Szczegóły transakcji:
- ponad 1 milion metrów kwadratowych dodanych do portfolio firmy w Europie;
- wartość transakcji 1,585 miliarda Euro;
- w 85% obejmuje obszary miejskie;
- składa się ze 128 obiektów i 6 inwestycji w trakcie budowy, w siedmiu krajach europejskich, o łącznej powierzchni 1,14 miliona metrów kwadratowych;
Ta transakcja pokazuje, że nieustannie jesteśmy w stanie oferować naszym klientom wysokiej jakości lokalizacje logistyczne na terenach miejskich. W pobliżu gęsto zaludnionych obszarów kreujemy możliwości, które wykraczają poza same nieruchomości i przyczyniają się do rozwoju naszych klientów. Wraz z ciągłym rozwojem handlu elektronicznego lokalizacje przy ośrodkach o wysokiej populacji stają się coraz ważniejsze dla klientów.
Ben Bannatyne, President Prologis na Europę
Kluczowe lokalizacje
- Włochy (Rzym i Mediolan);
- Holandia (Amsterdam i Rotterdam);
- Hiszpania (Madryt i Barcelona);
- Niemcy (Norymberga i Berlin);
- Francja (Paryż);
- Belgia (Bruksela);
- Polska (Łódź).
Strategia zorientowana na klienta i skupiona na terenach miejskich
Preferencje i zachowania zakupowe konsumentów zmieniają się. Rozwój logistyki, który nastąpił w związku z pandemią, dał nam wyjątkową możliwość wglądu w potrzeby magazynowe za 5-10 lat”
Joseph Ghazal, Chief Investment Officer w Prologis na Europę.