Alstom zawarł długoterminową umowę na utrzymanie sygnalizacji i obsługę taboru kolejowego dla metra w Sydney
Alstom zawarł długoterminową umowę na utrzymanie sygnalizacji i obsługę taboru kolejowego dla metra w Sydney

Alstom zawarł długoterminową umowę na utrzymanie sygnalizacji i obsługę taboru kolejowego dla metra w Sydney

Alstom zawarł[1] 15-letnią umowę serwisową z Metro Trains Sydney (MTS[2]) na utrzymanie 36-kilometrowej linii kolejowej Sydney Metro Northwest.

Umowa ta obejmuje konserwację 22 sześciowagonowych zestawów kolejowych Metropolis firmy Alstom, pierwszych w pełni zautomatyzowanych pojazdów pasażerskich w Australii, systemów sygnalizacji automatycznej Alstom Urbalis 400 (CBTC), napędów zwrotnicowych, obsługę i utrzymanie składu oraz czyszczenie pociągów.
Ponad 50 osób zatrudnionych w pełnym wymiarze godzin, w tym 5% praktykantów, utrzyma system podczas fazy operacyjnej projektu, wykorzystując wiodącą w branży platformę konserwacyjną HealthHub firmy Alstom. HealthHub to innowacyjne podejście do konserwacji, które ma na celu przejście od tradycyjnej konserwacji opartej na przebiegu kilometrów, do przewidywania prac konserwacyjnych, co zmniejsza koszty całego cyklu eksploatacji dla operatora.
HealthHub jest obsługiwany przez różne zaawansowane technologicznie rozwiązania do pozyskiwania danych, w tym TrainScanner, Track Tracer i Catenary Tracer - zautomatyzowany portal diagnostyczny, który może mierzyć w czasie rzeczywistym stan utrzymywanych zasobów. Takie podejście do monitorowania w czasie rzeczywistym zwiększy niezawodność i dostępność floty oraz związanej z nią infrastruktury.

Alstom jest zadowolony, że może zapewniać długoterminowe wsparcie serwisowe dla kultowego projektu metro w Sydney. Otrzymanie tego kontraktu jeszcze bardziej wzmacnia pozycję Alstom w sektorze utrzymania kolei w Australii.

Mark Coxon, Dyrektor Zarządzający Alstom w Australii i Nowej Zelandii

Zespoły Alstom rozpoczną swoją pracę w połowie 2018 roku, a cały projekt zostanie w pełni uruchomiony w pierwszej połowie 2019 roku.

[1] Umowa ta została zaksięgowana w 1. kwartale bieżącego roku finansowego
[2] MTS to joint venture pomiędzy MTR (60%), John Holland (20%) i UGL_CIMIC (20%)

Załączniki

Pobierz wszystkie

SMNW_Press release_Alstom_Maintenance_Sydney_PL.txt

txt | 3,4 KB

Pobierz
Sydney Metro_train testing_wide.jpg

grafika | 818 KB

Pobierz
SMNW_Press release_Alstom_Maintenance_Sydney_PL.docx

docx | 93,8 KB

Pobierz
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.