Od października gotowe dania marki Pan Pomidor mają nowe opakowania. Zmieniły się nazwa, logo oraz stylistyka etykiet i ikon obrazujących kluczowe dla konsumentów treści. Odświeżona identyfikacja wizualna oraz zapowiadane nowości produktowe to najważniejsze elementy długofalowej strategii Pan Pomidor skoncentrowanej na doskonaleniu i rozwijaniu oferty gotowych dań kuchni warzywnej.
Nowe szaty Króla Warzyw
Nazwę marki wzbogaciło, nawiązujące do produktowej kategorii określenie „Król Warzyw”, które zajęło miejsce dotychczasowego „&Co.”. Skromne dotąd logo ożywiła zielona, niemalże królewska szypułka-korona, a odświeżona typografia i kolorystyka, podkreśliły nowoczesny wizerunek marki, utrzymując jednocześnie jej radosny charakter.
Poza szatą graficzną uporządkowane zostało także nazewnictwo całego portfolio produktów, a wizualne rozróżnienie poszczególnych linii produktowych wzmocniły "apetyczność" i czytelność nowych grafik. Ponadto zmodyfikowana typografia i ikony pozwoliły na zaprezentowanie na opakowaniach większej ilości informacji dotyczących składu oraz wartości odżywczych produktów.
Rebranding, a w szczególności odświeżony design marki Pan Pomidor, to początek zmian jakie wdrażamy. Chcemy nie tylko odpowiadać na stale rosnące oczekiwania i potrzeby polskich konsumentów, ale jednocześnie kreować ich zachowania, zachęcając do częstszego spożywania posiłków opartych na warzywach. Wiemy, że dania z warzyw mogą być pyszne, a ich jedzenie może sprawiać przyjemność. Inspirujemy się przepisami z całego świata, łączymy ze sobą warzywa, świeże zioła, naturalne przyprawy. Czasami dodajemy coś ekstra: odrobinę kakao, daktyle, czy quinoa. Tworzenie takich dań to nasza misja.
Aleksandra Kaszkowiak-Niewola, marketing manager Pan Pomidor.