Do grona klientów ConTrust Communication dołączyła firma Carlsberg Polska. Agencja odpowiada za koncepcję i realizację czwartej edycji kampanii edukacyjnej "Trzeźwo Myślę", promującej odpowiedzialną konsumpcję alkoholu.
Realizowana przez Carlsberg Polska kampania "Trzeźwo Myślę" łączy elementy informacyjno-edukacyjne oraz akcje angażujące konsumentów. W tym roku projekt wystartuje w nowej odsłonie przygotowanej przez ConTrust Communication.
Zaangażowanie agencji obejmuje opracowanie koncepcji, rekomendację ambasadorów oraz narzędzi zwiększających zasięg kampanii, współpracę z ekspertami oraz komunikację w mediach i wybranych kanałach własnych Carlsberg Polska. W ramach tegorocznej edycji kampanii zaplanowano m.in. konkurs dla konsumentów w mediach społecznościowych, cykl materiałów poradnikowych z udziałem ambasadorów w regionalnych serwisach informacyjnych i serwisach tematycznych Grupy Polska Press. Projekt zakłada także serię audycji w radiu internetowym poświęconych zdroworozsądkowemu TRZEŹWEMU MYŚLENIU w odniesieniu zarówno do konsumpcji alkoholu, jak i podejścia do życia oraz brania odpowiedzialności za siebie i innych.
Współpraca ma charakter projektowy i jest wynikiem przetargu.