Święta to czas pełen radości i spotkań w gronie rodziny oraz bliskich. Jednak przygotowania
do Wigilii to także wydatki, które z roku na rok są coraz wyższe. Według prognoz Deloitte w 2019 roku Polacy na organizację świąt oraz zakup prezentów wydadzą średnio 1521 zł, czyli aż 350 zł więcej niż w ubiegłym roku. To może stanowić spore obciążenie domowego budżetu. Z tego powodu mile widziane może być wszelkie finansowe wsparcie ze strony pracodawcy, np. w formie karty przedpłaconej. Taka forma świątecznego prezentu od firmy ucieszyłaby aż 83 proc. badanych – wynika z raportu „Szef pomaga Mikołajowi” opracowanego na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.
Jaki powinien być prezent od pracodawcy?
Obdarowywanie pracowników przed świętami jest nie tylko miłą tradycją, ale także sposobem na udzielenie im realnego wsparcia finansowego w czasie wzmożonych przedświątecznych wydatków. Zwłaszcza, że według prognoz w 2019 roku Polacy wydadzą na przygotowania do świąt 1521 zł, czyli aż 350 zł więcej niż w zeszłym roku. Przygotowując upominek, warto zastanowić się nad jego formą, tak żeby spełniał oczekiwania pracowników, był praktyczny, ale również wspierał działania pracodawcy w obszarze Employer Branding. Cechy te posiada karta przedpłacona Sodexo, która dając pełną swobodę wyboru upominku na święta jest zapamiętywana przez pracownika na długo, dodatkowo stanowi gwarancję wielu atrakcyjnych promocji, także w nowym roku
– mówi Monika Ekiert, Employee Experience Product Portfolio Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.