Sodexo Benefits and Rewards Services uruchomiło serwis Sodexo Friends, w którym oferuje unikalne promocje i rabaty do 80% na zakupy w sklepach stacjonarnych i internetowych znanych marek. Podstawowy pakiet okazji dostępny jest dla każdego, wyjątkowe oferty wymagają zalogowania, a promocje premium dedykowane są pracownikom, klientom i partnerom firm nie tylko tym współpracującym z Sodexo. Sodexo Friends to cyfrowy benefit dla zatrudnionych oraz wartość dodana nagród przekazywanych w ramach akcji promocyjnych.
Smart shopping z Sodexo
- promocje dla każdego – nie trzeba być klientem czy posiadaczem kart, eVoucherów czy kuponów Sodexo, by skorzystać z bogatej oferty rabatów;
- promocje dla zalogowanych użytkowników – są to unikalne oferty specjalne dostępne wyłącznie dla zarejestrowanych w Sodexo Friends;
- promocje premium – to najwyższy poziom rabatów dostępnych dla firm współpracujących z Sodexo, które mogą zaprosić do Sodexo Friends swoich pracowników, partnerów biznesowych, klientów oraz siły sprzedaży, a także ich rodziny czy znajomych. To doskonałe narzędzie dla firm, które chcą profilować ofertę rabatową i dostosować ją do indywidualnych potrzeb w tym: mają możliwość dodania do serwisu produktów własnych w promocyjnej cenie, wykluczenia ofert konkurentów lub zgłoszenia promocji na życzenie do konkretnej sieci.
Nasi Klienci uwielbiają promocje, które nieprzerwanie od kilkunastu lat stanowią dopełnienie naszych ofert specjalnych przygotowywanych z okazji świąt Bożego Narodzenia czy Wielkanocnych. Z naszych badań satysfakcji Klientów wynika, że z Pakietu Promocji korzysta 61% posiadaczy kart, którzy zapoznali się z ofertą dostępnych zniżek, a 90% z nich uważa, że są one atrakcyjne. Bazując na trendzie cyfrowej transformacji biznesu, zdecydowaliśmy się zdigitalizować i rozszerzyć naszą ofertę rabatową w postaci bezpiecznego, nowoczesnego serwisu Sodexo Friends dopasowanego do potrzeb użytkowników, sezonu, czy trendów na rynku i co ważne dostępnego przez cały rok
– powiedziała Karolina Karolczak, dyrektor ds. zakupów i współpracy z partnerami w Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce.
Konsumenci minimalizują swoje wydatki i dokonują bardziej przemyślanych zakupów. Do poszukiwania okazji skłania już nie tylko postępujący wzrost cen, ale coraz częściej też obawy związane z obniżką pensji i premii, a nawet utratą pracy. W dodatku niepewna sytuacja spowodowana pandemią sprawiła, że wiele firm szukając oszczędności, musiało zmienić podejście do oferowanych świadczeń pozapłacowych. Dlatego przygotowaliśmy rozwiązanie, które nie generuje dodatkowych kosztów i nakładów pracy, a przy tym jest dla pracowników atrakcyjnym benefitem wspierającym ich budżet domowy. Każdy lubi oszczędzać i z Sodexo Friends wszyscy zyskują
– dodał Sebastian Lachowski, dyrektor sprzedaży w Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce.
Bezkosztowy benefit
Wartość dodana nagrody
[1] Według raportu ARC Rynek i Opinia „Monitor promocji 2020”.