Według badania „Wszyscy jesteśmy Mikołajami”, 90 proc. firm zaprasza pracowników do udziału w akcjach charytatywnych. Co ważniejsze z tego zaproszenia korzysta aż 79 proc. zatrudnionych, a kolejne 10 proc. chętnie by się w nie włączyło, gdyby tylko pracodawca je organizował[1]. Jak widać pracodawcę i pracownika łączy nie tylko zawarta umowa, ale także potrzeba niesienia pomocy potrzebującym. Dlatego Sodexo, już po raz trzeci, podjęło współpracę z Polską Akcją Humanitarną i przygotowało limitowaną edycję Karty Podarunkowej z Pajacykiem, która wspiera program dożywiania dzieci Pajacyk.
Pomagając innym, pomagasz sobie
Mamy świadomość jak ważne jest integrowanie pracowników wokół szczytnych idei i ważnych projektów, które niosą pomoc potrzebującym. Aby pomóc firmom realizować tę misję, po raz kolejny przygotowaliśmy prezent świąteczny, którym można obdarować nie tylko pracowników, ale także podopiecznych Polskiej Akcji Humanitarnej. Co ważne, nie wymaga to od pracodawcy dodatkowych inwestycji czy aktywności. Wystarczy mądrze wybrać prezent gwiazdkowy dla wszystkich zatrudnionych i z dumą dołączyć do grona odpowiedzialnych firm, które wspierają funkcjonujący od 20 lat program Pajacyk. Pamiętajmy, że wspólne działanie ma jeszcze większą moc.
Marta Robak, Junior Product Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce
Pomóż dzieciom – daj pracownikom dużo prezentów
Dzięki wsparciu darczyńców Polskiej Akcji Humanitarnej każdego roku możemy zapewnić ciepłe posiłki dla dzieci w całej Polsce, które z różnych powodów inaczej by ich nie otrzymały. W PAH wierzymy, że współpraca z biznesem to formuła przy której korzystają wszyscy, dlatego cieszymy się, że zainteresowanie nią rośnie. Widać to na przykładzie Kart z Pajacykiem firmy Sodexo. Z roku na rok sprzedawanych jest ich coraz więcej, co oznacza jeszcze więcej posiłków ufundowanych w ramach programu Pajacyk. Liczymy, że w tym roku pracodawcy wykażą się podobnym zainteresowaniem – dzięki czemu liczba fundowanych posiłków nadal będzie wzrastać.
Karina Diłanian-Pinkowicz, Kierownik zespołu ds. Współpracy z Darczyńcami z Polskiej Akcji Humanitarnej
[1] Badanie „Wszyscy jesteśmy Mikołajami” – Kantar Millward Brown dla Sodexo Benefits and Rewards Services Polska, 2017 r.