Jak pokazują badania, aż 87,5 proc. Polaków zwraca podczas zakupów uwagę na zniżki i rabaty. Szczególnie przed Bożym Narodzeniem, gdy każda złotówka ma znaczenie. Nic dziwnego, że pracodawcy szukają prezentów, które nie tylko trafią w gusta zatrudnionych, ale także umożliwią im korzystanie z ofert specjalnych i promocji. Dlatego gotówka odchodzi do lamusa, a popularność zyskają nowoczesne karty podarunkowe.
Karta to więcej niż gotówka
Jak pokazują wyniki badania era przelewów i wręczania pracownikom gotówki przed świętami powoli się kończy. Coraz częściej pracodawcy na święta wybierają prezenty, które niosą za sobą dodatkową wartość. Karta przedpłacona poza środkami przekazanymi na koncie daje swobodę i wygodę wyboru wymarzonego prezentu oraz dostęp do promocji czy ofert specjalnych w tysiącach sklepów w Polsce i w Internecie.
Marta Robak, Junior Product Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services w Polsce
Zniżki i rabaty wartością dodaną
Badanie „Szef pomaga Mikołajowi” przeprowadzone zostało na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services przez SW Research na reprezentatywnej próbie osób aktywnych zawodowo liczącej 1028 osób, metodą wywiadów on-line (CAWI) w październiku 2018 roku.
[1] Badanie przeprowadzone przez instytut The Future Foundation na zlecenie Visa UK.