Uniroyal, marka opon należącą do koncernu Continental[1], rozpoczyna ogólnopolską kampanię edukacyjną #bezObaw, która ma na celu pokonywanie obaw przed prowadzeniem samochodu. Akcja jest skierowana do wszystkich osób, które nie czują się pewnie za kierownicą, ale jest skoncentrowana przede wszystkim na kobietach. Kampania jest kolejnym elementem realizowanej przez Continental Wizji Zero, która zakłada zredukowanie do zera wypadków drogowych, rannych i ofiar śmiertelnych.
Dobry kierowca to odpowiedzialny kierowca, który ma świadomość swoich niedoskonałości i obaw. Poprzez akcję chcemy pomóc, zwłaszcza kobietom, pokonać lęk przed prowadzeniem auta. Mam nadzieję, że dzięki naszej akcji kierowcy poczują się bezpieczniej i bardziej komfortowo za kółkiem i będą prowadzić samochód #bezObaw.
Ewa Krajewska, On-line Marketing Manager w Continental Opony Polska
W kampanię #bezObaw zaangażowały się: Magda Danaj prowadząca blog ,,Porysunki” oraz Natalia Tur autorka bloga ,,Nishka”. Akcja będzie widoczna na portalach i fanpage’ach Edipresse oraz na łamach tytułów motoryzacyjnych i kobiecych. Za koncepcję kreatywną odpowiada Edipresse. Działania public relations realizuje agencja ConTrust Communication.
Szczegółowe informacje dostępne na stronach www.uniroyal.pl i www.akcje.polki.pl/bezobaw
[1] Wyłącznie w Europie.
[2] Wypadki drogowe w Polsce w 2016 roku, Komenda Główna Policji – Biuro Ruchu Drogowego
[3] http://www.newsweek.pl/wiedza/nauka/naukowcy-kobiety-sa-lepszymi-kierowcami-niz-mezczyzni,artykuly,363443,1.html