Zdaniem aktywnych zawodowo Polaków idealny prezent od pracodawcy powinien być dopasowany do potrzeb i gustów osoby obdarowywanej, a także praktyczny i funkcjonalny – tak wskazało odpowiednio 57 proc. i 45 proc. respondentów badania „Szef pomaga Mikołajowi” przeprowadzonego na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services. Co piąty badany uważa, że najbardziej wartościowy prezent to taki, który jest trwały i wygodny, a pracownik ma wybór, kiedy i gdzie z niego skorzysta.
Czy istnieje idealny prezent od pracodawcy?
Pracownicy postrzegają karty przedpłacone jako coś więcej niż gotówkę. Możliwość płatności kartą w wszędzie w Polsce, za granica i w Internecie to odpowiedź na potrzebę wykorzystania prezentu zgodnie z indywidualnymi potrzebami, dzięki którym pracownik sam wybierze dla siebie prezent. Dodatkowe unikalne i najlepsze na rynku zniżki i rabaty, pozwalające na oszczędność pracownikom w tym czasie, tym bardziej zwiększają atrakcyjność tego prezentu w oczach obdarowanych
Marta Robak, Junior Product Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce
![Sodexo_Istotne_cechy_kart_przedpłaconych.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4739/assets/89835/large-bf63ea86875b70445a3a23b9a8588741.png)
Trafiony prezent
[1] Raport „Drogowskaz Motywacyjny 2018”