Continental Opony Polska rozwija dział marketingu
Continental Opony Polska rozwija dział marketingu

Continental Opony Polska rozwija dział marketingu

Opublikowany

Polski oddział koncernu Continental poinformował, że Łukasz Kusiak objął nowe stanowisko Product Managera. W ramach powierzonych obowiązków będzie odpowiedzialny za wykorzystanie potencjału komunikacyjnego na linii marketing – zespół techniczny, rozwijanie oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także prowadzenie szkoleń dla  klientów i pracowników.

Łukasz Kusiak, Product Manager w Continental Opony Polska 

Łukasz Kusiak, Product Manager w Continental Opony Polska 

Łukasz Kusiak, posiada 12-letnie doświadczenie w pracy związanej z zarządzaniem jakością, które zbierał m.in. pracując dla spółki z sektora farmaceutycznego oraz importera i producenta specjalistycznych taśm. Swoją karierę w Continental Opony Polska rozpoczął w 2015 roku, jako Technical Customer Service Specialist. Na tym stanowisku był odpowiedzialny m.in. za monitoring jakości produktów, rozpatrywanie reklamacji oraz doradztwo techniczne względem klientów i partnerów biznesowych firmy. Wspierał również działy sprzedaży i marketingu w zakresie informacji technicznej oraz w organizacji i prowadzeniu szkoleń dla pracowników, dystrybutorów i kluczowych klientów. W ramach rozwoju zespołu marketingu objął nowo powstałe stanowisko Product Managera.

Najważniejszym i zarazem najtrudniejszym zadaniem Product Managera jest konsolidowanie informacji z zakresu portfolio produktowego, strategii firmy, handlu, marketingu czy kwestii technicznych oraz tworzenie na tej podstawie efektywnej komunikacji do partnerów handlowych i konsumentów. Powołanie Łukasza Kusiaka na to stanowisko to kolejny krok w rozwoju Continental Opony Polska oraz wyraźny sygnał dla naszych klientów i partnerów biznesowych, że mają wsparcie najlepszych ekspertów w dziedzinie zarządzania jakością. Jestem przekonany, że techniczna wiedza, kompetencje i doświadczenie Łukasza przyczynią się do rozwoju i doskonalenia oferty.

Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska

Łukasz Kusiak jest absolwentem Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej na Politechnice Warszawskiej na kierunku Biotechnologia Przemysłowa, gdzie uzyskał tytuł magistra. Ukończył także studia pierwszego stopnia w Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Zarządzanie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Continental_Opony_Polska_rozwija_dzial_marketingu_13_06_2018.docx

docx | 136 KB

Pobierz
Continental_Opony_Polska_rozwija_dzial_marketingu_13_06_2018.txt

txt | 3,92 KB

Pobierz
Lukasz_Kusiak_Continental.JPG

grafika | 220 KB

Pobierz
Logo_Continental.jpg

grafika | 243 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Continental numerem 1 w rankingu „Wybór kierowców 2018”

temu

Opony Continental zajęły pierwsze miejsce w rankingu „Wybór kierowców 2018” w kategorii opony. To pierwsze w Polsce badanie satysfakcji klientów branży motoryzacyjnej. W tegorocznej edycji padł rekordowy wynik - zebrano ponad 144 tys. ankiet.
Continental oraz Volvo Trucks wspólnie stawiają na rozwój kierowców

temu

Continental Opony Polska, oddział globalnego koncernu Continental, jest partnerem Volvo Trucks przy organizacji dwóch ogólnopolskich akcji edukacyjnych skierowanych do młodych kierowców zawodowych. W ramach współpracy Continental angażuje się w największą w Polsce akcję CSR-ową „Profesjonalni kierowcy” oraz konkurs „Volvo Trucks Driver Challenge 2018”. Celem projektu jest wsparcie i rozwój młodych kierowców zawodowych, a także promocja bezpiecznej i ekologicznej jazdy.
Nowości Continental dla transportu portowego na targach TOC Europe 2018

temu

Podczas targów TOC Europe 2018, które odbędą się w dniach 12-14 czerwca w Rotterdamie w Holandii, Continental przedstawi ofertę rozwiązań dla pojazdów i maszyn portowych. Pod hasłem ,,Niezawodne opony. Inteligentne rozwiązania. Nowoczesne terminale” zostanie zaprezentowana nowa mieszanka Port Plus w gamie opon V.ply, a także nowoczesne systemy ContiPressureCheck i ContiConnect zwiększające wydajność oraz bezpieczeństwo maszyn i urządzeń pracujących w portach i terminalach.
Continental z Superbrands 2018

temu

24 maja 2018 roku w hotelu Raffles Europejski Warsaw w Warszawie odbyła się XII Gala Finałowa Konkursu Superbrands Polska, w czasie której spotkali się przedstawiciele świata biznesu, marketingu, kultury oraz show biznesu, by uczcić sukces najsilniejszych marek na polskim rynku. Statuetkę Superbrands 2018 dla marki Continental odebrał Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska.

Continental oraz Volvo Trucks wspólnie stawiają na rozwój kierowców

Continental Opony Polska, oddział globalnego koncernu Continental, jest partnerem Volvo Trucks przy organizacji dwóch ogólnopolskich akcji edukacyjnych skierowanych do młodych kierowców zawodowych. W ramach współpracy Continental angażuje się w największą w Polsce akcję CSR-ową „Profesjonalni kierowcy” oraz konkurs „Volvo Trucks Driver Challenge 2018”. Celem projektu jest wsparcie i rozwój młodych kierowców zawodowych, a także promocja bezpiecznej i ekologicznej jazdy.