiak jest absolwentem Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej na Politechnice Warszawskiej na kierunku Biotechnologia Przemysłowa, gdzie uzyskał tytuł magistra. Ukończył także studia pierwszego stopnia w Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Continental_Opony_Polska_rozwija_dzial_marketingu_13_06_2018.docx

docx | 136 KB

Pobierz
Continental_Opony_Polska_rozwija_dzial_marketingu_13_06_2018.txt

txt | 3,92 KB

Pobierz
Lukasz_Kusiak_Continental.JPG

grafika | 220 KB

Pobierz
Logo_Continental.jpg

grafika | 243 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Dobre warunki drogowe mogą być niebezpieczne!

temu

Często prosimy bliskich, by zachowali szczególną ostrożność w czasie jazdy, kiedy drogi są mokre, jest mglisto, pochmurnie czy deszczowo. Statystki policyjne pokazują jednak, że wbrew powszechnej opinii, najwięcej wypadków drogowych zdarza się w okresach najlepszych warunków atmosferycznych. Dlatego o bezpiecznym i ostrożnym prowadzeniu samochodu powinniśmy przypominać kierowcom przede wszystkim wiosną oraz latem, kiedy ruch na drogach jest duży, warunki do jazdy są idealne, a widoczność doskonała.
Kobiety prowadzą #bezObaw – podsumowanie akcji Uniroyal

temu

Ogólnopolska kampania edukacyjna #bezObaw, mająca na celu pokonanie obaw przed prowadzeniem samochodu, dobiegła końca. Akcja zorganizowana przez Uniroyal, markę opon należącą do koncernu Continental[1], była skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale skoncentrowano się w niej przede wszystkim na kobietach. W projekt zaangażowało się niemal półtora tysiąca Polek, które odpowiedziały na pytania dotyczące tego, jak czują się w roli kierowców. 
CES Azja 2018: Continental prezentuje technologie przyszłości

temu

Podczas Targów Elektroniki Użytkowej CES Azja 2018 w Szanghaju, spółka technologiczna Continental zaprezentowała m.in. system wykrywania pieszych w oparciu o sztuczną inteligencję oraz rozwiązania pozwalające na skuteczne i bezpieczne tworzenie sieci wymiany informacji pomiędzy pojazdami. Swoją premierę w Chinach miał także Continental AllCharge, uniwersalny system ładowania pojazdów elektrycznych. 
Continental partnerem cyklu szkoleń bezpiecznej jazdy Mercedes-Benz Safety Experience

temu

Continental Opony Polska został partnerem cyklu szkoleń Mercedes-Benz Safety Experience. Jednodniowe kursy będą odbywać się w lipcu oraz w sierpniu, w trzech lokalizacjach - na Torze Autodrom Jastrząb, Torze Bednary i Torze Modlin. W pilotażowej edycji weźmie udział blisko 530 osób.