Pan Pomidor, polska marka gotowych dań kuchni warzywnej przeszła rebranding. Modyfikacjom poddano nazwę, logo oraz stylistykę etykiet i ikon obrazujących kluczowe dla konsumentów treści. Odświeżona identyfikacja wizualna i nowa komunikacja mają nie tylko wyróżnić ofertę Pan Pomidor na rynku, ale i wesprzeć realizację misji zachęcania Polaków do spożywania większej ilości warzyw, także w daniach gotowych.
Poza szatą graficzną uporządkowane zostało także nazewnictwo całego portfolio produktów, a wizualne rozróżnienie poszczególnych linii produktowych wzmocniły nowe, "apetyczne" i czytelne grafiki.
Rebranding, a w szczególności odświeżony design marki Pan Pomidor, to początek zmian jakie wdrażamy. Chcemy nie tylko odpowiadać na stale rosnące oczekiwania i potrzeby polskich konsumentów, ale jednocześnie kreować ich zachowania, zachęcając do częstszego spożywania posiłków opartych na warzywach. Wiemy, że dania z warzyw mogą być pyszne, a ich jedzenie może sprawiać przyjemność. Inspirujemy się przepisami z całego świata, łączymy ze sobą warzywa, świeże zioła, naturalne przyprawy. Tworzenie takich dań to nasza misja
– Aleksandra Kaszkowiak-Niewola, marketing manager Pan Pomidor