Wyświetlacze Continental seryjnie montowane w Mazdzie
Wyświetlacze Continental seryjnie montowane w Mazdzie

Wyświetlacze Continental seryjnie montowane w Mazdzie

Opublikowany

Continental, producent opon i wiodący dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej, rozpoczyna seryjną produkcję wyświetlaczy przeziernych typu combiner do pojazdów ze stromo nachyloną szybą przednią w samochodach osobowych marki Mazda. Wyświetlacze będą montowane w modelach 2/Demio oraz CX-3 w ramach dodatkowego pakietu wyposażenia.

Wyświetlacz Head-up (HUD) typu combiner stworzony przez Continental jest niewielkim ekranem z transparentnego tworzywa sztucznego umieszczonym pomiędzy kierownicą a przednią szybą – idealnie na linii wzroku kierowcy. Dzięki temu nie zajmuje dużo miejsca w kabinie pojazdu, a informacje wyświetlane w kontrastowym kolorze nie stapiają się z tłem oraz są widoczne o każdej porze dnia i nocy. To rozwiązanie dzięki któremu kierowca, bez konieczności odrywania wzroku od drogi, otrzymuje kluczowe informacje dotyczące bezpieczeństwa jazdy, takie jak: aktualna prędkość z jaką porusza się auto, dozwolona prędkość na danym odcinku czy wskazania nawigacji.

Chcemy, aby z naszych innowacyjnych produktów mogło korzystać jak najwięcej kierowców. Dlatego ten model wyświetlacza przeziernego jest znacznie mniejszy od wcześniejszych rozwiązań. Zajmuje niewiele ponad połowę miejsca wymaganego dla standardowego wyświetlacza HUD. Z racji tego, doskonale sprawdzi się w samochodach Mazda 2/Demio i CX-3. Niezmiernie cieszy nas fakt, że dzięki ergonomicznym zaletom, nasza technologia znalazła zastosowanie w tych modelach.

dr. Frank Rabe, head of the Instrumentation & Driver HMI business unit Continental

Do tej pory wyświetlacze HUD były dostępne głównie w autach klasy wyższej oraz średniej. Dzięki wyświetlaczowi typu combiner również kierowcy aut kompaktowych i o sportowym charakterze mogą korzystać z tego rozwiązania. Nie tylko ułatwia ono prowadzenie, ale także ma znaczący wpływ na rozwijanie i doskonalenia projektu zautomatyzowanej jazdy. Jest również ważnym elementem realizacji idei bezwypadkowej jazdy, czyli Wizji Zero wspieranej przez innowacje Continental.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Wyswietlacz_HUD_Continental.png

grafika | 364 KB

Pobierz
Wyswietlacze_Continental_seryjnie_montowane_w_Mazdzie_08_06_2017.docx

docx | 134 KB

Pobierz
Wyswietlacze_Continental_seryjnie_montowane_w_Mazdzie_08_06_2017.txt

txt | 3,66 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Nowy marketing manager w Continental

temu

Z początkiem roku stanowisko marketing managera opon użytkowych w Continental Opony Polska objęła Marta Oknińska.
Continental poprawia wydajność pojazdów rolniczych

temu

Organizacja Narodów Zjednoczonych szacuje, że do 2030r. konieczne będzie zapewnienie żywności w takiej ilości, aby zaspokoić potrzeby ponad 8 miliardów ludzi. Jednocześnie zmniejsza się wielkość obszarów i pól uprawnych, co dla rolników oznacza konieczność zwiększenia efektywności działań. Continental, światowy lider w zakresie produkcji ogumienia, w odpowiedzi na potrzeby rolnictwa uzupełnił ofertę o innowacyjne rozwiązanie zwiększające efektywność ekonomiczną i wydajność prac rolniczych – technologię N.flex wykorzystaną w produkcji opon Tractor70 oraz Tractor85.
Continental z tytułem Superbrands 2018

temu

Marka Continental, reprezentowana w Polsce przez firmę Continental Opony Polska, otrzymała prestiżowy tytuł Superbrands 2018 i znalazła się w gronie marek, które cieszą się doskonałą reputacją oraz rozpoznawalnością wśród konsumentów.
Continental wspiera przemysł budowlany

temu

Continental, światowy lider w produkcji gąsienic gumowych dla budownictwa, specjalnie do maszyn pracujących w najbardziej ekstremalnych warunkach na budowach, opracował gąsienice gumowe Trackman XP. Oferta dla przemysłu budowlanego została uzupełniona także o taśmy przenośnikowe ze zbrojeniem stalowym.

Continental wybuduje fabrykę opon w Tajlandii

Continental zakończył proces wyboru lokalizacji nowego zakładu produkcji opon do samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych w regionie Azja-Pacyfik. Fabryka powstanie w prowincji Rayong w Tajlandii i rozpocznie działalności już w 2019 r. Docelowo będzie produkowała około 4 miliony opon rocznie. Inwestycja o wartości około 250 milionów euro utworzy blisko 900 nowych miejsc pracy w Tajlandii do 2022 roku.