Kiedy ponadgabarytowe kontenery przemysłowe podróżują ciężarówką lub statkiem, zazwyczaj nie tylko wyglądają spektakularnie, ale także kryje się za tym ogromne logistyczne wyzwanie. W przypadku ważącego prawie 60 ton autoklawu, gazoszczelnego zbiornika ciśnieniowego, DACHSER połączył doświadczenie swoich zespołów Air & Sea Logistics w Niemczech i Indiach, by przetransportować ten ponadgabarytowy ładunek od producenta w Nadrenii Północnej-Westfalii w Niemczech do Bangalore w południowych Indiach. Kluczowe było podejście zorientowane na klienta i precyzyjne zaplanowanie transportu przez międzynarodowe zespoły.
Sukces w dostarczaniu takich przesyłek zależy od ścisłej koordynacji i współpracy wszystkich zaangażowanych w projekt stron – tak, aby wszystko szło płynnie. Dzięki naszemu podejściu skoncentrowanemu na kliencie, niestandardowym rozwiązaniom i globalnej sieci ekspertów logistycznych jesteśmy niezawodnym partnerem, jeśli chodzi o realizacje tak złożonych projektów transportowych.
Claus Freydag, Managing Director Air & Sea Logistics Germany w DACHSER
Dzięki skrupulatnemu planowaniu zespołów i ścisłej współpracy wszystkich zaangażowanych osób, po raz kolejny opanowaliśmy ten nie do końca codzienny transport.
Huned Gandhi, Managing Director Indian Subcontinent w DACHSER.
Zawsze robi wrażenie, gdy widzimy, jak nasze międzynarodowe zespoły pracują ramię w ramię i w ten sposób zapewniają najwyższą wydajność logistyczną.
Edoardo Podesta, COO Air & Sea Logistics w DACHSER.
Transporty ponadgabarytowe i specjalistyczne to jedne z najciekawszych zadań w naszej pracy. W zeszłym roku transportowaliśmy kompletną linię produkcyjną dla klienta z branży motoryzacyjnej z Szanghaju do Gdańska. Najpierw drogą morską z Szanghaju do portu w Gdańsku, gdzie została załadowana na specjalistyczne ciężarówki i przewieziona do miejsca docelowego. W projekt zaangażowane były trzy oddziały DACHSER - z Chin, Niemiec i Polski. Cała operacja logistyczna, od przedstawienia oferty do dostarczenia ostatniego komponentu, trwała blisko sześć miesięcy. Tak złożone projekty wymagają dużo pracy, znajomości branży i zaangażowania, ale jednocześnie dają ogromną satysfakcję.
Marcin Mackiewicz, Sea Freight Manager Air & Sea Logistics Poland.