Continental i Amaury Sport Organisation (A.S.O.), organizatorzy Tour de France, przygotowują się do rozpoczęcia wyścigu. Podczas wizyty w zakładzie produkcji opon Continental w Korbach w Niemczech Christian Kötz, członek Zarządu Continental AG i dyrektor działu opon oraz Christian Prudhomme, dyrektor Tour de France, podkreślili znaczenie swojego partnerstwa dla organizacji tego niewątpliwie najtrudniejszego i najbardziej znanego wyścigu kolarskiego.
Zostając partnerem Tour de France, możemy zaprezentować się jako najbardziej doświadczony pod względem technologicznym producent opon rowerowych na świecie. Szczycimy się wieloletnim doświadczeniem w produkcji opon wyścigowych na potrzeby Tour de France oraz długą tradycją zaopatrywania zespołów w ogumienie Continental. Dzięki partnerstwu z Tour de France możemy też zbudować pomost między rowerzystami a kierowcami, podkreślając przy tym nasze zaangażowanie w realizację założeń Wizji Zero, której celem jest świat bez ofiar śmiertelnych, obrażeń czy nawet jakichkolwiek wypadków na drogach. Podczas wyścigu będziemy zachęcać rowerzystów i kierowców do tego, aby podczas jazdy zachowywali większą rozwagę oraz promować naszą kampanię "Zachowaj większy odstęp od rowerzysty".
Christian Kötz, członek Zarządu Continental AG i dyrektor działu opon
Bezpieczeństwo rowerzystów i kierowców na trasie wyścigu jest naszym priorytetem. Dla Continental jakość produktu stanowi cel nadrzędny – jak wiadomo, dobre opony zapewniają większe bezpieczeństwo. Jesteśmy dumni z tego partnerstwa, dzięki któremu Tour de France zyska dodatkową wiedzę ekspercką.
Christian Prudhomme, dyrektor Tour de France
(od lewej): Christian Prudhomme, dyrektor Tour de France, Oscar Pereiro, zwycięzca Tour de France 2006, członek Zarządu Continental AG i dyrektor działu opon, Thomas Falke, Head of BU Two Wheel
Opony rowerowe z mniszka lekarskiego
Urban Taraxagum z technologią Vectran Breaker to komfortowe rowerowe ogumienie sportowe, które przełamuje dotychczasowe konwencje w produkcji opon. Produkty są opracowywane oraz produkowane w naszym centrum badań i rozwoju w Korbach. Do tej pory byliśmy jedynym producentem opon rowerowych, które są „ręcznie robione w Niemczech”. Dzięki nowej mieszance pójdziemy o krok dalej. Rozwiniemy naszą działalność na terenie Niemiec, ponieważ guma Taraxagum została zebrana w Anklam w północno-wschodniej części kraju.
Thomas Falke, dyrektor jednostki biznesowej ds. jednośladów w Continental