Continental oraz Volvo Trucks wspólnie stawiają na rozwój kierowców
Continental oraz Volvo Trucks wspólnie stawiają na rozwój kierowców

Continental oraz Volvo Trucks wspólnie stawiają na rozwój kierowców

Opublikowany

Continental Opony Polska, oddział globalnego koncernu Continental, jest partnerem Volvo Trucks przy organizacji dwóch ogólnopolskich akcji edukacyjnych skierowanych do młodych kierowców zawodowych. W ramach współpracy Continental angażuje się w największą w Polsce akcję CSR-ową „Profesjonalni kierowcy” oraz konkurs „Volvo Trucks Driver Challenge 2018”. Celem projektu jest wsparcie i rozwój młodych kierowców zawodowych, a także promocja bezpiecznej i ekologicznej jazdy.

„Profesjonalni kierowcy” to pierwsza i największa w Polsce akcja CSR, wspierana w tym roku przez  Volvo Trucks, Continental, Renault Trucks, Wielton, Ergo Hestię i MJM, której celem jest zachęcanie młodych ludzi do podejmowania pracy jako zawodowi kierowcy w polskich firmach transportowych.  Volvo Truck od dwóch lat prowadzi w ramach projektu bezpłatne szkolenia dla młodych kierowców, którzy pragną podnieść swoje kwalifikacje i podjąć pracę w branży transportowej. Z kolei przesłaniem konkursu „Volvo Trucks Driver Challenge 2018” jest promocja ekonomicznego, ekologicznego i bezpiecznego stylu jazdy wśród kierowców samochodów ciężarowych.  W tym roku oceniana jest nie tylko umiejętność efektywnej jazdy, ale też znajomość przepisów drogowych oraz zasad bezpieczeństwa na drodze.

Jesteśmy przekonani, że partnerstwo z Volvo Trucks to także kolejny krok do realizacji naszej Wizji Zero, która zakłada całkowite wyeliminowanie wypadków drogowych. Poprawa bezpieczeństwa oraz zmniejszenie liczby poszkodowanych na drogach to nasz nadrzędny cel. Wspólnie z Volvo stawiamy na edukację młodych kierowców i ich należyte przygotowanie do zawodu. Jak szacują eksperci, w najbliższych latach ponad połowa obecnie zatrudnionych kierowców samochodów ciężarowych osiągnie wiek emerytalny. Oznacza to, że branża transportowa stanie przed wyzwaniem deficytu kierowców. Chcemy wesprzeć naszych Klientów i partnerów biznesowych w zminimalizowaniu negatywnych skutków tego trendu.

Marta Oknińska, Marketing Manager w Dziale Opon Użytkowych, Continental Opony Polska.

Continental odpowiada, m.in. za wsparcie organizacji finału konkursu „Volvo Trucks Driver Challenge 2018”, który odbędzie się 14 czerwca na Autodromie Jastrząb pod Szydłowcem.

Przed nami finał konkursu, w którym trzech najlepszych kierowców wyłonionych spośród laureatów regionalnych eliminacji zmierzy się w jeździe na długim dystansie oraz manewrach na Autodromie Jastrząb. Zwycięzca polskiej edycji jesienią będzie reprezentował nasz kraj w światowym finale Volvo Trucks Driver Challenge 2018 w Szwecji.

Marta Oknińska, Marketing Manager w Dziale Opon Użytkowych, Continental Opony Polska.

Finał konkursu zostanie rozegrany na samochodach ciężarowych wyposażonych w opony Continental z podwyższoną efektywnością paliwową serii EcoPlus. Continental ufundował także atrakcyjne nagrody dla zwycięzców – m.in. komplet opon do auta osobowego najlepszego kierowcy oraz zestaw czujników ContiPressureCheck do pojazdu ciężarowego. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Continental_wspolpraca_z_Volvo.docx

docx | 99,6 KB

Pobierz
logo_Continental.png

grafika | 19,1 KB

Pobierz
Volvo_iron_mark.jpg

grafika | 208 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Continental numerem 1 w rankingu „Wybór kierowców 2018”

temu

Opony Continental zajęły pierwsze miejsce w rankingu „Wybór kierowców 2018” w kategorii opony. To pierwsze w Polsce badanie satysfakcji klientów branży motoryzacyjnej. W tegorocznej edycji padł rekordowy wynik - zebrano ponad 144 tys. ankiet.
Continental Opony Polska rozwija dział marketingu

temu

Polski oddział koncernu Continental poinformował, że Łukasz Kusiak objął nowe stanowisko Product Managera. W ramach powierzonych obowiązków będzie odpowiedzialny za wykorzystanie potencjału komunikacyjnego na linii marketing – zespół techniczny, rozwijanie oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów, a także prowadzenie szkoleń dla  klientów i pracowników.
Nowości Continental dla transportu portowego na targach TOC Europe 2018

temu

Podczas targów TOC Europe 2018, które odbędą się w dniach 12-14 czerwca w Rotterdamie w Holandii, Continental przedstawi ofertę rozwiązań dla pojazdów i maszyn portowych. Pod hasłem ,,Niezawodne opony. Inteligentne rozwiązania. Nowoczesne terminale” zostanie zaprezentowana nowa mieszanka Port Plus w gamie opon V.ply, a także nowoczesne systemy ContiPressureCheck i ContiConnect zwiększające wydajność oraz bezpieczeństwo maszyn i urządzeń pracujących w portach i terminalach.
Continental z Superbrands 2018

temu

24 maja 2018 roku w hotelu Raffles Europejski Warsaw w Warszawie odbyła się XII Gala Finałowa Konkursu Superbrands Polska, w czasie której spotkali się przedstawiciele świata biznesu, marketingu, kultury oraz show biznesu, by uczcić sukces najsilniejszych marek na polskim rynku. Statuetkę Superbrands 2018 dla marki Continental odebrał Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska.

Już wkrótce poznamy najlepsze projekty marketingowe. Ogłoszono nominacje do nagród Golden Arrow 2018!

Jury ogólnopolskiego konkursu marketingowego, który premiuje najbardziej efektywne kampanie i innowacyjne narzędzia komunikacji marketingowej, ogłosiło 69 nominacji do Golden Arrow. Grand Prix, 12 statuetek i 19 wyróżnień zwycięzcy odbiorą 21 czerwca br. podczas uroczystej gali w Małej Warszawie przy ulicy Otwockiej 14.