Continental oraz Volvo Trucks wspólnie stawiają na rozwój kierowców
Continental oraz Volvo Trucks wspólnie stawiają na rozwój kierowców

Continental oraz Volvo Trucks wspólnie stawiają na rozwój kierowców

Opublikowany

Continental Opony Polska, oddział globalnego koncernu Continental, jest partnerem Volvo Trucks przy organizacji dwóch ogólnopolskich akcji edukacyjnych skierowanych do młodych kierowców zawodowych. W ramach współpracy Continental angażuje się w największą w Polsce akcję CSR-ową „Profesjonalni kierowcy” oraz konkurs „Volvo Trucks Driver Challenge 2018”. Celem projektu jest wsparcie i rozwój młodych kierowców zawodowych, a także promocja bezpiecznej i ekologicznej jazdy.

„Profesjonalni kierowcy” to pierwsza i największa w Polsce akcja CSR, wspierana w tym roku przez  Volvo Trucks, Continental, Renault Trucks, Wielton, Ergo Hestię i MJM, której celem jest zachęcanie młodych ludzi do podejmowania pracy jako zawodowi kierowcy w polskich firmach transportowych.  Volvo Truck od dwóch lat prowadzi w ramach projektu bezpłatne szkolenia dla młodych kierowców, którzy pragną podnieść swoje kwalifikacje i podjąć pracę w branży transportowej. Z kolei przesłaniem konkursu „Volvo Trucks Driver Challenge 2018” jest promocja ekonomicznego, ekologicznego i bezpiecznego stylu jazdy wśród kierowców samochodów ciężarowych.  W tym roku oceniana jest nie tylko umiejętność efektywnej jazdy, ale też znajomość przepisów drogowych oraz zasad bezpieczeństwa na drodze.

Jesteśmy przekonani, że partnerstwo z Volvo Trucks to także kolejny krok do realizacji naszej Wizji Zero, która zakłada całkowite wyeliminowanie wypadków drogowych. Poprawa bezpieczeństwa oraz zmniejszenie liczby poszkodowanych na drogach to nasz nadrzędny cel. Wspólnie z Volvo stawiamy na edukację młodych kierowców i ich należyte przygotowanie do zawodu. Jak szacują eksperci, w najbliższych latach ponad połowa obecnie zatrudnionych kierowców samochodów ciężarowych osiągnie wiek emerytalny. Oznacza to, że branża transportowa stanie przed wyzwaniem deficytu kierowców. Chcemy wesprzeć naszych Klientów i partnerów biznesowych w zminimalizowaniu negatywnych skutków tego trendu.

Marta Oknińska, Marketing Manager w Dziale Opon Użytkowych, Continental Opony Polska.

Continental odpowiada, m.in. za wsparcie organizacji finału konkursu „Volvo Trucks Driver Challenge 2018”, który odbędzie się 14 czerwca na Autodromie Jastrząb pod Szydłowcem.

Przed nami finał konkursu, w którym trzech najlepszych kierowców wyłonionych spośród laureatów regionalnych eliminacji zmierzy się w jeździe na długim dystansie oraz manewrach na Autodromie Jastrząb. Zwycięzca polskiej edycji jesienią będzie reprezentował nasz kraj w światowym finale Volvo Trucks Driver Challenge 2018 w Szwecji.

Marta Oknińska, Marketing Manager w Dziale Opon Użytkowych, Continental Opony Polska.

Finał konkursu zostanie rozegrany na samochodach ciężarowych wyposażonych w opony Continental z podwyższoną efektywnością paliwową serii EcoPlus. Continental ufundował także atrakcyjne nagrody dla zwycięzców – m.in. komplet opon do auta osobowego najlepszego kierowcy oraz zestaw czujników ContiPressureCheck do pojazdu ciężarowego. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Continental_wspolpraca_z_Volvo.docx

docx | 99,6 KB

Pobierz
logo_Continental.png

grafika | 19,1 KB

Pobierz
Volvo_iron_mark.jpg

grafika | 208 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Dobre warunki drogowe mogą być niebezpieczne!

temu

Często prosimy bliskich, by zachowali szczególną ostrożność w czasie jazdy, kiedy drogi są mokre, jest mglisto, pochmurnie czy deszczowo. Statystki policyjne pokazują jednak, że wbrew powszechnej opinii, najwięcej wypadków drogowych zdarza się w okresach najlepszych warunków atmosferycznych. Dlatego o bezpiecznym i ostrożnym prowadzeniu samochodu powinniśmy przypominać kierowcom przede wszystkim wiosną oraz latem, kiedy ruch na drogach jest duży, warunki do jazdy są idealne, a widoczność doskonała.
Kobiety prowadzą #bezObaw – podsumowanie akcji Uniroyal

temu

Ogólnopolska kampania edukacyjna #bezObaw, mająca na celu pokonanie obaw przed prowadzeniem samochodu, dobiegła końca. Akcja zorganizowana przez Uniroyal, markę opon należącą do koncernu Continental[1], była skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale skoncentrowano się w niej przede wszystkim na kobietach. W projekt zaangażowało się niemal półtora tysiąca Polek, które odpowiedziały na pytania dotyczące tego, jak czują się w roli kierowców. 
CES Azja 2018: Continental prezentuje technologie przyszłości

temu

Podczas Targów Elektroniki Użytkowej CES Azja 2018 w Szanghaju, spółka technologiczna Continental zaprezentowała m.in. system wykrywania pieszych w oparciu o sztuczną inteligencję oraz rozwiązania pozwalające na skuteczne i bezpieczne tworzenie sieci wymiany informacji pomiędzy pojazdami. Swoją premierę w Chinach miał także Continental AllCharge, uniwersalny system ładowania pojazdów elektrycznych. 
Continental partnerem cyklu szkoleń bezpiecznej jazdy Mercedes-Benz Safety Experience

temu

Continental Opony Polska został partnerem cyklu szkoleń Mercedes-Benz Safety Experience. Jednodniowe kursy będą odbywać się w lipcu oraz w sierpniu, w trzech lokalizacjach - na Torze Autodrom Jastrząb, Torze Bednary i Torze Modlin. W pilotażowej edycji weźmie udział blisko 530 osób.