Małgorzata Kroh na czele Działu Marketingu i Rozwoju Sodexo

Małgorzata Kroh na czele Działu Marketingu i Rozwoju Sodexo

Opublikowany

Od lipca 2018 roku obowiązki Dyrektora Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych, pełni Małgorzata Kroh.

Nowa Dyrektor Działu Marketingu i Rozwoju Sodexo ma kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze marketingu B2B. W ramach powierzonych jej obowiązków będzie współtworzyć strategię rozwoju biznesu spółki oraz odpowiadać za przygotowanie i realizację strategii marketingowej i komunikacyjnej na polskim rynku.
Małgorzata Kroh_Sodexo.jpg

Rozwój oferty firmy to nie tylko podążanie za rynkiem, ale także jego kreowanie. W tym kontekście działania marketingowe są kluczowe z punktu widzenia prezentacji i pozycjonowania oferty oraz właściwej komunikacji z różnymi grupami interesariuszy, a co za tym idzie – dalszego rozwoju firmy. Małgorzata Kroh wniesie do naszego zespołu duże doświadczenie w tym obszarze i jestem pewny, że przyczyni się do umacniania pozycji Sodexo w Polsce.

Arkadiusz Rochala, Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Wykonawczy w Sodexo Benefits and Rewards Services

W ostatnim czasie była odpowiedzialna za strategię marketingową rozwiązań medycznych Philips w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Swoje kompetencje marketingowe rozwijała również w działaniach skierowanych do klientów klasy enterprise w Microsoft Polska, prowadziła także komunikację marketingową w polskim oddziale IBM oraz IBM Global Services. Zdobywała doświadczenie, prowadząc m.in. projekty z zakresu transformacji organizacji, cyfryzacji procesów, social selling, wdrażania nowych modeli biznesowych, budowania propozycji wartości i komunikacji
z interesariuszami.
W codziennej pracy kieruje się dobrym rozumieniem i właściwym adresowaniem potrzeb klientów. Stawia duży nacisk na partnerstwo przy tworzeniu i implementacji strategii komunikacji marketingowej. Jako swój priorytet wskazuje koncentrację na transformacji cyfrowej i nowych modelach biznesowych.
Małgorzata Kroh jest absolwentką Marketingu i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła wiele programów szkoleniowych, w tym Marketing w Kellogg School of Management (US), Diploma in Professional Marketing (Chartered Institute of Marketing, EU), komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz Executive LEAN Leadership.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Sodexo_Nowy dyrektor_M Kroh_31_07_2018.txt

txt | 4,63 KB

Pobierz
Małgorzata Kroh_Sodexo.jpg

grafika | 2,51 MB

Pobierz
Sodexo_Nowy dyrektor_M Kroh_31_07_2018.DOCX

docx | 112 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Wakacyjny prezent od szefa

temu

W portfelach większości wczasowiczów nie znajdziemy „prezentów” od ich pracodawców. Jak pokazują wyniki badania „Drogowskaz Motywacyjny 2018”, dodatkowe świadczenia w okresie wakacyjnym przyznaje swoim pracownikom tylko 1 na 5 firm działających w Polsce. Czy warto motywować urlopowiczów i jak to zrobić najlepiej?
Sodexo ujawnia trendy kształtujące miejsca pracy przyszłości

temu

Sodexo ogłosiło tegoroczną edycję Global Workplace Trends, zawierającą analizę trendów kształtujących miejsca pracy w 2018 roku. Publikacja dedykowana jest liderom biznesu oraz osobom decyzyjnym w organizacjach. Raport opisuje czynniki, jakie będą kształtować przyszłość rynku pracy oraz pokazuje jak samopoczucie pracownika wpływa na jego zaangażowanie, a także na wyniki finansowe przedsiębiorstwa.
Złote czasy motywacji - już jest raport rynku świadczeń pozapłacowych Drogowskaz Motywacyjny 2018

temu

Kwoty przeznaczane przez firmy na świadczenia pozapłacowe niezmiennie rosną, co pokazuje ich rolę w przyciąganiu i zatrzymywaniu pracowników. Pracodawcy coraz częściej wychodzą poza standard oferowanych świadczeń i dostrzegają potrzebę informowania ich o finansowej wartości benefitów, jako elemencie całkowitego wynagrodzenia. Rekordowo niskie bezrobocie to dobry czas dla pracowników, bo ich szanse na zdobycie satysfakcjonującego zatrudnienia znacznie wzrastają. Dlatego pracodawcy muszą spodziewać się dalszej rywalizacji o najlepszych kandydatów i wciąż szukać sposobów na zatrzymanie zatrudnionych. Najnowsze, cykliczne badanie Sodexo Benefits and Rewards Services „Drogowskaz Motywacyjny 2018” pokazuje pięć trendów, którymi powinny kierować się firmy, aby przyciągnąć, utrzymać, zmotywować i zwiększyć lojalność oraz zaangażowanie pracowników.
Wszystkie dzieci nasze są! Także pracodawców!

temu

Dzień Dziecka to doskonały moment, aby pokazać pracownikom, że nie tylko oni, ale także ich rodziny i dzieci są ważni dla organizacji. Dlatego firmy coraz częściej wykorzystują tę okazję do organizacji firmowych pikników rodzinnych czy obdarowywania najmłodszych upominkami. Warto wybrać uniwersalny prezent, który pomoże spełnić marzenia dzieciaków w różnym wieku i sprawi im radość.