Budując wizerunek Prologis w regionie konsekwentnie skupiamy się na obszarach, które wyróżniają i definiują naszą markę. W strategii stawiamy na spójnie realizowany przekaz oparty na emocjach i fundamentalnych wartościach. Dzięki temu marka Prologis jest autentyczna, a przy tym rozpoznawalna. Cieszymy się, że nasi regionalni partnerzy to zauważają i uznają naszą markę za godną zaufania. To daje nam motywację do dalszych działań na rzecz budowy silnej, a przy tym wyróżniającej się na rynku marki.
Marta Tęsiorowska, VP, Head of Marketing & Communications Europe.
To wyróżnienie dowodzi, że troska o klientów - zarówno tych wewnętrznych jak i zewnętrznych – ma kluczowe znaczenie dla budowy wiodącej marki o silnej pozycji. Naszą strategię opieramy na tworzeniu trwałych relacji z partnerami i pracownikami dzięki wspólnemu dialogowi i wzajemnemu zrozumieniu. I nie są to tylko slogany. Koncentrując się właśnie na tych podstawowych wartościach oferujemy zrównoważone i innowacyjne rozwiązania zaprojektowane w oparciu o wewnętrzne systemy i gromadzone dane .
Ben Bannatyne, Prezes Prologis na Europę