Pod hasłem „Daj się zaskoczyć najlepszą ofertą podarunkową” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują efektywnych, dopasowanych do potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych, jednocześnie wspierających ich domowe budżety. Kampania obejmie działania digitalowe, public relations, direct marketingowe oraz reklamę w prasie i w Internecie.
Sodexo od lat oferuje pracodawcom kompleksowe usługi motywacyjne, które wspierają pracodawców w budowaniu efektywnych i lojalnych zespołów pracowniczych. W tegorocznej, wielkanocnej kampanii chce zaskoczyć klientów najlepszą ofertą i porusza istotny, zwłaszcza przed świętami temat oszczędności jakie generuje korzystanie z kuponów i kart podarunkowych Sodexo.
Karty i kupony Sodexo sprawdzają się jako wielkanocne podarunki dla pracowników nie tylko ze względu na zaspokajanie ich różnorodnych potrzeb poprzez możliwość samodzielnego wyboru ostatecznego podarunku. Ich dodatkowym atutem są oferowane przez Sodexo rabaty i promocje w najbardziej popularnych sieciach sklepów takich jak Biedronka, Zalando, YES, Go Sport, Cirlce K, Smyk i wielu innych.
Nowością w tegorocznej kampanii jest nowa karta podarunkowa dla dzieci, dzięki której pracownicy wraz ze swoimi pociechami mogą wybrać prezenty, które dadzą radość najmłodszym. Kartą Podarunkową dla Dzieci można płacić m.in. w sklepach z zabawkami, dziecięcym obuwiem i odzieżą, grami, w księgarniach, parkach rozrywki, cukierniach i kinach.
Dodatkowo obdarowani kuponami i kartami Sodexo mogą skorzystać z PromoSklepu na DlaCiebie.sodexo.pl, w którym znajdą wyjątkowe, limitowane oferty rabatowe na karty upominkowe oraz eVouchery do najbardziej znanych i lubianych sieci handlowych w Polsce.
Komunikacja do przedsiębiorców podkreśla również, że użytkownicy kart podarunkowych Sodexo dzięki aplikacji Android Pay mogą realizować płatności zbliżeniowe telefonem.
Graficznym motywem przewodnim wielkanocnej kampanii Sodexo jest wielkanocny zajączek oraz wiosenne elementy. Istotnym jej elementem jest komunikacja z potencjalnymi klientami za pośrednictwem mediów drukowanych – magazynów biznesowych oraz z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w których pojawią się reklamy i materiały eksperckie. Kampania jest prowadzona również w internecie – display, mailingi, lead generation. Ponadto do kluczowych klientów trafi dedykowany mailing świąteczny.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Peppermint, za komunikację digitalową iPorspect, natomiast działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.