Dwie nowe opony Continental, opracowane specjalnie na potrzeby rajdów terenowych dla pojazdów elektrycznych Extreme E, zadebiutowały w lipcu podczas Goodwood Festival of Speed. Ogumienie zaprojektowane z myślą o najtrudniejszych warunkach jazdy zostało zaprezentowane na elektrycznym SUV-ie, który z ich pomocą ma poradzić sobie w najbardziej ekstremalnych miejscach na ziemi. Pojazdy wyposażone w opony Continental będą siłą napędową serii rajdów terenowych Extreme E, które ruszą w 2021 roku.
![Swiatowa_premiera_elektrycznego_SUV-a_z_serii_Extreme_E_06_08_2019 (3).jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4739/assets/139099/large-310e4ed88357c34431b1fc6395bc06bd.jpg)
E-SUV ODYSSEY 21 nie ma sobie równych w sportach motorowych. Najnowsze technologie oraz opracowane przez Continental opony sprawiają, że ten niesamowity pojazd osiąga najlepsze wyniki w najtrudniejszych i najbardziej zróżnicowanych warunkach na ziemi. Czy to w Himalajach, Amazonii, na Arktyce, Saharze czy też na wyspach Oceanu Indyjskiego, ten samochód zaprezentuje możliwości elektrycznych SUV-ów nie tylko entuzjastom rajdów, ale też kierowcom, którzy chcą zrobić coś dla naszej planety, wybierając elektryczne auto.
Alejandro Agag, założyciel i dyrektor generalny Formuły E
![Tansu Isik, Dyrektor ds. Marketingu w regionie EMEA w Continental, Alejandro Agag, założyciel i dyrektor generalny Formuły E i Mikaela Åhlin-Kottulinsky, która została kierowcą testowym nowych opon o wysokich osiągach Continental.](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4739/assets/139100/large-aede28c1f4b2d127a42576f75f83fbc1.jpg)
Tansu Isik, Dyrektor ds. Marketingu w regionie EMEA w Continental, Alejandro Agag, założyciel i dyrektor generalny Formuły E i Mikaela Åhlin-Kottulinsky, która została kierowcą testowym nowych opon o wysokich osiągach Continental.
Opony Continental o wysokich osiągach zaprojektowane z myślą o serii rajdów terenowych dla pojazdów elektrycznych Extreme E zapewniają kierowcom bardzo dobrą przyczepność podczas przyspieszania, hamowania oraz precyzję prowadzenia na bardzo wymagających trasach i szlakach. Ogumienie jest idealnie dostosowane do potrzeb elektrycznych SUV-ów startujących w tych wyścigach, aby zapewnić najlepszą możliwą kontrolę i bezpieczeństwo pojazdu, nawet na nierównym podłożu.
Tansu Isik, Dyrektor ds. Marketingu w regionie EMEA w Continental