Prawie 400 dzieci z Domów Dziecka kibicowało na Mistrzostwach Europy UEFA Under-21!

Prawie 400 dzieci z Domów Dziecka kibicowało na Mistrzostwach Europy UEFA Under-21!

Opublikowany

Przez ostatnie dwa tygodnie oczy piłkarskiej Europyzwrócone były na sześć polskich miast, w których odbywały się Mistrzostwa Europy Under-21. Wśród setek tysięcy osób na trybunach zasiadło prawie 400 wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych. Byli nimi zawodnicy, którzy wzięli udział w VIII Mistrzostwach Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłkę Nożną sponsorowanych przez Continental.

Pod koniec kwietnia br. na stadionie OSIR Bemowo w Warszawie rozegrano VIII Mistrzostwa Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. W Turnieju wzięło udział prawie 400 dzieci z Domów Dziecka, które Continental Opony Polska nagrodził biletami i wyjazdami na mecze rozegrane w ramach Mistrzostw Europy Under-21.

Tytuł Mistrza Europy Under-21 wywalczyła, po raz drugi w historii, reprezentacja Niemiec. W finale zespół pokonał Hiszpanów. Decydujący mecz z trybun stadionu MKS Cracovia SSA oglądała drużyna Horyzont Kołaczkowo - tegoroczny Mistrz Polski Dzieci z Domów Dziecka w Piłkę Nożną - oraz zespół SOS Kraśnik, zdobywca II drugiego miejsca w Turnieju

Jesteśmy dumni, że jako sponsor główny Mistrzostwa Polski Dzieci z Domów Dziecka pomagamy spełniać marzenia dzieci, które ze względu na trudną sytuację nie zawsze mogą realizować swoją pasję. Z pierwszej ręki wiemy, że dzieciaki były zachwycone i z dumą kibicowały najlepszych młodym zawodnikom w Europie.

Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Event, Media & Communication Manager Continental Opony Polska

Continental Opony Polska od 2011 roku jest sponsorem głównym Mistrzostw Polski, a od pięciu lat również Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. Tegoroczna edycja Mistrzostw Świata odbędzie się w niedzielę, 16 lipca na Stadionie Miejskim Legii Warszawa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, przy ul. Łazienkowskiej 3 w Warszawie. Już dziś zapraszamy!
U21_Arena_Lublin.jpgU21_Final.jpgBilety_na_U21 (1).jpgBilety_na_U21 (2).jpgU21_CWZS_Zawisza_Bydgoszcz.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Bilety_na_U21 (1).jpg

grafika | 235 KB

Pobierz
Bilety_na_U21 (2).jpg

grafika | 87,9 KB

Pobierz
U21_Final.jpg

grafika | 243 KB

Pobierz
U21_CWZS_Zawisza_Bydgoszcz.jpg

grafika | 43,5 KB

Pobierz
U21_Arena_Lublin.jpg

grafika | 109 KB

Pobierz
Prawie_400_dzieci_z_Domow_Dziecka_kibicowalo_na_U21_04_07_2017.docx

docx | 134 KB

Pobierz
Prawie_400_dzieci_z_Domow_Dziecka_kibicowalo_na_U21_04_07_2017.txt

txt | 3,51 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Nowy marketing manager w Continental

temu

Z początkiem roku stanowisko marketing managera opon użytkowych w Continental Opony Polska objęła Marta Oknińska.
Continental poprawia wydajność pojazdów rolniczych

temu

Organizacja Narodów Zjednoczonych szacuje, że do 2030r. konieczne będzie zapewnienie żywności w takiej ilości, aby zaspokoić potrzeby ponad 8 miliardów ludzi. Jednocześnie zmniejsza się wielkość obszarów i pól uprawnych, co dla rolników oznacza konieczność zwiększenia efektywności działań. Continental, światowy lider w zakresie produkcji ogumienia, w odpowiedzi na potrzeby rolnictwa uzupełnił ofertę o innowacyjne rozwiązanie zwiększające efektywność ekonomiczną i wydajność prac rolniczych – technologię N.flex wykorzystaną w produkcji opon Tractor70 oraz Tractor85.
Continental z tytułem Superbrands 2018

temu

Marka Continental, reprezentowana w Polsce przez firmę Continental Opony Polska, otrzymała prestiżowy tytuł Superbrands 2018 i znalazła się w gronie marek, które cieszą się doskonałą reputacją oraz rozpoznawalnością wśród konsumentów.
Continental wspiera przemysł budowlany

temu

Continental, światowy lider w produkcji gąsienic gumowych dla budownictwa, specjalnie do maszyn pracujących w najbardziej ekstremalnych warunkach na budowach, opracował gąsienice gumowe Trackman XP. Oferta dla przemysłu budowlanego została uzupełniona także o taśmy przenośnikowe ze zbrojeniem stalowym.