Galmet, największy polski producent techniki grzewczej, powierzył Sodexo Benefits and Rewards Services Polska realizację programu partnerskiego dla instalatorów Hot Points Club
W tym roku program partnerski w nowej formule Hot Points Club organizujemy już po raz drugi. Ubiegłoroczna edycja była papierkiem lakmusowym, który pokazał, jakie jego elementy wymagają zmiany i udoskonalenia na drodze do sukcesu. Sodexo wsparło nas w realizacji tego programu już na etapie opracowywania koncepcji. Otrzymaliśmy pomoc w przygotowaniu regulaminów, dedykowanego portalu, bardzo szeroki wachlarz nagród oraz odpowiednie narzędzia do komunikacji, które pozwalają bardziej angażować jego uczestników. Do nawiązania współpracy z partnerem zewnętrznym przekonała nas także istotnie mniejsza potrzeba angażowania do obsługi programu naszych pracowników oraz znaczne przyspieszenie rozliczania zadań. Dostaliśmy od Sodexo uniwersalne narzędzie dedykowane zarówno dla firm, jak i osób fizycznych, które spełniło nasze oczekiwania. Z uwagi na model sprzedaży urządzeń firmy Galmet opierający się na pośrednich kanałach dystrybucji nasze bezpośrednie dotarcie do instalatora jest ograniczone. Dzięki programowi lojalnościowemu możemy oprócz standardowych działań np. szkoleń oferować instalatorowi dodatkowe bonusy np. kierowane bezpośrednio do niego promocje i tym samym budować z naszymi kontrahentami pozytywne relacje. Konkurencja na rynku jest duża, więc jeśli klient nie otrzyma wymiernych, w jego odczuciu korzyści przy zakupie, będzie kierował się wyłącznie ceną. Wierzymy, że połączenie sił ze sprawdzonym na rynku partnerem jakim jest Sodexo, zaowocuje zadowoleniem klientów, a tym samym przełoży się na wzrost sprzedaży naszych produktów.
Mirosław Lewicki, kierownik działu marketingu firmy Galmet
Uczestnicy programu lojalnościowego są aktywni zazwyczaj wtedy, gdy mają pewność, że ich wysiłek zostanie odpowiednio doceniony, dlatego różnorodność oraz dopasowanie oferowanych nagród pełnią tu kluczową rolę. Angażując zewnętrznego partnera w przygotowanie programu, firma dostaje też gwarancje optymalizacji kosztów przedsięwzięcia. Skorzystanie ze sprawdzonych, gotowych rozwiązań jest bowiem tańsze, szybsze i bardziej efektywne finansowo niż tworzenie ich od początku. Liczymy, że doświadczenie, wiedza o potrzebach uczestników oraz wsparcie podatkowo-prawne zewnętrznych doradców, jakie posiada Sodexo w obszarze organizacji programów lojalnościowych, przyniesie firmie Galmet wymierne korzyści.
Justyna Klimuk Incentive & Recognition Product Portfolio Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska