Sprzedawców aut premium czeka gorący grudzień. Zmiany w przepisach o PIT i CIT oznaczają, że leasing takich pojazdów stanie się od stycznia znacznie droższy. Dealerzy samochodowi, a przede wszystkim firmy leasingowe, muszą zatem działać jeszcze aktywniej niż zwykle, by przed końcem roku przekonać klientów do swojej oferty.
Szybkie promocje
Leasingodawcy i ich sprawdzone sposoby na wsparcie sprzedaży
Zarówno Karty i Kupony Premiowe cieszą się dużym zainteresowaniem w branży automotive, gdyż można je szybko wdrożyć i rozdysponować wśród partnerów biznesowych. Pozwalają działać szybko i efektywnie, a jednocześnie są jedną z najbardziej pożądanych form nagród czy gratyfikacji, ponieważ dają pełną swobodę wyboru nagrody obdarowanemu. Ten rodzaj premii pozwala skutecznie podnieść motywację parterów, przy minimalnym zaangażowaniu ze strony firmy leasingowej, co może okazać się kluczowe w kontekście zmiany przepisów. Z kolei w ramach organizowanych programów lojalnościowych ich uczestnicy, w zamian za osiąganie celów sprzedażowych, mogą wybierać spośród 2 tysięcy dostępnych nagród, takich jak np. e-vouchery czy nagrody rzeczowe. Szersza perspektywa i większe możliwości wyboru finalnej nagrody mają duże znaczenie przy projektach długookresowych.
Sebastian Lachowski, Dyrektor Sprzedaży w Sodexo Benefits and Rewards Services