Małgorzata Kroh na czele Działu Marketingu i Rozwoju Sodexo

Małgorzata Kroh na czele Działu Marketingu i Rozwoju Sodexo

Opublikowany

Od lipca 2018 roku obowiązki Dyrektora Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych, pełni Małgorzata Kroh.

Nowa Dyrektor Działu Marketingu i Rozwoju Sodexo ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze marketingu B2B. W ramach powierzonych jej obowiązków będzie współtworzyć strategię rozwoju biznesu spółki oraz odpowiadać za przygotowanie i realizację strategii marketingowej i komunikacyjnej na polskim rynku.
Małgorzata Kroh_Sodexo.jpg

Rozwój oferty firmy to nie tylko podążanie za rynkiem, ale także jego kreowanie. W tym kontekście działania marketingowe są kluczowe z punktu widzenia prezentacji i pozycjonowania oferty oraz właściwej komunikacji z różnymi grupami interesariuszy, a co za tym idzie – dalszego rozwoju firmy. Małgorzata Kroh wniesie do naszego zespołu duże doświadczenie w tym obszarze i jestem pewny, że przyczyni się do umacniania pozycji Sodexo w Polsce.

Arkadiusz Rochala, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Wykonawczy w Sodexo Benefits and Rewards Services

W ostatnim czasie była odpowiedzialna za strategię marketingową rozwiązań medycznych Philips w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Swoje kompetencje marketingowe rozwijała również w działaniach skierowanych do klientów klasy enterprise w Microsoft Polska, prowadziła także komunikację marketingową w polskim oddziale IBM oraz IBM Global Services. Zdobywała doświadczenie, prowadząc m.in. projekty z zakresu transformacji organizacji, cyfryzacji procesów, social selling, wdrażania nowych modeli biznesowych, budowania propozycji wartości i komunikacji
z interesariuszami.
W codziennej pracy kieruje się dobrym rozumieniem i właściwym adresowaniem potrzeb klientów. Stawia duży nacisk na partnerstwo przy tworzeniu i implementacji strategii komunikacji marketingowej. Jako swój priorytet wskazuje koncentrację na transformacji cyfrowej i nowych modelach biznesowych.
Małgorzata Kroh jest absolwentką Marketingu i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła wiele programów szkoleniowych, w tym Marketing w Kellogg School of Management (US), Diploma in Professional Marketing (Chartered Institute of Marketing, EU), komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz Executive LEAN Leadership.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Sodexo_Nowy dyrektor_M Kroh_31_07_2018.txt

txt | 4,63 KB

Pobierz
Małgorzata Kroh_Sodexo.jpg

grafika | 2,51 MB

Pobierz
Sodexo_Nowy dyrektor_M Kroh_31_07_2018.DOCX

docx | 112 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Tomasz Wronkowski pokieruje Działem IT i Operacji Sodexo

temu

Tomasz Wronkowski został Dyrektorem Działu IT i Operacji w firmie Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych w Polsce. Na nowo utworzonym stanowisku będzie rozwijał kompetencje firmy w obszarze nowych technologii.
Arkadiusz Rochala objął stanowisko Dyrektora Generalnego Sodexo Benefis and Rewards Services w Polsce

temu

Od września 2018 roku Arkadiusz Rochala objął stanowisko Dyrektora Generalnego polskiego oddziału Sodexo Benefits and Rewards Services, lidera kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Rochala posiada blisko 25 letnie doświadczenie w zarządzaniu i tworzeniu nowych rozwiązań dla biznesu. Na stanowisku zastąpił Roberta Lecha.
Bliżej lojalnych klientów dzięki karcie

temu

Wprowadzenie kart zbliżeniowych było przełomem na polskim rynku płatności bezgotówkowych. Trwająca od ponad dekady rewolucja zatacza coraz szersze kręgi, z roku na rok w naszym kraju przybywa entuzjastów tej technologii. Polacy mają już w swoich portfelach ponad 30 mln kart z funkcją płatności zbliżeniowych[1]. To nie tylko tradycyjne karty wydawane przez banki, ale też m.in. karty premiowe, które są nowoczesną formą nagradzania sił sprzedaży, partnerów biznesowych czy klientów.
Dofinansowanie posiłków antidotum na L4

temu

Zamiast garnituru piżama, zamiast biurka w pracy – własne łóżko. Jak wynika z danych ZUS, Polacy coraz więcej czasu spędzają na zwolnieniu lekarskim. Międzynarodowe badania nie pozostawiają tymczasem wątpliwości – wskaźnik absencji można zredukować m.in. dzięki ćwiczeniom i właściwemu odżywianiu. A o właściwe odżywianie pracowników mogą i powinni zadbać również pracodawcy.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.