Bliżej lojalnych klientów dzięki karcie

Bliżej lojalnych klientów dzięki karcie

Opublikowany

Wprowadzenie kart zbliżeniowych było przełomem na polskim rynku płatności bezgotówkowych. Trwająca od ponad dekady rewolucja zatacza coraz szersze kręgi, z roku na rok w naszym kraju przybywa entuzjastów tej technologii. Polacy mają już w swoich portfelach ponad 30 mln kart z funkcją płatności zbliżeniowych[1]. To nie tylko tradycyjne karty wydawane przez banki, ale też m.in. karty premiowe, które są nowoczesną formą nagradzania sił sprzedaży, partnerów biznesowych czy klientów.

Motywowanie, angażowanie i budowanie lojalności w biznesie wymagają dziś nowoczesnego oraz oryginalnego podejścia. W poszukiwaniu skutecznych narzędzi niezależnie od tego, czy dotyczy to pracowników czy klientów, najlepszą wskazówką są ich potrzeby i przyzwyczajenia. Polacy pokochali szybkie płatności, o czym świadczy rekordowo wysoki udział kart bezstykowych w całości rynku kart płatniczych wynoszący ponad 80%. Pod tym względem jesteśmy europejskim liderem[2]. Według danych banku centralnego na koniec I kwartału 2018 roku ponad 98 proc. spośród 646,7 tys. terminali w Polsce akceptowało transakcje zbliżeniowe. Karty podarunkowe wydawane w technologii zbliżeniowej doskonale wpisują się więc w potrzeby użytkowników, ale też kierunek rozwoju rynku usług płatniczych. Idąc tym tropem, Sodexo Benefits and Rewards Services w pierwszym kwartale br. wprowadziło do swojej oferty Kartę Premiową Sodexo z funkcją zbliżeniową.

Wygoda, swoboda i bezpieczeństwo

Zastosowanie technologii zbliżeniowej i personalizacji w kartach premiowych podnosi ich atrakcyjność dla końcowych użytkowników. Środki na koncie – w tym przypadku premię lub nagrodę – użytkownik może wykorzystać w dowolnie wybranym miejscu i czasie bez konieczności wprowadzania karty do terminala. „Korzyści z kart premiowych dostrzegają przedstawiciele biznesu, w tym zespoły marketingu i sprzedaży. Dlaczego? Bo Przedpłacona Karta Premiowa daje możliwość wielokrotnego premiowania stałej grupy użytkowników bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz sprawnego reagowania na bieżące wydarzenia w firmie. Za jej pomocą można np. nagradzać pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż po osiągnięciu określonego progu skuteczności lub budować długotrwałe relacje z partnerami biznesowymi.

Małgorzata Kroh, Dyrektor Działu Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Jeszcze bliżej użytkownika

Płatności mobilne bardzo szybko zyskują popularność. Sodexo wychodzi naprzeciw oczekiwaniom użytkowników swoich kart, dając im możliwość dokonywania płatności zbliżeniowych telefonem. Dzięki aplikacji Goole Pay mogą wygodnie i bezpiecznie korzystać ze środków znajdujących się na Karcie Premiowej Sodexo za pomocą urządzenia mobilnego. Przy tego typu transakcjach rzeczywisty numer karty nie jest udostępniany sklepowi, co zapewnia maksymalne bezpieczeństwo. Dodatkowo użytkownik zyskuje pełną kontrolę nad uzyskaną kwotą nagrody oraz aktualnym stanem posiadanych środków dzięki możliwości sprawdzenia salda przez Internet i w bankomatach oraz aplikacji.

Sprawdzony partner w biznesie

W zakresie budowania relacji biznesowych firmy w Polsce coraz częściej sięgają po zaawansowane technologicznie rozwiązania skoncentrowane na człowieku i jego potrzebach.

Naszą rolą, jako lidera i partnera w zakresie programów motywacyjnych, jest dostarczanie rozwiązań odpowiadających oczekiwaniom przedsiębiorstw. A te, oprócz wygody i oszczędności, stawiają na bezpieczeństwo
i możliwość zastrzeżenia karty 24/7. Posiadacze Karty Premiowej zyskują też dostęp do dodatkowych promocji.

Małgorzata Kroh, Dyrektor Działu Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Z punktu widzenia firmy cenne są również takie elementy jak krótki czas realizacji zamówienia - w ciągu zaledwie 72 godzin, oraz kompleksowe wsparcie ekspertów Sodexo. Z Kart Premiowych Sodexo można korzystać w ponad 460 tys. punktów na terenie całego kraju, jak również poza granicami Polski oraz w Internecie – wszędzie tam, gdzie akceptowana jest karta MasterCard.

[1] NBP, Informacja o kartach płatniczych I kwartał 2018 r.
[2] Badanie Mastercard „Masterindex – ogólnoeuropejskie trendy w handlu elektronicznym i nowych metodach płatności”, marzec 2017 r.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Blizej_lojalnych_klientow_dzieki_karcie_10_09_2018.jpg

grafika | 18,3 MB

Pobierz
Blizej_lojalnych_klientow_dzieki_karcie_10_09_2018.docx

docx | 104 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Dofinansowanie posiłków antidotum na L4

temu

Zamiast garnituru piżama, zamiast biurka w pracy – własne łóżko. Jak wynika z danych ZUS, Polacy coraz więcej czasu spędzają na zwolnieniu lekarskim. Międzynarodowe badania nie pozostawiają tymczasem wątpliwości – wskaźnik absencji można zredukować m.in. dzięki ćwiczeniom i właściwemu odżywianiu. A o właściwe odżywianie pracowników mogą i powinni zadbać również pracodawcy.
Małgorzata Kroh na czele Działu Marketingu i Rozwoju Sodexo

temu

Od lipca 2018 roku obowiązki Dyrektora Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services, wiodącego dostawcy kompleksowych usług motywacyjnych, pełni Małgorzata Kroh.
Wakacyjny prezent od szefa

temu

W portfelach większości wczasowiczów nie znajdziemy „prezentów” od ich pracodawców. Jak pokazują wyniki badania „Drogowskaz Motywacyjny 2018”, dodatkowe świadczenia w okresie wakacyjnym przyznaje swoim pracownikom tylko 1 na 5 firm działających w Polsce. Czy warto motywować urlopowiczów i jak to zrobić najlepiej?
Sodexo ujawnia trendy kształtujące miejsca pracy przyszłości

temu

Sodexo ogłosiło tegoroczną edycję Global Workplace Trends, zawierającą analizę trendów kształtujących miejsca pracy w 2018 roku. Publikacja dedykowana jest liderom biznesu oraz osobom decyzyjnym w organizacjach. Raport opisuje czynniki, jakie będą kształtować przyszłość rynku pracy oraz pokazuje jak samopoczucie pracownika wpływa na jego zaangażowanie, a także na wyniki finansowe przedsiębiorstwa.