Z powodu pandemii nie mogliśmy tradycyjnie obchodzić Świąt Wielkanocnych. Inaczej niż zawsze wyglądał przedłużony weekend na początku maja. Kolejnym wydarzeniem, na które będzie miał wpływ koronawirus, to zbliżający się Dzień Dziecka. Jak sprawić, aby 1 czerwca był pozytywnie wspominany zarówno przez rodziców, jak i ich pociechy?
Co mogą zrobić pracodawcy, by 1 czerwca był wyjątkowy?
W trosce o emocje pracowników i ich przywiązanie do firmy warto zadbać, aby Covid-19 nie zepsuł ich rodzinom Dnia Dziecka. Pracodawcy mogą to zrobić, obdarowując zespół kartą podarunkową. To bez wątpienia uniwersalne świadczenie pozapłacowe, które daje rodzicom szansę wybrać i sfinansować prezenty, które zapewnią dzieciom niezapomniane emocje oraz wywołają uśmiech. Siła tego benefitu polega w tym, że sieć akceptacji Karty Podarunkowej dla Dzieci obejmuje różne placówki oraz sklepy stacjonarne i online, których asortyment dedykowany jest dzieciom i młodzieży. A to daje gwarancję, że pracownicy znajdą atrakcyjny prezent dla dzieci, niezależnie od ich wieku czy zainteresowań. Karta sprawdzi się również jako prezent dla nastolatków, które pod nadzorem rodzica będą mogły wybrać upominek i zacząć uczyć się gospodarować powierzonym im budżetem. Tym samym świadczenie otrzymane od pracodawcy to nie tylko wsparcie finansowe dla rodziny, ale także prezent o charakterze edukacyjnym
– powiedziała Ewelina Straszewicz Product Manager w Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.