Tylko w roku szkolnym 2018/2019 Sodexo Benefits and Rewards Services Polska ufundowało ponad 20 tysięcy posiłków na rzecz podopiecznych programu Pajacyk. W tym roku znana z budowania zaangażowania i motywowania pracowników firma ponownie aktywnie włączyła się w program prowadzony przez Polską Akcję Humanitarną.
W ramach programu Pajacyk finansujemy zdrowe posiłki dzieciom, które z różnych względów przychodzą do szkoły głodne, nie mają drugiego śniadania lub nie jest ono w pełni wartościowe. Nie jesteśmy w stanie zapewnić takiej pomocy wszystkim potrzebującym, lecz – dzięki współpracy z takimi partnerami jak Sodexo – posiłków z roku na rok może być więcej. Dodatkowo motywujący jest fakt, że pomagając tym dzieciom, dbamy również o ich przyszłość
– powiedział Rafał Wawrzyńczyk, Specjalista ds. Współpracy z Biznesem z Polskiej Akcji Humanitarnej
Szefowie sięgają po kartę z Pajacykiem, bo doskonale wiedzą, że z roku na rok pracownicy coraz chętniej włączają się w akcje wspierające lokalne społeczności. Firmy traktują zakup karty jako element społecznej odpowiedzialności biznesu. To nagradzanie idące w parze z pomaganiem potrzebującym, bo beneficjentami programu Pajacyk są dzieci zagrożone wykluczeniem społecznym z powodu ubóstwa. Każde 10 zamówionych przez pracodawcę Kart Podarunkowych Sodexo z limitowanej serii z Pajacykiem to jeden posiłek dla dziecka objętego programem. Wiele firm decyduje się na ten upominek dla swoich pracowników właśnie dlatego, że jego wybór oznacza wsparcie konkretnej akcji charytatywnej. Jesteśmy dumni z oferowania karty będącej prezentem, który jednocześnie wspiera tak szczytny cel. Mamy nadzieję, że pracownicy korzystający z tej nadzwyczajnej karty przedpłaconej także odczuwają satysfakcję z pomagania potrzebującym. Szczególnie że wszystko dzieje się w okresie świątecznym, kiedy dzielenie się dobrem ma wyjątkową moc
– powiedziała Ewelina Straszewicz, Product Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services