Izba Gospodarki Elektronicznej rozszerza się o biżuteryjnego giganta – firmę Pandora. Dołączając do najbardziej wpływowej organizacji e-handlu w Polsce i CEE, Pandora wzmacnia własne zaangażowanie w rozwój cyfrowych kanałów sprzedaży, przy zachowaniu modelu zrównoważonego rozwoju. Równocześnie e-Izba poszerza kompetencje całego sektora e-commerce w kraju, wzbogacając własne zasoby o firmę o globalnym zasięgu.
Biżuteria cyfrowo napędzana
Zdecydowaliśmy się na ten krok, ponieważ e-commerce nieustannie rośnie i zyskuje na znaczeniu jako strategiczny kanał sprzedaży. Dynamiczny rozwój dostępnych narzędzi, technologii i coraz więcej ograniczeń wynikających z legislacji, budują potrzebę dostępu do profesjonalnej wiedzy i eksperckich analiz. Myślę, że to właśnie znajdziemy w e-Izbie: dostęp do wiedzy ekspertów dzielących się swoim doświadczeniem, do pogłębionych raportów e-commerce i opracowań nt. najnowszych trendów i zmian w przepisach, których interpretacja przysparza sporo trudności w odniesieniu do handlu internetowego.
Dorota Borecka, eCommerce Director, Pandora
Niezawodny partner
„Misją e-Izby jest budowanie zaufania do cyfrowych kanałów sprzedaży, rozwój kompetencji cyfrowych oraz współtworzenie regulacji prawnych, wspierających innowacje w gospodarce elektronicznej. Cieszymy się, że tak renomowana marka jak Pandora zasila organizację, którą kieruję. W ten sposób doświadczenie w budowaniu globalnej obecności i model biznesowy stanowią cenne uzupełnienie kompetencji naszej organizacji.
Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej
Zrównoważony rozwój zobowiązuje
Firma, która podkreśla pochodzenie kruszców służących do produkcji jest szczególnie witana w naszym gronie. Niezależnie od obecnego spychania ekologii i racjonalnej ekonomii na dalszy plan w światowej polityce, zrównoważony biznes jest jedyną opcją na przyszłość.
Paweł Oksanowicz, szef e-Izba Think Tank: Odpowiedzialny e-Commerce