Kto da więcej, czyli permanentna wojna o talenty

Coraz większym wyzwaniem staje się pozyskanie pracowników i zatrzymanie już zatrudnionych. Firmy walczą o nich różnymi metodami. Windują wynagrodzenia, proponują coraz więcej świadczeń, unowocześniają biura. Pytanie tylko co jest skuteczne?
Najlepszą reklamą firmy jest zadowolony pracownik

Pracodawcy, którzy mają problemy z pozyskiwaniem kandydatów do pracy, coraz częściej decydują się na programy poleceń pracowniczych. Ale czy wszyscy zatrudnieni są skłonni zareklamować znajomym firmę, w której pracują? Co może ich do tego zachęcić?
5 wskazówek, jak działać, by pracownicy byli zdrowsi i bardziej zadowoleni ze swojego pracodawcy

Powiedzenie „Lepiej zapobiegać niż leczyć” dotyczy również firm. Aby ocenić znaczenie zdrowia pracowników dla pracodawcy, wystarczy uświadomić sobie, że absencja z powodu choroby to dla niego realna strata. Warto o tym pamiętać szczególnie, że pracownicy doceniają staran...
Firma w wielkanocnych nastroju

Zbliżająca się Wielkanoc to druga po Bożym Narodzeniu okazja wykorzystywana przez firmy do dodatkowej gratyfikacji pracowników. Jak wynika z badań Sodexo Benefits and Rewards Services, w tym roku aż 44% przedsiębiorstw zamierza podarować zatrudnionym wielkanocny upominek...
Pracodawcy nagradzają nie tylko od święta

Nagroda od szefa motywuje szczególnie, gdy pracownik może liczyć na systematyczne docenianie efektów jego pracy. Dlatego pracodawcy wraz ze zmieniającymi się  oczekiwaniami kolejnych zatrudnianych pokoleń, zmieniają swoje podejście, nagradzając już nie tylko od święta. W...
Sodexo łączy siły z Xpenditure i iAlbatros, by zaoferować najlepsze rozwiązanie w zakresie podróży i wydatków służbowych

Nowa oferta Sodexo usprawni sposób zarządzania podróżami i wydatkami służbowymi przez firmy.
Sodexo serwuje motywację na Wielkanoc

Pod hasłem „Świąteczna motywacja podana na tacy” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują gotowych, ale i zróżnicowanych pod kątem potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych. Kampania o...
Nawet 45 000 zł oszczędności dla pracodawców

Ponad 45 000 złotych w skali roku może zaoszczędzić na podatkach pracodawca zatrudniający 100 pracowników, który zdecyduje się na dofinansowanie im posiłków.
Pracodawcy życzą pracownikom dobrego samopoczucia

Jak pokazują wyniki najnowszego badania potencjału rynku benefitów pracowniczych przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, już ponad połowa firm wspiera swoich pracowników w osiąganiu równowagi pomiędzy życiem zawodowy...
5 mitów na temat motywowania pracowników

Pytanie, jak pobudzić zaangażowanie i efektywność pracowników, spędza sen z oczu wielu menedżerom. Zmotywowany pracownik pracuje lepiej i szybciej, identyfikuje się z firmą i nie zamierza z niej odejść.   
Kto da więcej, czyli permanentna wojna o talenty

Coraz większym wyzwaniem staje się pozyskanie pracowników i zatrzymanie już zatrudnionych. Firmy walczą o nich różnymi metodami. Windują wynagrodzenia, proponują coraz więcej świadczeń, unowocześniają biura. Pytanie tylko co jest skuteczne?
Najlepszą reklamą firmy jest zadowolony pracownik

Pracodawcy, którzy mają problemy z pozyskiwaniem kandydatów do pracy, coraz częściej decydują się na programy poleceń pracowniczych. Ale czy wszyscy zatrudnieni są skłonni zareklamować znajomym firmę, w której pracują? Co może ich do tego zachęcić?
5 wskazówek, jak działać, by pracownicy byli zdrowsi i bardziej zadowoleni ze swojego pracodawcy

Powiedzenie „Lepiej zapobiegać niż leczyć” dotyczy również firm. Aby ocenić znaczenie zdrowia pracowników dla pracodawcy, wystarczy uświadomić sobie, że absencja z powodu choroby to dla niego realna strata. Warto o tym pamiętać szczególnie, że pracownicy doceniają staran...
Firma w wielkanocnych nastroju

Zbliżająca się Wielkanoc to druga po Bożym Narodzeniu okazja wykorzystywana przez firmy do dodatkowej gratyfikacji pracowników. Jak wynika z badań Sodexo Benefits and Rewards Services, w tym roku aż 44% przedsiębiorstw zamierza podarować zatrudnionym wielkanocny upominek...
Pracodawcy nagradzają nie tylko od święta

Nagroda od szefa motywuje szczególnie, gdy pracownik może liczyć na systematyczne docenianie efektów jego pracy. Dlatego pracodawcy wraz ze zmieniającymi się  oczekiwaniami kolejnych zatrudnianych pokoleń, zmieniają swoje podejście, nagradzając już nie tylko od święta. W...
Sodexo łączy siły z Xpenditure i iAlbatros, by zaoferować najlepsze rozwiązanie w zakresie podróży i wydatków służbowych

Nowa oferta Sodexo usprawni sposób zarządzania podróżami i wydatkami służbowymi przez firmy.
Sodexo serwuje motywację na Wielkanoc

Pod hasłem „Świąteczna motywacja podana na tacy” wystartowała wiosenna kampania reklamowa Sodexo Benefits and Rewards Services. Akcja jest skierowana do firm, które poszukują gotowych, ale i zróżnicowanych pod kątem potrzeb pracowników rozwiązań motywacyjnych. Kampania o...
Nawet 45 000 zł oszczędności dla pracodawców

Ponad 45 000 złotych w skali roku może zaoszczędzić na podatkach pracodawca zatrudniający 100 pracowników, który zdecyduje się na dofinansowanie im posiłków.
Pracodawcy życzą pracownikom dobrego samopoczucia

Jak pokazują wyniki najnowszego badania potencjału rynku benefitów pracowniczych przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services, już ponad połowa firm wspiera swoich pracowników w osiąganiu równowagi pomiędzy życiem zawodowy...
7
8
9
10
11
12
13
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.