Dział opon specjalistycznych CST Continental poszerzył ofertę dla branży budowlanej o opony dla sektora robót ziemnych – linię DumperMaster w rozmiarze 26.5 R 25 – oraz gąsienice gumowe i podajniki taśmowe.
Oferta Continental dla budownictwa to produkty doskonale dopasowane do ekstremalnych warunków panujących na placach budowy i przystosowane do transportowania wielotonowych ładunków jak np. skały. Charakteryzuje je duża odporność na uszkodzenia oraz bardzo dobre właściwości jezdne po terenach nieutwardzonych.
Roboty ziemne
Gama DumperMaster to opony skonstruowane specjalnie do wozideł sztywnoramowych przeznaczonych do transportu materiałów sypkich. Opony sprawdzą się także przy robotach podziemnych jak np. budowa tunelu. Linia DumperMaster została dodatkowo rozszerzona o rozmiary 29.5 R 25 oraz 26.5 R 25. Continental oferuje także dla pojazdów budowlanych serię ContiEarth obejmującą linie opon EM-Master oraz RDT-Master. Opony EM-Master przeznaczone są do wozideł przegubowych i ładowarek nadają się do transportu dużych ilości materiałów sypkich lub kruszyw. Specjalna konstrukcja opony RDT-Master o głębokim profilu i szerokim, płaskim promieniu bieżnika zapewni wysoką wytrzymałość na obciążenia i znakomitą odporność na przecięcia. Co ważne, wszystkie opony ContiEarth posiadają wmontowany fabrycznie czujnik ContiPressureCheck™, który kontroluje na bieżąco poziom ciśnienia i temperatury w oponie. Stały monitoring ciśnienia przyczynia się nie tylko do poprawy bezpieczeństwa kierowcy i pojazdu, ale także do ograniczenia kosztów operacyjnych floty.
Waga ciężka
Specjalnie do bardzo ciężkich pojazdów, które poddawane są dodatkowym obciążeniom, Continental uzupełnił swoją ofertę o gąsienice gumowe Continental Trackman do napędu
z mocowaniem siłą tarcia oraz z łączeniem kształtowym. Gąsienice gumowe o szerokości 900mm i 10m długości są odpowiednie dla pojazdów o mocy 500km i większej mocy silnika. Duża powierzchnia nośna umożliwia szybkie poruszanie się również w przypadku nierównego
i grząskiego terenu. Do najnowszych rozwiązań Continental należą gąsienice gumowe Trackman XP, które charakteryzują się konstrukcją o wysokiej wydajności oraz bieżnikami kształtowo łączonymi z napędem oraz opatentowana technologia Amorlug ze zintegrowanymi wkładkami tekstylnymi, które podnoszą odporność bieżnika i przedłużają jego żywotność.
z mocowaniem siłą tarcia oraz z łączeniem kształtowym. Gąsienice gumowe o szerokości 900mm i 10m długości są odpowiednie dla pojazdów o mocy 500km i większej mocy silnika. Duża powierzchnia nośna umożliwia szybkie poruszanie się również w przypadku nierównego
i grząskiego terenu. Do najnowszych rozwiązań Continental należą gąsienice gumowe Trackman XP, które charakteryzują się konstrukcją o wysokiej wydajności oraz bieżnikami kształtowo łączonymi z napędem oraz opatentowana technologia Amorlug ze zintegrowanymi wkładkami tekstylnymi, które podnoszą odporność bieżnika i przedłużają jego żywotność.
Maksymalną wydajność transportu oraz wysoką efektywność danego urządzenia, również
w ekstremalnych warunkach klimatycznych, umożliwiają taśmy przenośnikowe z linkami stalowymi i tekstylnymi firmy Continental. Bez problemu można dzięki nim pokonywać spadki lub wzniesienia 30˚.
w ekstremalnych warunkach klimatycznych, umożliwiają taśmy przenośnikowe z linkami stalowymi i tekstylnymi firmy Continental. Bez problemu można dzięki nim pokonywać spadki lub wzniesienia 30˚.
Continental w celu opracowania nowych linii opon oraz udoskonalania istniejącego portfela produktów regularnie przeprowadza testy polowe. W tym celu technicy Continental odwiedzają wybranych klientów i badają w indywidualnym zakresie zastosowania parametry i zachowanie użytych opon. Obecnie Continental wraz z norweskim przedsiębiorstwem Hæhre pracuje nad testami opon EM-Master z wzorem bieżnika E3/L3 oraz opon DumperMaster.