Continental numerem 1 w rankingu „Wybór kierowców 2018”
Continental numerem 1 w rankingu „Wybór kierowców 2018”

Continental numerem 1 w rankingu „Wybór kierowców 2018”

Opublikowany

Opony Continental zajęły pierwsze miejsce w rankingu „Wybór kierowców 2018” w kategorii opony. To pierwsze w Polsce badanie satysfakcji klientów branży motoryzacyjnej. W tegorocznej edycji padł rekordowy wynik - zebrano ponad 144 tys. ankiet.

W ocenach ogumienia polscy kierowcy nie uznają kompromisów i stawiają na produkty premium. Pierwsze miejsce w rankingu „Wybór kierowców 2018” w kategorii opony zajął Continental – zdobywca najwyższych not w ponad 700 testach opon w ciągu ostatnich 10 lat i lider pierwszego wyposażenia nowych aut w Europie. Aż 75,2% respondentów przyznało niemieckiemu producentowi maksymalną ocenę.

Od początku istnienia firmy Continental w Polsce, czyli od ponad 20 lat, dostarczamy na rynek zaawansowane technologicznie opony, które czynią jazdę samochodem bezpieczniejszą i bardziej komfortową. Rok temu wprowadziliśmy do sprzedaży letnią oponę PremiumContact 6, która wielokrotnie zwyciężyła w testach ogumienia. Wśród opon zimowych za wzór uchodzi model WinterContact TS 860, natomiast wśród opon UHP (Ultra High Performance) przeznaczonych do samochodów o wysokich osiągach - SportContact 6. Cieszy nas, że opony Continental są doceniane przede klientów, którzy potrafią być bardzo surowi w swoich ocenach.

Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Event, Media & Communication Manager w Continental Opony Polska

„Wybór Kierowców” to pierwszy polski, niezależny program badań branży motoryzacyjnej, który działa od 2013 roku. Projekt inspirowany jest znanymi na całym świecie programami J.D. Power, Driver Power oraz Consumer Report i ma na celu pomagać konsumentom w dokonywaniu właściwych wyborów zakupowych. Tegoroczny ranking został stworzony wyłącznie na podstawie opinii polskich kierowców. Uczestnicy ocenili w nim: opony, modele i marki samochodów, autoryzowane serwisy, firmy ubezpieczeniowe, salony sprzedaży nowych aut, oleje silnikowe, sieci stacji paliw i kosmetyki samochodowe. Oceny zostały przyznane w 7 kategoriach, według 120 kryteriów.
Pierwsze miejsce w rankingu „Wybór kierowców 2018” to już drugie wyróżnienie przyznane produktom Continental w tym roku – marka otrzymała także prestiżowy tytuł Superbrands 2018 i znalazła się w gronie brandów, które cieszą się doskonałą reputacją oraz rozpoznawalnością wśród konsumentów.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Logo_Continental.jpg

grafika | 243 KB

Pobierz
Continental_numerem_1_w_rankingu_Wybor_kierowcow_2018_14_06_2018.docx

docx | 136 KB

Pobierz
Continental_numerem_1_w_rankingu_Wybor_kierowcow_2018_14_06_2018.txt

txt | 4,08 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Od radaru przez kamerę po sztuczną inteligencję – rozwiązania cyfrowe Continental podczas IAA CV 2018

temu

Podczas Targów Pojazdów Użytkowych IAA w Hanowerze Continental pokaże, w jaki sposób sektor transportu drogowego wkracza w erę nowych technologii, które ratują życie. Firma zaprezentuje m.in. kolejną generację systemu wspomagania skrętu w prawo przeznaczonego dla samochodów ciężarowych. Producent przewiduje, że w ciągu najbliższych kilku lat systemy wspomagania kierowcy staną się jeszcze bardziej skuteczne dzięki zastosowaniu dodatkowych kamer, a w dalszej perspektywie nawet sztucznej inteligencji.
Dobre warunki drogowe mogą być niebezpieczne!

temu

Często prosimy bliskich, by zachowali szczególną ostrożność w czasie jazdy, kiedy drogi są mokre, jest mglisto, pochmurnie czy deszczowo. Statystki policyjne pokazują jednak, że wbrew powszechnej opinii, najwięcej wypadków drogowych zdarza się w okresach najlepszych warunków atmosferycznych. Dlatego o bezpiecznym i ostrożnym prowadzeniu samochodu powinniśmy przypominać kierowcom przede wszystkim wiosną oraz latem, kiedy ruch na drogach jest duży, warunki do jazdy są idealne, a widoczność doskonała.
Kobiety prowadzą #bezObaw – podsumowanie akcji Uniroyal

temu

Ogólnopolska kampania edukacyjna #bezObaw, mająca na celu pokonanie obaw przed prowadzeniem samochodu, dobiegła końca. Akcja zorganizowana przez Uniroyal, markę opon należącą do koncernu Continental[1], była skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale skoncentrowano się w niej przede wszystkim na kobietach. W projekt zaangażowało się niemal półtora tysiąca Polek, które odpowiedziały na pytania dotyczące tego, jak czują się w roli kierowców. 
CES Azja 2018: Continental prezentuje technologie przyszłości

temu

Podczas Targów Elektroniki Użytkowej CES Azja 2018 w Szanghaju, spółka technologiczna Continental zaprezentowała m.in. system wykrywania pieszych w oparciu o sztuczną inteligencję oraz rozwiązania pozwalające na skuteczne i bezpieczne tworzenie sieci wymiany informacji pomiędzy pojazdami. Swoją premierę w Chinach miał także Continental AllCharge, uniwersalny system ładowania pojazdów elektrycznych.