Przez uśmiech dziecka do serca pracownika – wsparcie rodzin w firmach w okresie pandemii

Pandemia Covid-19 zmieniła naszą codzienność. Przedłużający się czas obostrzeń i ograniczeń spowodował utrudnienia zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Maj, który co roku obfitował w rodzinne, a także firmowe pikniki czy imprezy pod gołym niebem, jest inny niż w m...
Benefity na czas izolacji

Dynamicznie zmieniająca się sytuacja społeczno-gospodarcza oraz niepewność związana z pandemią COVID-19 sprawiły, że świadczenia pozapłacowe, które do niedawna stanowiły realną wartość dla pracowników, nagle utraciły swoją „moc”. Pracodawcy czy managerowie HR, którzy dąż...
Tarcza antykryzysowa: 2000 złotych na świadczenia dla pracowników bez podatku

Ochrona zatrudnienia, zmniejszenie obciążeń i zachowanie płynności finansowej w firmach to główne cele pakietu projektów ustaw, które składają się na tzw. tarczę antykryzysową. Wśród ulg uchwalonych przez rząd znajdują się nowe przepisy dotyczące zmian w rozliczeniach po...
Osłabienie gospodarki będzie sprawdzianem lojalności konsumentów i kontrahentów

Epidemia koronawirusa odciska piętno na światowych rynkach, kondycji ekonomicznej spółek i nastrojach konsumentów. Firmy, aby minimalizować ryzyko wystąpienia choroby COVID-19 przemodelowały, bądź wstrzymały procesy produkcyjne czy świadczenie usług. Tam, gdzie było to m...
Wsparcie pracowników w czasie pandemii COVID-19

Pojawienie się w Europie koronawirusa powodującego COVID-19 doprowadziło do wielu zmian w przestrzeni publicznej. Zamknięto uczelnie, szkoły, przedszkola, a coraz więcej firm przechodzi na tzw. home office. Wszystkie te działania mają na celu zminimalizowanie rozprzestrz...
Dbając o zdrowie pracowników i ich rodzin

„Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów” – twierdzi sir Richard Branson. Te słowa nabierają szczególnego znaczenia dziś, kiedy pracodawcy starają się zminimalizować ryzyko rozpowszechnian...
Trendy w obszarze wsparcia sprzedaży B2B w 2020 roku

Obawa przed kryzysem, trudność w utrzymaniu dobrego tempa wzrostu – to tylko przykładowe wyzwania, z którymi w bieżącym roku będą musieli zmierzyć się szefowie sprzedaży w Polsce. Sytuacja rynkowa wyznacza kierunki działań, które pozwolą firmom utrzymać przewagę konkuren...
Jak zadbać o potrzeby pracownika?

Według kalendarza świąt nietypowych 6 marca br. przypada Dzień Doceniania Pracownika. Choć święto najbardziej popularne jest w Stanach Zjednoczonych, to również polskie firmy mogą czerpać z niego inspiracje. Co prawda o swoim zespole warto pamiętać każdego dnia, ale czem...
O roli nagród w programach lojalnościowych

Uczestnicy programów lojalnościowych w B2B, zamiennie nazywanych partnerskimi czy motywacyjnymi, oczekują od organizatora atrakcyjnych gratyfikacji. Przyznają, że nagrody są główną motywacją do udziału w konkretnym programie (39 proc), podczas gdy ich zbyt mały wybór to ...
Pandemia zmienia spojrzenie na wartość dodaną

Choć kolejne kraje stopniowo odmrażają swoje gospodarki, przedsiębiorcy z całego świata patrzą z niepokojem na to, co przyniesie przyszłość. Wielu z nich zadaje sobie pytania: Czy popyt na produkty i usługi wróci od poziomu sprzed pandemii? Jak zmiana zachowań konsumenck...
Przez uśmiech dziecka do serca pracownika – wsparcie rodzin w firmach w okresie pandemii

Pandemia Covid-19 zmieniła naszą codzienność. Przedłużający się czas obostrzeń i ograniczeń spowodował utrudnienia zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Maj, który co roku obfitował w rodzinne, a także firmowe pikniki czy imprezy pod gołym niebem, jest inny niż w m...
Benefity na czas izolacji

Dynamicznie zmieniająca się sytuacja społeczno-gospodarcza oraz niepewność związana z pandemią COVID-19 sprawiły, że świadczenia pozapłacowe, które do niedawna stanowiły realną wartość dla pracowników, nagle utraciły swoją „moc”. Pracodawcy czy managerowie HR, którzy dąż...
Tarcza antykryzysowa: 2000 złotych na świadczenia dla pracowników bez podatku

Ochrona zatrudnienia, zmniejszenie obciążeń i zachowanie płynności finansowej w firmach to główne cele pakietu projektów ustaw, które składają się na tzw. tarczę antykryzysową. Wśród ulg uchwalonych przez rząd znajdują się nowe przepisy dotyczące zmian w rozliczeniach po...
Osłabienie gospodarki będzie sprawdzianem lojalności konsumentów i kontrahentów

Epidemia koronawirusa odciska piętno na światowych rynkach, kondycji ekonomicznej spółek i nastrojach konsumentów. Firmy, aby minimalizować ryzyko wystąpienia choroby COVID-19 przemodelowały, bądź wstrzymały procesy produkcyjne czy świadczenie usług. Tam, gdzie było to m...
Wsparcie pracowników w czasie pandemii COVID-19

Pojawienie się w Europie koronawirusa powodującego COVID-19 doprowadziło do wielu zmian w przestrzeni publicznej. Zamknięto uczelnie, szkoły, przedszkola, a coraz więcej firm przechodzi na tzw. home office. Wszystkie te działania mają na celu zminimalizowanie rozprzestrz...
Dbając o zdrowie pracowników i ich rodzin

„Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów” – twierdzi sir Richard Branson. Te słowa nabierają szczególnego znaczenia dziś, kiedy pracodawcy starają się zminimalizować ryzyko rozpowszechnian...
Trendy w obszarze wsparcia sprzedaży B2B w 2020 roku

Obawa przed kryzysem, trudność w utrzymaniu dobrego tempa wzrostu – to tylko przykładowe wyzwania, z którymi w bieżącym roku będą musieli zmierzyć się szefowie sprzedaży w Polsce. Sytuacja rynkowa wyznacza kierunki działań, które pozwolą firmom utrzymać przewagę konkuren...
Jak zadbać o potrzeby pracownika?

Według kalendarza świąt nietypowych 6 marca br. przypada Dzień Doceniania Pracownika. Choć święto najbardziej popularne jest w Stanach Zjednoczonych, to również polskie firmy mogą czerpać z niego inspiracje. Co prawda o swoim zespole warto pamiętać każdego dnia, ale czem...
O roli nagród w programach lojalnościowych

Uczestnicy programów lojalnościowych w B2B, zamiennie nazywanych partnerskimi czy motywacyjnymi, oczekują od organizatora atrakcyjnych gratyfikacji. Przyznają, że nagrody są główną motywacją do udziału w konkretnym programie (39 proc), podczas gdy ich zbyt mały wybór to ...
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.