Wprowadzenie kart zbliżeniowych było przełomem na polskim rynku płatności bezgotówkowych. Trwająca od ponad dekady rewolucja zatacza coraz szersze kręgi, z roku na rok w naszym kraju przybywa entuzjastów tej technologii. Polacy mają już w swoich portfelach ponad 30 mln kart z funkcją płatności zbliżeniowych[1]. To nie tylko tradycyjne karty wydawane przez banki, ale też m.in. karty premiowe, które są nowoczesną formą nagradzania sił sprzedaży, partnerów biznesowych czy klientów.
Wygoda, swoboda i bezpieczeństwo
Zastosowanie technologii zbliżeniowej i personalizacji w kartach premiowych podnosi ich atrakcyjność dla końcowych użytkowników. Środki na koncie – w tym przypadku premię lub nagrodę – użytkownik może wykorzystać w dowolnie wybranym miejscu i czasie bez konieczności wprowadzania karty do terminala. „Korzyści z kart premiowych dostrzegają przedstawiciele biznesu, w tym zespoły marketingu i sprzedaży. Dlaczego? Bo Przedpłacona Karta Premiowa daje możliwość wielokrotnego premiowania stałej grupy użytkowników bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz sprawnego reagowania na bieżące wydarzenia w firmie. Za jej pomocą można np. nagradzać pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż po osiągnięciu określonego progu skuteczności lub budować długotrwałe relacje z partnerami biznesowymi.
Małgorzata Kroh, Dyrektor Działu Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
Jeszcze bliżej użytkownika
Sprawdzony partner w biznesie
Naszą rolą, jako lidera i partnera w zakresie programów motywacyjnych, jest dostarczanie rozwiązań odpowiadających oczekiwaniom przedsiębiorstw. A te, oprócz wygody i oszczędności, stawiają na bezpieczeństwo
i możliwość zastrzeżenia karty 24/7. Posiadacze Karty Premiowej zyskują też dostęp do dodatkowych promocji.
Małgorzata Kroh, Dyrektor Działu Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska
[1] NBP, Informacja o kartach płatniczych I kwartał 2018 r.
[2] Badanie Mastercard „Masterindex – ogólnoeuropejskie trendy w handlu elektronicznym i nowych metodach płatności”, marzec 2017 r.