Alstom dostarczy zintegrowany system metra dla 7. linii metra w Tajpej
Alstom dostarczy zintegrowany system metra  dla 7. linii metra w Tajpej

Alstom dostarczy zintegrowany system metra dla 7. linii metra w Tajpej

Opublikowany

Alstom wraz z tajwańską firmą CTCI, dostarczającą kontraktowe usługi inżynieryjne, wygrał kontrakt z Systemwide E & M Project Office Department of Rapid Transit System Taipei City Government (SEMPO) na dostawę zintegrowanego systemu metra dla pierwszego etapu 7. linii metra w Tajpej. Całkowita wartość kontraktu wynosi 378 milionów euro, w tym udział Alstomu to około 220 milionów euro.

7. linia tajpejskiego metra, zwana także linią Wanda Zhonghe Shulin, jest szybką linią tranzytową o średniej przepustowości. Pierwszy etap ma 9,5 km długości, a 9 stacji w 15 minut połączy centrum Tajpej z dzielnicą New Taipei City Zhonghe i z dzielnicą Tuchen.
Wanda.jpg
Jako lider konsorcjum, Alstom dostarczy 19 pociągów Metropolis[1], system sygnalizacji automatycznej Urbalis CBTC[2], System Kontroli Nadzorczej i Pozyskiwania Danych (SCADA) oraz ekranowe drzwi na peron. Poza tym Alstom będzie współpracował z CTCI przy zarządzaniu projektami i przy integracji systemu. CTCI będzie odpowiedzialna za prace torowe, zasilanie, sprzęt do składowania, systemy telekomunikacyjne i biletowe.
  
INTER-----siege_GRP-BD_novo.jpg

Alstom jest bardzo zadowolony z wygrania tego kontraktu, dzięki któremu wesprze Tajpej w rozwoju jego efektywnego, niezawodnego i zrównoważonego systemu transportu. Dzięki sprawdzonym referencjom uzyskanym dzięki realizacjom międzynarodowych i krajowych zintegrowanych systemów metra, a także lokalnej obecności na rynku tajwańskim, Alstom z pewnością doskonale zrealizuje ten projekt

Ling Fang, Senior Vice President ds. Azji i Pacyfiku  w Alstom

Alstom jest światowym liderem w dziedzinie zintegrowanych systemów metra. Do tej pory Alstom zrealizował 20 zintegrowanych projektów systemów metra w 16 krajach na czterech kontynentach, w tym Singapore Circle Line, ekspresową linię metropolitarną Montreal Réseau (REM), Hanoi Line 3 i żółtą, zieloną i purpurową linię metra w Rijadzie.
Alstom odgrywa także wiodącą rolę w bezzałogowych metrach na całym świecie. Do tej pory 26 bezzałogowych linii metra z całego świata zamówiło systemy sygnalizacji i/lub taboru Alstom. 12 bezzałogowych linii metra znajduje się w regionie Azji i Pacyfiku, w tym linia metra w Taichung, North East, Circle Line i Thomson - East Coast Line w Singapurze oraz Hong Kong South Island Line
Alstom działa na Tajwanie od ponad 37 lat. Zapewnia systemy sygnalizacyjne dla wszystkich, poza jedną, linią metra w Tajpej i obecnie dostarcza automatyczny system sygnalizacji dla linii metra Taichung. W 2017 roku Alstom wygrał swój pierwszy projekt tramwajowy na Tajwanie, dostarczając najnowszy tramwaj Citadis dla drugiego etapu linii tramwajowej Kaohsiung.

[1] W sumie 76 wagonów metra
[2] Telekomunikacyjny system sterowania pociągami

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

wanda_novo.jpg

grafika | 427 KB

Pobierz
INTER-----siege_GRP-BD_novo.jpg

grafika | 510 KB

Pobierz
Wanda.jpg

grafika | 23,7 KB

Pobierz
Informacja_Prasowa_Alstom_Tajwan_PL.docx

docx | 94,8 KB

Pobierz
Informacja_Prasowa_Alstom_Tajwan_PL.txt

txt | 4,28 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Alstom i Italo podpisały kontrakt na dostawę pięciu pociągów Pendolino EVO i 30 lat usługi utrzymania

temu

Firmy Italo - Nuovo Trasporto Viaggiatori i Alstom podpisały kontrakt o wartości 330 mln euro na zakup pięciu dodatkowych pociągów Pendolino EVO, korzystając z opcji przewidzianej w kontrakcie zawartym w październiku 2015 r. Kontrakt obejmuje także 30-letni okres utrzymania taboru. Wraz z nowymi pięcioma pociągami flota firmy Italo będzie liczyć łącznie 22 pociągi Pendolino EVO. Dzięki tej kolejnej inwestycji firma Italo, pierwszy prywatny włoski operator obsługujący linie dużych prędkości, będzie mógł powiększyć swoją obecną sieć i tym samym odpowiedzieć na rosnące potrzeby rynku, oferując nowe trasy i zwiększoną częstotliwość.
Alstom otrzymał zamówienie od SNCF na 100 pociągów bardzo dużych prędkości najnowszej generacji

temu

Zarząd SNCF Mobilités, podczas swojego posiedzenia, które odbyło się 26 lipca 2018 r., zatwierdził zamówienie na 100 pociągów bardzo dużych prędkości najnowszej generacji Avelia Horizon (TGV[1]). 
Alstom zainaugurował w Nicei pierwszy tramwaj nowej generacji – Citadis z innowacyjną technologią zasilania

temu

Alstom oddał do eksploatacji  tramwaj nowej generacji Citadis X05, wyposażony w innowacyjny system ładowania indukcyjnego SRS. Tramwaj będzie obsługiwał odcinek Cadam-Magnan na linii nr 2 Metropolii Nicea - Lazurowe Wybrzeże (Métropole Nice Côte d'Azur). W inauguracji, której przewodniczył Christian Estrosi - Burmistrz Nicei i Prezydent Metropolii, udział wzięli: Georges-François Leclerc - Prefekt Departamentu Alpes-Maritimes, Renaud Muselier - Prezydent Regionu PACA oraz poseł do Parlamentu Europejskiego, Charles Ange Ginésy - Prezes Departamentu Alpes-Maritimes oraz Jean-Baptiste Eyméoud - Prezes Alstom we Francji.
Coradia iLint, pociąg o napędzie wodorowym, otrzymał zezwolenie na eksploatację w niemieckich sieciach kolejowych

temu

Coradia iLint firmy Alstom, pierwszy na świecie pociąg pasażerski z wodorowymi ogniwami paliwowymi, uzyskał zezwolenie Niemieckiego Urzędu Transportu Kolejowego (EBA) na przewożenie pasażerów w Niemczech. 11 lipca Gerald Hörster, prezes EBA, przekazał firmie Alstom certyfikat homologacji w Federalnym Ministerstwie Transportu i Infrastruktury Cyfrowej w Berlinie. W uroczystości tej wziął udział Enak Ferlemann, parlamentarny sekretarz stanu przy federalnym ministrze transportu i infrastruktury cyfrowej oraz poseł niemieckiego parlamentu.