Alstom zawarł długoterminową umowę na utrzymanie sygnalizacji i obsługę taboru kolejowego dla metra w Sydney
Alstom zawarł długoterminową umowę na utrzymanie sygnalizacji i obsługę taboru kolejowego dla metra w Sydney

Alstom zawarł długoterminową umowę na utrzymanie sygnalizacji i obsługę taboru kolejowego dla metra w Sydney

Opublikowany

Alstom zawarł[1] 15-letnią umowę serwisową z Metro Trains Sydney (MTS[2]) na utrzymanie 36-kilometrowej linii kolejowej Sydney Metro Northwest.

Umowa ta obejmuje konserwację 22 sześciowagonowych zestawów kolejowych Metropolis firmy Alstom, pierwszych w pełni zautomatyzowanych pojazdów pasażerskich w Australii, systemów sygnalizacji automatycznej Alstom Urbalis 400 (CBTC), napędów zwrotnicowych, obsługę i utrzymanie składu oraz czyszczenie pociągów.
Ponad 50 osób zatrudnionych w pełnym wymiarze godzin, w tym 5% praktykantów, utrzyma system podczas fazy operacyjnej projektu, wykorzystując wiodącą w branży platformę konserwacyjną HealthHub firmy Alstom. HealthHub to innowacyjne podejście do konserwacji, które ma na celu przejście od tradycyjnej konserwacji opartej na przebiegu kilometrów, do przewidywania prac konserwacyjnych, co zmniejsza koszty całego cyklu eksploatacji dla operatora.
HealthHub jest obsługiwany przez różne zaawansowane technologicznie rozwiązania do pozyskiwania danych, w tym TrainScanner, Track Tracer i Catenary Tracer - zautomatyzowany portal diagnostyczny, który może mierzyć w czasie rzeczywistym stan utrzymywanych zasobów. Takie podejście do monitorowania w czasie rzeczywistym zwiększy niezawodność i dostępność floty oraz związanej z nią infrastruktury.

Alstom jest zadowolony, że może zapewniać długoterminowe wsparcie serwisowe dla kultowego projektu metro w Sydney. Otrzymanie tego kontraktu jeszcze bardziej wzmacnia pozycję Alstom w sektorze utrzymania kolei w Australii.

Mark Coxon, Dyrektor Zarządzający Alstom w Australii i Nowej Zelandii

Zespoły Alstom rozpoczną swoją pracę w połowie 2018 roku, a cały projekt zostanie w pełni uruchomiony w pierwszej połowie 2019 roku.

[1] Umowa ta została zaksięgowana w 1. kwartale bieżącego roku finansowego
[2] MTS to joint venture pomiędzy MTR (60%), John Holland (20%) i UGL_CIMIC (20%)

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

SMNW_Press release_Alstom_Maintenance_Sydney_PL.txt

txt | 3,4 KB

Pobierz
Sydney Metro_train testing_wide.jpg

grafika | 818 KB

Pobierz
SMNW_Press release_Alstom_Maintenance_Sydney_PL.docx

docx | 93,8 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Alstom uruchamia internetową giełdę StationOne dla sektora kolejowego

temu

18 września podczas targów technologii transportu InnoTrans w Berlinie Alstom uruchomił platformę StationOne, pierwszą giełdę internetową dedykowaną sektorowi kolejowemu, umożliwiającą nawiązywanie kontaktów profesjonalistom, których celem jest poprawa wyników operacyjnych. Platforma zapewnia zarówno skuteczną promocję, jak i dostęp do szerokiego wachlarza produktów oraz usług dla sektora kolejowego.
Światowa premiera: pociągi Alstom o napędzie wodorowym wyjechały na tory w Dolnej Saksonii

temu

16 września w Bremervörde świętowano światową premierę pierwszego na świecie pociągu napędzanego ogniwami wodorowymi. Pociąg Coradia iLint zbudowany przez zakład Alstom w Salzgitter w Niemczech jest wyposażony w ogniwa paliwowe, które przekształcają wodór i tlen w energię elektryczną, eliminując tym samym szkodliwe emisje związane ze spalaniem paliwa. 
Alstom po raz ośmy w rankingu Dow Jones Sustainability Indices

temu

Alstom już ósmy rok z rzędu został umieszczony w rankingach Dow Jones Sustainability Indices (DJSI) na poziomie światowym i europejskim, co potwierdza jego pozycję lidera pod względem zrównoważonych praktyk biznesowych. Ogólny wynik 81 na 100 punktów w rankingu DJSI oznacza 4-punktowy wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem, przy zastosowaniu podobnej metody oceny.
Największe zamówienie dla Alstom na miejski tabor kolejowy w Indiach  

temu

Alstom otrzymał ważne zamówienie na tabor kolejowy dla 3. linii metra w Bombaju